کد خبر : 8089

بازیگران | موسسه خیریه بازیگران

ما در این مقاله میخواهیم به بررسی هنرمندانی که خیریه دارند بپردازیم.هنرمندانی همچون لیلا بلوکات تا پوریا پورسرخ.

به گزارش ورنداز :

کارهای خیریه یا نیکوکاری هرگونه یاری‌رسانی به موجودات زنده و مردمان نیازمند آن است. کمک کالایی و پولی و دادن پول یا دیگر کمک‌های مادی به تهیدستان و مستمندان و دریوزگان با انگیزه‌های مردم دوستیانسان‌دوستانه نیز نیکوکاری است. نیکوکاری در ادیان و کیش‌های اندیشه ای گوناگون، کاری پسندیده و سفارش‌شده‌است با برخی از بازیگرانی که موسسه خیره دارند آشنا شوید.

هنرمندانی که خیریه دارند / بازیگر ایرانی

آتیلا پسیانی (زاده ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است.

هنرمندانی که خیریه دارند / آتیلا پسیانی

 

آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره پسیانی و پسری به نام خسرو است که هردو بازیگر تئاترند. آتیلا پسیانی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد.ضمنا در برنامه چهل تیکه به گفته خودش در فیلمی که گم شده است در سال 1348به مدت ۴۰ثانیه نقش داشته است

هنرمندانی که خیریه دارند / فاطمه دانشور

فاطمه دانشور (متولد ۱۳۵۳، تهران)، کارآفرین و بازرگان ایرانی و از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم است. وی کارشناس مدیریت بیمارستانی و کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است.مؤسسه مهرآفرین (مؤسسه نیکوکاری مهرآفرین پناه عصر) پس از دو سال فعالیت پراکنده در سال ۱۳۸۴ ه‍.خ به شکل رسمی توسط فاطمه دانشور فعالیت‌های خود را آغاز کرد. از آن تاریخ تا به امروز، دانشور به همراه همسرش مهرداد اکبریان قسمتی از سرمایه خود از شرکت سیاحان سپهر آسیا در مهرآفرین سرمایه‌گذاری کرده و از این طریق بدون کمک هیچ نهاد دیگری تا ۳ سال به فعالیت‌های نیکوکارانه خود ادامه دادند؛ و همچنین خانه پدری را نیز وقف امور خیریه نموده و دفتر عملیاتی مهرآفرین در میدان شهدا، در حقیقت همین خانه و ارثی است که از پدر به او رسیده‌است.

 

هنرمندانی که خیریه دارند / لیلا بلوکات

لیلا بلوکات (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نقش‌آفرینی شخصیت نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر از جمله نقش‌های شناخته شده بلوکات است. لیلا بلوکات مؤسس خیریهٔ مهر لیلاست.

هنرمندانی که خیریه دارند / نیوشا ضیغمی

 
 

نیوشا ضیغمی (زادهٔ ۱۸ تیر ۱۳۵۹) بازیگر ایرانی است. او در کارنامه هنری خود نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) را دارد.

هنرمندانی که خیریه دارند / کتایون ریاحی

کتایون ریاحی (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۴۰) بازیگر ایرانی است. او در ۱۳۸۰ برای بازی در شام آخر مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و در ۱۳۸۷ زلیخا را در مجموعهٔ تلویزیونی یوسف پیامبر به تصویر کشید.

 

هنرمندانی که خیریه دارند / الهام حمیدی و پوریا پورسرخ

الهام حمیدی (زادهٔ ۸ آذر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند و مدتی بعد در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک،در سینما و تلویزیون شناخته شد.

پوریا پورسرخ (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.

برای رفع گودی و تیرگی دور چشم دیگه نیازی به لیزر و عمل نیست

برای رفع گودی و تیرگی دور چشم دیگه نیازی به لیزر و عمل نیست

مشاهده
yektanet-logo-sign
تبلیغ

هنرمندانی که خیریه دارند / محمدحسین لطیفی

محمدحسین لطیفی (متولد ۲۵ اسفند ۱۳۴۱، تهران) کارگردان، نویسنده، مجری، بازیگر و تهیه‌کننده ایرانی است.محمدحسین لطیفی فعالیت خود با نقاشی و مجسمه‌سازی و به دنبال آن نقاشی متحرک شروع کرد و وارد عرصه فیلمسازی شد. او در بدو راه اندازی سینمای تجربی و نیمه حرفه‌ای؛ توسط محسن مسعودشاهی از اعضاء فعال آن مرکز بود. وی در فعالیت‌هایش چند مورد مشاور کارگردان نیز بوده‌است.

هنرمندانی که خیریه دارند!
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی