کد خبر : 7805

ازدواج | شکست

سه نشانه‌ای که باعث می‌شود بفهمید ازدواجتان با شکست مواجه شده

به گزارش ورنداز :

حتماً داستان افرادی را شنیده‌اید که یک روز صبح از خواب بیدار شده‌اند و دیگر نتوانسته‌اند زندگی مشترکشان را ادامه دهند. طرف مقابل آن‌ها معمولاً اظهار می‌کند که نفهمیده چه اتفاقی افتاده که همسرش این تصمیم را گرفته است. در این مطلب می‌خواهیم بدانیم که چه نشانه‌هایی وجود دارد که با توجه به آن‌ها می‌توانیم بفهمیم ازدواجمان به پایان خود نزدیک شده است.

1-نمی‌توانید با هم ارتباط برقرار کنید

مثلاً زوجی را تصور کنید که می‌بایست قبوض را پرداخت می‌کرده‌اند ولی این کار را انجام نداده‌اند و درباره این موضوع هم با هم صحبت نکرده‌اند. وقتی برق خانه آن‌ها را قطع می‌کنند دعوای وحشتناکی بین آن‌ها درمی‌گیرد چون درباره قبوض با هم حرف نزده بودند و هرکدام فکر می‌کردند دیگری قبض را پرداخت کرده است. آن‌ها خیلی کم با هم ارتباط برقرار می‌کردند و همین موضوع باعث شد که فاصله بین آن‌ها هرروز بیشتر شود. 

2- بیشتر زمان خود را با گوشی پر می‎کنید

اگر اولین کاری که بعد از آمدن به خانه انجام می‌دهید این است که شبکه‌های اجتماعی مختلف را بررسی کنید این نشانه خوبی نیست. ممکن است همسر شما از اینکه ساعات زیادی را صرف گشتن در اینترنت می‌کنید شکایت کند. ولی همین مسئله کوچک باعث می‌شود نتوانید خوب با هم ارتباط برقرار کنید و سر میز شام یا موقع خواب نیز ترجیح دهید که با هم صحبت نکنید.

3- همسر خود را در اولویت قرار نمی‌دهید

وقتی یکی از زوج‌ها با دوستان خود وقت می‌گذراند و اصلاً به فکر همسرش نیست ممکن است مشکلاتی بین آن‌ها به وجود بیاید. او همسرش را در اولویت قرار نمی‌دهد و به مسائل و مشکلات او اهمیتی نمی‌دهد. همین امر باعث می‌شود آن‌ها روز به روز از هم دورتر شوند. 

این سه مورد در زندگی نقش حیاتی دارد. زوج‌ها باید سعی کنند با هم ارتباط مؤثر برقرار کنند و از مشکلاتشان حرف بزنند، برای یکدیگر زمان مشخصی را اختصاص دهند و به هم توجه کنند و در نهایت همسرشان را اولویت زندگی‌شان قرار دهند تا ازدواجشان با شکست مواجه نشود. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع ۵۵ آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی