کد خبر : 8779

تعبیر خواب | بارش برف تابستان

به طور کلی تعبیر خواب بارش برف در تابستان معانی متفاوتی دارد و اکثر معبرین بر این باورند که دیدن برف در زمانی غیر از فصل زمستان تعبیر چندان خوبی ندارد.

به گزارش ورنداز :

به طور کلی تعبیر خواب بارش برف در تابستان معانی متفاوتی دارد و اکثر معبرین بر این باورند که دیدن برف در زمانی غیر از فصل زمستان تعبیر چندان خوبی ندارد.

تعبیر خواب بارش برف در تابستان (اسلامی)

امام صادق (ع):

تعبیر خواب برف بر ۶ وجه است:
اول رزق و روزی، دوم زندگی، سوم کاهش قیمت‌ها و مال زیاد، چهارم سپاه، پنجم مریضی، ششم غم.
اگر در خواب ببینید که تابستان است و برفی سنگین باریده و شما آن را جمع می‌کنید، نشان دهنده جمع آوری اموال از راه حلال است.

ابراهیم کرمانی:  دیدن برف در منطقه گرمسیر نشانه شروع غم و اندوه بوده و دیدن برف در فصل خود بهتر از دیدن برف در فصل تابستان است.

منوچهر مطیعی تهرانی:

دیدن برف در تابستان به این معنی است که شما سود و منفعی از جایی که گمان نمی‌برید به دست می‌آورید. وی می‌گوید اگر در تابستان خواب ببینید برف سنگینی می‌بارد، دو حالت دارد: اگر در خواب احساس سرما نکردید و دیدید که لباس شما گرم است و سرما شما را آزار نمی‌دهد، تعبیر خوبی دارد. این بدین این معناست که حوادث و مشکلاتی که در آینده در زندگی شما پیش می‌آید تاثیری بر شما نخواهد گذاشت و شما این مشکلات را به سلامت از سر می‌گذرانید. اگر در خواب حس سرما داشتید نشان می‌دهد که شما در برابر مشکلات و حوادث آسیب می‌بینید.

یوسف نبی:  دیدن برف بی هنگام را باید نشانه لشگر و سپاه بدانیم. (منظور از دیدن برف بی هنگام همان دیدن برف در فصل تابستان است)

تعبیر خواب بارش برف در فصل غیر خود (معبرین غربی)

در وبسایت تعبیر خواب dream-meaning آمده است که بسته به نوع خواب بارش برف در طول سال و خارج از فصل آن که مشاهده می‌کنید، رویای شما می‌تواند معانی متفاوتی داشته باشد. با این حال، اگر در خواب بارش برف طوفانی و شدید را مشاهده کردید، این می‌تواند نماد سردرگمی و افسردگی برای شما باشد. دیدن برف در تابستان می‌تواند به معنای یک حادثه غیر منتظره و دلپذیر باشد. همچنین دیدن برف در خواب و در فصل پاییز به معنای موفقیت در تجارت است. پس شما می‌توانید با انجام یک برنامه ریزی برای انجام پروژه‌های خود زودتر از دیگران شروع به کار کنید. همچنین در ادامه در این سایت آمده است که دیدن برف در خواب و در بهار به این معنی است که در شرایطی ممکن است با مشکلات جزئی روبرو شوید.

 

سخن آخر

با توجه به تعابیر ذکر شده از جانب معبران معروف در مورد خواب بارش برف در تابستان می‌توان نتیجه گرفت دیدن این خواب در بیشتر موارد می‌تواند نشانه دهنده غم و اندوه باشد؛ مخصوصا اگر حس سرما همراه آن باشد. ولی اگر خواب برف را به وقت خود ببینیم می‌تواند نشان دهنده خیر و برکت باشد. 

منبع ستاره
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی