کد خبر : 8985

علیرضا جهانبخش | تمرینات سخت علیرضا جهانبخش | آمادگی جسمانی علیرضا جهانبخش

انتشار تصاویری عجیب از فرو رفتن علی رضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی در آب یخ، در صفحه باشگاه فاینورد هلند، باعث تعجب و تحسین کاربران ایرانی فضای مجازی شده است.

به گزارش ورنداز :

علیرضا جهانبخش لژیونر کم حاشیه کشورمان این روزها بعد از پایان تعطیلاتش در ایران به کشور هلند و باشگاه فاینورد برگشته است.

به تازگی پیج باشگاه فاینورد هلند تصاویری از جهانبخش منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سمت کاربران ایرانی مواجه شده است.

تمرینات سخت علیرضا جهانبخش در این تصاویر آمادگی جسمانی قوی او را نشان می دهد. اما شنا کردن او در رودخانه آب سرد و فرو رفتن در بشکه آب یخ بیشتر از هر زمانی باعث توجه و تحسین طرفداران فوتبال شده است.

اقدام هولناک علی رضا جهانبخش با فرو رفتن در بشکه آب یخ

علی رضا که یکی از گران ترین لژیونرهای تیم ملی ایران است، به تازگی با انتشار بیانه ای در صفحه شخصی اش حمایت سردار آزمون از اسکوچیچ را حرکتی منفعت طلبانه و بر خلاف میل و هماهنگی دیگر بازیکنان تیم ملی دانسته است.ا

علیرضا جهانبخش و طارمی در نهاد ریاست جمهوری؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال به شایعه حضور طارمی و جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، در میان تمامی اخبار و شایعات مربوط به نیمکت تیم ملی ایران، شایعه حضور مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش در نهاد ریاست جمهوری، از همه جالب تر بود.

طبق این ادعا، دو ملی پوش باتجربه تیم ملی صحبت هایی با معاون اول رئیس جمهور داشتند و کلید پروژه تغییرات از آن جا زده شده است.

حسان اصولی با ابراز بی اطلاعی از چنین اتفاقی گفت: این ها همگی جزو شنیده هاست و ما هم شنیدیم. با خود بچه ها صحبتی نداشتم.   در حوزه فوتبال و نگاه حرفه ای حاکم بر آن، خیلی زیبنده نیست که یک بازیکن، یک عضو کادرفنی یا یک هیئت رئیسه در امور یکدیگر دخالت کنند.

منبع وقت صبح
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی