کد خبر : 7525

کلاهبرداری| خرید ارز‌های دیجیتال

کلاهبرداری ۷ میلیاردی با ترفند خرید ارز‌های دیجیتال اعتماد بیجا موجب کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز ۷ میلیارد ریالی در نیشابور شد. 25 خرداد 1401 شناسه : 87435 منبع: خبرگزاری صدا و سیما 8+ بالا اعتماد بیجا موجب کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز ۷ میلیارد ریالی در نیشابور شد. yektanet.com حادثه 24 - اعتماد بیجا موجب کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز ۷ میلیارد ریالی در نیشابور شد. متهم به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز ۷ میلیارد ریالی از حساب بانکی شهروندان در شهرستان نیشابور دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی ارسال مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان، کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند متهم یا متهمان با اطلاع کامل از مشخصات حساب شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز ۷ میلیاردی داشته است. یک‌میلیارد FEG، چهل‌هزار Shiba و چهل‌هزار Floki اولین هدیه ثبت نام شما یک‌میلیارد FEG، چهل‌هزار Shiba و چهل‌هزار Floki اولین هدیه ثبت نام شما مشاهده yektanet-logo-signتبلیغ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی پس از اعتماد به فردی که در زمینه خرید ارز‌های دیجیتال فعالیت داشته، مقادیری ارز خریداری کرده و در ادامه متوجه می‌شود مبلغ ۷ میلیارد ریال از حساب بانکی اش به صورت غیرمجاز برداشت شده است. وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات فنی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر و مبلغ برداشت شده نیز به حساب شاکی عودت شد.

به گزارش ورنداز :

متهم به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز ۷ میلیارد ریالی از حساب بانکی شهروندان در شهرستان نیشابور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی ارسال مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی یکی از شهروندان، کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند متهم یا متهمان با اطلاع کامل از مشخصات حساب شاکی اقدام به برداشت غیرمجاز ۷ میلیاردی داشته است.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی پس از اعتماد به فردی که در زمینه خرید ارز‌های دیجیتال فعالیت داشته، مقادیری ارز خریداری کرده و در ادامه متوجه می‌شود مبلغ ۷ میلیارد ریال از حساب بانکی اش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از انجام تحقیقات فنی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در یک اقدام ضربتی دستگیر و مبلغ برداشت شده نیز به حساب شاکی عودت شد.

 

منبع خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی