کد خبر : 6288

پرسپولیس و تراکتور

پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و هشتم به مصاف هم رفتند که این بازی نیمه تمام ماند و در دقیقه ۷۲ بازیکنان و کادر داوری از زمین بازی بیرون رفتند و دقایقی بعد نیز بازی لغو شد.

به گزارش ورنداز :

پرسپولیس و تراکتور در هفته بیست و هشتم به مصاف هم رفتند که این بازی نیمه تمام ماند و در دقیقه ۷۲ بازیکنان و کادر داوری از زمین بازی بیرون رفتند و دقایقی بعد نیز بازی لغو شد.

 

در شرایطی که در همان دقایق ابتدایی دیدار دو تیم و با توجه به پر شدن ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز، حواشی عجیب و جنجالی را شاهد بودیم، این دیدار در دقیقه ۵۰ به اوج جنجال خود رسیده است.

جرقه جنجال‌ها در اواسط نیمه اول شکل گرفت. جایی که مهدی ترابی قصد داشت ضربه کرنر به سود پرسپولیس را بزند اما تماشاگران ناگهان با سنگ و بطری او را بدرقه کردند و مصدومیت جزیی نیز گریبان ستاره ملی پوش پرسپولیس را گرفت.

در این راستا ببینید:  استقبال از گل‌محمدی با پرتاب بطری در تبریز!

با این حال بعد از ثانیه‌هایی با درخواست مهدی کیانی، تماشاگران آرام شدند و اجازه ادامه بازی را دادند. اما ثبت تصاویری از ابتدای نیمه دوم و در شرایطی که یحیی گل محمدی و دیگر اعضای فنی او قصد عبور از راهرو سکوی منتهی به جایگاه ویژه را داشتند با باران سنگ و بطری و البته مشت هواداران تراکتور مواجه شدند.

روز زشت فوتبال ایران در فستیوال سنگی تبریز

در شرایطی که ثانیه‌هایی از انتشار این تصاویر نگذشته بود، در ادامه یک ضربه کرنر در دقیقه 50 برای پرسپولیس شکل گرفت. در حالیکه امید عالیشاه قصد ارسال این ضربه را داشت، باران سنگ و بطری به سمت کاپیتان امروز پرسپولیس به اوج رسید و اینبار اما عالیشاه صبرش را از دست داد و به حالت اعتراض سنگ‌هایی را به سمت او پرتاب شده بود را به سمت سکوها پرتاب کرد. عالیشاه که به شدت عصبانی به نظر می‌رسید زیر باران سنگ در شرایطی که کلماتی را زیر لب تکرار می‌کرد، چند سنگ را به همان سمت تابلوهای تبلیغاتی روانه کرد.

در ادامه این درگیری به داخل زمین و بین بازیکنان دو تیم کشیده شد. در حالیکه کیانی قصد آرام کردن عالیشاه را داشت، یکی دیگر از بازیکنان تراکتور نسبت به رفتار عالیشاه معترض شد و برخورد دست این دو با یکدیگر، جرقه درگیری داخل زمین را زد.

در نهایت داور با قطع بازی، از مسوولان برگزاری درخواست کرد تا امنیت برگزاری بازی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. این در حالی بود که پرسپولیسی حتی قصد بازگشت به رختکن را داشتند اما با اعلام ناظر بازی، آنها به میانه زمین بازگشتند.

روز زشت فوتبال ایران در فستیوال سنگی تبریز

 

بعد از دقایقی (نزدیک به 7 دقیقه) داور دستور به خروج نفرات اضافه در زمین را داد تا بازی بار دیگر شکل بگیرد. این در حالی بود که داور بازی برای شروع بازی و با توجه به درگیری های شکل گرفته، حامد پاکدل از پرسپولیس و مسلمی پور از تراکتور را با کارت قرمز مواجه کرد تا هر دو تیم دقایق باقی مانده را با یک یار کمتر دنبال کنند.

عکاسان و خبرنگارها به داخل زمین چمن آمدند، بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند.پس از چند بار توقف بازی به دلیل پرتاب اشیا و جو ملتهب روی سکوهای استادیوم یادگار امام، داور بازی تصمیم گرفت بازی را متوقف کند و بازیکنان را به رختکن فرستادگفتنی است که  با اعلام ناظر بازی دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام ماند. به احتمال فراوان بازی سه بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت اعلام خواهد شد

منبع مجله برترین ها
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی