کد خبر : 5805

عشق | نشانه هایش

ایا تا به حال به عشق فکر کردید؟ ما این جا به شما میگوییم که شما عاشق شده اید یا نه

به گزارش ورنداز :

 

صرف نظر از این که فکر کنید آیا آماده یک رابطه عاشقانه هستید یا نه. یا این که هنوز به حس خود شک دارید و می‌خواهید بیشتر فکر کنید. باید بدانید نشانه ‌های عاشق شدن از نظر کارشناسان روابط و خانواده چیست.

نشانه های عاشق شدن؛ به رسم و رواج های جدید رو می‌آورید

حتما شما و خانواده تان به بعضی رسومات و عادت ها علاقه دارید و حتما آن ها را رعایت می‌کنید. مثل جشن نوروز، جشن شب یلدا یا دیگر مناسبات که برای شما مهم است. اما وقتی شروع به انجام مراسمات و رسم و رواج های جدید می‌کنید که از قضا مربوط به فردی است که از او خوش تان می‌آید، یعنی عاشق شده اید. این نشانه بزرگی از ایجاد حس عشق در درون شما است. این مورد نشان می دهد که شما به گذراندن آینده با او فکر می کنید.

بوی او را دوست دارید؛ از نشانه های عاشق شدن

فردی هست که حتی با بوی بد بدنش، او را دوست دارید؟ اشلی استاروود، مددکار اجتماعی بالینی می‌گوید: «فرومون‌ها نقش بزرگی در جذب دو شخص دارند. اگر متوجه شدید پیراهن کسی که از او خوشتان می‌آید، خانه شما جا مانده و شما آن را بو می‌کشید، یا وقتی کنار شما است سر خود را به گردن او نزدیک می‌کنید. حتی در مواقعی که دوش نگرفته یا تازه از باشگاه رسیده، به احتمال زیاد بدن شما به معنای واقعی کلمه به سمت او کشیده می‌شود.

از با او بودن لذت می‌برید بدون این که مهم باشد کی، کجا و چگونه؛ از نشانه های عاشق شدن

بله با فردی که از او خوشتان می‌آید به شام دعوت شده اید. لاستیک ماشین پنچر می‌شود، باید چند مایل را پیاده بروید. ولی باز هم خوش حال هستید. حتی به این که این قرار را کنسل کنید و به خانه رفته یک شام سبک بخورید و بخوابید، حاضرید همه مسیر را پیاده راه بروید ولی به قرار با او برسید. اصلا فرقی نمی‌کند مجبور هستید لاستیک ماشین را تعمیر کنید و یک ساعت بیشتر به دنبال پارک ماشین بگردید. همین که کنار او باشید کافی است. این نشانه یعنی شما ارتباط عمیقی با در درون خود دارید.

از نشانه های عاشق شدن یعنی شما می خواهید زبان عشق او را بدانید

زبان عشق در رابطه یا روابط پایدار بسیار مهم است. زیرا به شما کمک می کند تا بفهمید که شریک زندگی شما چگونه عشق را به بهترین نحو منعکس یا دریافت می کند. زیرا همه ما نمی توانیم هدیه دهندگان احساسات شگفت انگیز دورن خود باشیم). اگر مشتاق یادگیری زبان عشق فرد مورد علاقه خود هستید. شاید از انجام بعضی چیزها دلسرد شوید یا گیج شوید. زیرا “اگرچه از انجام دادن کارها برای فرد مورد علاقه خود لذت می‌برید، اما دوست دارید کارهایی را انجام دهید که آن ها را خوشحال کند. این یعنی عاشق او هستید.

نیازهای او را اولویت بندی می کنید

البته نه با هزینه های هنگفت، بلکه با روابط سالم و عاشقانه. اطمینان از برآورده شدن همه نیازهای او، کلید پیوند قوی است. آدرین میشل، درمانگر ازدواج و خانواده می‌گوید: «وقتی عاشق کسی می‌شوید، می‌خواهید او بداند برای شما یک اولویت است». اگر وقتی از آشپزخانه برمی‌گردید، بدون این که فرد مورد علاقه شما چیزی بگوید، به او یک لیوان آب می‌دهید. یا وقتی از بیرون می‌آیید برای او یک صابون مخصوص برای پوست حساسش می‌خرید. این یعنی او نسبت به هر کسی دیگر برای شما مهم است.

هنگام خواب به آن ها نگاه می کنید

فرقی نمی‌کند به چه کسی علاقه مند هستید، اگر وقتی سر برسید که او خوابش برده، حتما به او نگاه می‌کنید. این می‌تواند نشانه ای بر این باشد که شما به او بیش از افراد عادی اهمیت می دهید. اما آن لحظه که به او نگاه می‌کنید، چه فکری در سر دارید؟. بلکه او به نظر شما خیلی ناز و آرام خوابیده، از چهره اش آرامش می‌بارد. درست است، شما واقعا عاشق شده اید.

حاضرید غذاهایی را امتحان کنید که تا کنون لب به آن نزده اید

خیلی عجیب است، غذایی که همیشه فکر می‌کردید هیچ وقت به آن لب نخواهید زد. حالا جلوی روی شما است و شما حاضرید به خاطر او غذا را بخورید. بله عجیب است اما کاملا واقعی است. باید گفت «در میان گذاشتن علایق خود با کسی و امتحان کردن چیزهای جدید، بیش از سطح فیزیکی، نشانه‌ی علاقه به فرد مقابل شما است.” شاید شما عاشق سوشی نباشید، اما به احتمال زیاد اکنون به لیست غذاهای مورد علاقه شما اضافه شده. بلکه شما سوشی دوست ندارید و او را که دوست دارید؟ پس برای خاطر او این غذا را می‌خورید.بله با فردی که از او خوشتان می‌آید به شام دعوت شده اید. لاستیک ماشین پنچر می‌شود، باید چند مایل را پیاده بروید. ولی باز هم خوش حال هستید. حتی به این که این قرار را کنسل کنید و به خانه رفته یک شام سبک بخورید و بخوابید، حاضرید همه مسیر را پیاده راه بروید ولی به قرار با او برسید. اصلا فرقی نمی‌کند مجبور هستید لاستیک ماشین را تعمیر کنید و یک ساعت بیشتر به دنبال پارک ماشین بگردید. همین که کنار او باشید کافی است. این نشانه یعنی شما ارتباط عمیقی با در درون خود دارید.

از نشانه های عاشق شدن یعنی شما می خواهید زبان عشق او را بدانید

زبان عشق در رابطه یا روابط پایدار بسیار مهم است. زیرا به شما کمک می کند تا بفهمید که شریک زندگی شما چگونه عشق را به بهترین نحو منعکس یا دریافت می کند. زیرا همه ما نمی توانیم هدیه دهندگان احساسات شگفت انگیز دورن خود باشیم). اگر مشتاق یادگیری زبان عشق فرد مورد علاقه خود هستید. شاید از انجام بعضی چیزها دلسرد شوید یا گیج شوید. زیرا “اگرچه از انجام دادن کارها برای فرد مورد علاقه خود لذت می‌برید، اما دوست دارید کارهایی را انجام دهید که آن ها را خوشحال کند. این یعنی عاشق او هستید.البته نه با هزینه های هنگفت، بلکه با روابط سالم و عاشقانه. اطمینان از برآورده شدن همه نیازهای او، کلید پیوند قوی است. آدرین میشل، درمانگر ازدواج و خانواده می‌گوید: «وقتی عاشق کسی می‌شوید، می‌خواهید او بداند برای شما یک اولویت است». اگر وقتی از آشپزخانه برمی‌گردید، بدون این که فرد مورد علاقه شما چیزی بگوید، به او یک لیوان آب می‌دهید. یا وقتی از بیرون می‌آیید برای او یک صابون مخصوص برای پوست حساسش می‌خرید. این یعنی او نسبت به هر کسی دیگر برای شما مهم است.

هنگام خواب به آن ها نگاه می کنید

فرقی نمی‌کند به چه کسی علاقه مند هستید، اگر وقتی سر برسید که او خوابش برده، حتما به او نگاه می‌کنید. این می‌تواند نشانه ای بر این باشد که شما به او بیش از افراد عادی اهمیت می دهید. اما آن لحظه که به او نگاه می‌کنید، چه فکری در سر دارید؟. بلکه او به نظر شما خیلی ناز و آرام خوابیده، از چهره اش آرامش می‌بارد. درست است، شما واقعا عاشق شده اید.

حاضرید غذاهایی را امتحان کنید که تا کنون لب به آن نزده اید

خیلی عجیب است، غذایی که همیشه فکر می‌کردید هیچ وقت به آن لب نخواهید زد. حالا جلوی روی شما است و شما حاضرید به خاطر او غذا را بخورید. بله عجیب است اما کاملا واقعی است. باید گفت «در میان گذاشتن علایق خود با کسی و امتحان کردن چیزهای جدید، بیش از سطح فیزیکی، نشانه‌ی علاقه به فرد مقابل شما است.” شاید شما عاشق سوشی نباشید، اما به احتمال زیاد اکنون به لیست غذاهای مورد علاقه شما اضافه شده. بلکه شما سوشی دوست ندارید و او را که دوست دارید؟ پس برای خاطر او این غذا را می‌خورید.آن ها را تشویق می کنید؛ از نشانه های عاشق شدن

بله وقتی کسی را تشویق می‌کنید یعنی او از هر کس دیگری در زندگی شما مهم تر است. شما ناخوداگاه از کسی که به او علاقه دارید، حمایت می‌کنید. به علایق و اهدافش احترام می‌گذارید و برای رسیدن به رویاهایش او را تشویق می‌کنید. حالا باید گفت: “وقتی هر دو شروع به یادآوری اهداف و خواسته‌های زندگی به یکدیگر می‌کنید، یعنی به همدیگر حس متقابل دارید.” ولی مطمئن شوید در تشویق و حمایت خود زیاده روی نکنید به جای حس عاشقی فکر کنید مانند یک پدر یا مادر رفتار می‌کنید.

و برای نظر آن ها در مورد برنامه های آینده ارزش قائل هستید

شاید وقتی او هم مثل همه آدم های زندگی تان بود، هنگام ساختن برنامه های بزرگ زندگی به نظرش توجه نمی کردید. اما اکنون نه تنها از او مشاوره می خواهید، بلکه نظرش را نیز می خواهید. وقتی عاشق می‌شوید، از خود می‌پرسید که درباره رفتن به دانشگاه، شروع مشاغل جدید یا امتحان کردن چیزهای مختلف چه فکری می‌کند. “و خود به خود نظر فرد مورد علاقه شما مهم می شود و شما شروع به ارزش گذاری برای افکار او می کنید.”

در مورد دعوتش، دو بار فکر نمی کنید

بله وقتی دعوت به شام یا دیدن یک فیلم می‌رسد، فرد دعوت کننده مهم است. اگر یک دوست باشد خیلی راحت بهانه می‌آورید یا می‌گویید خسته ام، مشغولم یا بیمارم. ولی برای کسی که دوستش دارید چنین نیست، شما فرصت را از دست نخواهید داد. حالا برعکس هم هست، اگر فرد مورد علاقه شما، فرقی نمی‌کند دوست شما است یا یکی از خویشاوندان شما، وقتی می‌خواهد به خانه شما بیاید، حتما غذای مورد علاقه او را می‌پزید یا حتی اگر امکانش باشد از او می‌پرسید که چه چیزی را دوست دارد. این یعنی شما عاشق او هستید.از کنار عیوب او گذر می‌کنید

همه می‌دانیم که هر کسی ایراداتی دارد، حتی شما! و زمانی که شروع به کنار آمدن با ویژگی های نه چندان مطلوب شریک زندگی خود می کنید. مانند این که هرگز ظروف را در سینک ظرفشویی نمی‌گذارد یا جورابش را روی زمین رها می‌کند. و این کارها شما را نارحت نمی‌کند، به این معنی است که شما در حال عاشق شدن هستید. البته، نادیده گرفتن خط قرمزها هرگز خوب نیست، اما گاهی می‌شود به خاطر عشق بیخیال بود.

به گذشته و آدم های قبل فکر نمی‌کنید

بله درست است. شما دیگر به آدم های گذشته زندگی خود فکر نمی‌کنید. اگر دیگر به سراغ حساب رسانه های اجتماعی فرد رابطه قبلی خود نمی‌روید، یعنی عاشق شده اید. شما در واقع درگیر خاطره سازی با عشق جدید خود هستید و این عشق که فقط به او فکر می‌کنید و اهمیت می‌دهید، واقعی است.

شما هوس نوازش دارید نه رابطه جنسی

بله، در آغوش گرفتن یک احساس عاطفی است. وقتی به همان اندازه هیجان ‌زده می‌شوید که تمام شب را در رختخواب برای به آغوش گرفتن او فکر می‌کنید. همانطور که از رابطه جنسی هیجان دارید، آن موقع است که می‌دانید در حال عاشق شدن هستید.» “دراز کشیدن روی سینه همسرتان شما را با این شادی مطمئن پر می کند که شما همیشه با او هستید.

شما دیگر برای پیام او ثانیه شماری نمی کنید

منبع خبرنامه
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی