کد خبر : 5809

شخصیت شناسی:

تصور کنید در جنگلی استراحت میکنید،زیر کدام درخت می نشینید؟

به گزارش ورنداز :

درخت شماره 1

انتخاب این درخت اغلب توسط افرادی انجام می شود که از زندگی خود ناراضی هستند و احساس میکنند باید تغییرکنند تا وضعیتشان بهتر شود. همیشه فکر میکنند شادی را باید در جایی دیگر پیدا کنند. ویژگی های اساسی کسانی که این درخت را انتخاب کردند، شجاعت، کنجکاوی و علاقه به کسب تجارب جدید است. آنها تنها آرزویی که دارند این است که زندگی خود را تغییر دهند. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا دانش و تجربه بیشتری کسب کنند. برای مدت طولانی در این مسیر دوام نمی آورند و مسیر خود را عوض میکنند. معمولاً پس از رسیدن به هدفشان ، یک هدف انتخاب می کنند.

 

درخت شماره 2

شما فردی صبور، پیگیر و بسیار کوشا هستید. شما هرگز خسته نمی شوید وهمیشه با انگیزه هستید. شما قدم به قدم به سمت موفقیت می روید و هرگز اهداف خود را رها نمی کنید. به همین خاطر شما در هر زمینه بسیارحرفه ای هستید و دیگران همیشه روی شما حساب میکنند. وقتی قرار باشد کاری را بدون برنامه ریزی انجام دهید با تردید انجام میدهید. زندگی برای شما خوب است، اما فقط زمانی که طبق برنامه های شما پیش برود. شما همیشه به برنامه های روتین علاقه مند هستید. مشخصه شما فردی منطقی است که چیزهای جدید را نمی پذیرد. شما تغییرات را دوست ندارید، به ویژه تغییراتی که برنامه های شما را به هم می زند.

 

درخت شماره 3

شما شخصیت بسیار بدیع و خلاقی دارید. خلاق و الهام‌بخش هستید و می‌خواهید هر کاری را به تنهایی انجام دهید و مسیرهای جدیدی را در زمینه‌های مختلف تجربه کنید. شما به طور کلی کاریزماتیک و جذاب هستید. طرز لباس پوشیدن شما بسیار اصیل است. شما دیگران را به راحتی آزار می دهید و خلق و خوی شما همیشه درحال تغییر است. شما سخنرانان فوق العاده ای هستید و مایلید ایده های خود را با همه به اشتراک بگذارید.

درخت شماره 4

صرف نظر از زمستان یا تابستان، شما فردی پرجنب و جوش هستید که همیشه دوست دارید همه چیز و همه کس را رهبری کنید . شما خودتان را به خوبی میشناسید، که پر ازایده ها و خلاقیت هستید. شما فردیجاه طلب و عمل گرا هستید که می تواند دیگران را براحتی متقاعد کند . شما می دانید که چه می خواهید و چگونه به آن برسید. شما فکر می کنید که در دنیا دو دیدگاه وجود دارد: دیدگاه اشتباه و دیدگاه خودتان. به عنوان یک دوست، بسیار فداکار هستید، اما به عنوان یک دشمن، می توانید بسیار خطرناک باشید. ظاهراً از دوران کودکی رقابت در رگهای شما جریان دارد.

 

درخت شماره 5

شما فردی بسیار همدل هستید. شما خیلی راحت با احساسات دیگران همذات پنداری می کنید و غم و شادی را به اشتراک می گذارید. رفتارشما بسیارمهربان و دوستانه است و می توانید دنیا را بهتر از هرکسی درک کنید. برای خوشبختی تنها به رفاه شخصی نیاز دارید. آرامش زمانی به سراغتان می آید که در محیط خود شاد باشید. رفتار شما بسیار دیپلماتیک است و ترجیح می دهید مداخله نکنید و سوء تفاهم ها را کاهش دهید. شما صلح را بالاتر از حقیقت می دانید.

منبع سایت طلا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی