کد خبر : 8472

استقلال | نقل و انتقالات استقلال

با توجه به واریز نشدن هزینه انتقال قطعی انتقال ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی، سرنوشت ادامه همکاری با این بازیکنان با استقلال نامشخص است.

به گزارش ورنداز :

در روزهایی که مدیران باشگاه استقلال درگیر فرآیند جذب بازیکن و تمدید با ستارگان فصل گذشته خود هستند، حالا یک چالش نقل‌وانتقالاتی عجیب و البته جدید برای آبی‌ها پیش آمده و این چالش دردسرساز می‌تواند باعث جدایی یک یا دو بازیکن جوان استقلال برای فصل جدید شود!

فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال اعتقاد ویژه‌ای به استفاده از بازیکنان جوان داشت و در فهرست فصل گذشته خود نام ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی را قرار داد. احمد مددی مدیرعامل وقت آبی‌ها پای میز مذاکره با مدیران سایپا رفت، چرا که جلالی و صادقی تحت قرارداد باشگاه سایپا بوده و باید ابتدا رضایت‌نامه آن‌ها از سوی این باشگاه صادر می‌شد. مدیران سایپا به شکل مشروط با جدایی جلالی و صادقی موافقت کردند و مقرر شد تا در چند نوبت هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن جوان از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود. آبی‌ها با تغییر مدیریت مواجه شده و مصطفی آجورلو جانشین احمد مددی شد و مدیرعامل جدید استقلال شرایط جذب و هزینه رضایت‌نامه این دو بازیکن را بررسی کرد.

ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی در قالب یک تفاهم‌نامه به صورت قرضی به استقلال آمده و موعد قسط دوم رضایت‌نامه آن‌ها، اواخر خردادماه تعیین شده بود تا بعد از اتمام لیگ بیست‌ویکم و یک فصل حضور این دو بازیکن جوان در ترکیب استقلال، هزینه رضایت‌نامه‌شان پرداخت شود. مدیران باشگاه استقلال در موعد ۲۸ و ۳۰ خرداد ۲ بار اقدام به واریز قسط دوم هزینه رضایت‌نامه بازیکنان جوان تیم خود می‌کنند اما مسدود بودن حساب باشگاه سایپا و تغییر شماره حساب آن‌ها باعث شد تا پول واریزی از سوی آبی‌ها برگشت خورده و قسط دوم هزینه انتقال ۲ بازیکن جوان به حساب خودروسازان واریز نشود.

سایپایی‌ها بعد از آنکه حواله مدیران استقلال را دریافت نکردند، با استناد به تفاهم‌نامه خود با باشگاه استقلال نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال و به آن‌ها اعلام کردند که حضور جلالی و صادقی در استقلال غیرقانونی بوده و با توجه به نقض توافق از این پس این دو بازیکن جوان باید برای سایپا به میدان بروند!

مدیران حقوقی باشگاه استقلال هم با جمع‌آوری مدارک و اسناد واریز پول در موعد مقرر و مسدود بودن حساب باشگاه سایپا به دنبال اقناع مسئولان سازمان لیگ هستند و آمادگی خود را برای واریز هزینه رضایت‌نامه ۲ بازیکن جوان در صورت ارائه شماره حساب از سوی باشگاه سایپا اعلام کرده‌اند.

فردا، جلسه سرنوشت‌ساز مدیران استقلال و سایپا

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در روزهایی که مدیران باشگاه پیگیر فرآیند نقل‌وانتقالات این باشگاه هستند، پیگیر ماجرای جنجالی هزینه رضایت‌نامه ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی شده و از مدیران باشگاه سایپا خواسته تا پای میز مذاکره بیایند و ضمن پذیرش ادله باشگاه استقلال، از شکایت به سازمان لیگ پرهیز کنند.

مدیران باشگاه سایپا درخواست آبی ها را پذیرفته و قرار است فردا (یکشنبه) جلسه‌ای میان مدیران باشگاه استقلال و سایپا برگزار شود و استقلالی‌ها امیدوارند بتوانند با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار دارند، از حقوق خود دفاع کرده و دو بازیکن جوان و تاثیرگذارشان را برای لیگ بیست‌ودوم حفظ کنند. در صورت عدم پذیرش اسناد مالی مدنظر آبی‌پوشان و عدم توافق با مدیران سایپا، ابوالفضل جلالی و امیرعلی صادقی راهی جز بازگشت به سایپا ندارند!

 

 

منبع خبر ورزشی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی