کد خبر : 5304

جوش صورت| بیماری

جوش‌ صورت،​ زنگ خطر ابتلا به بیماری است! شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید،​ جوش‌های صورت،​ زنگ خطر ابتلا به بیماری هستند و از این پس از کنار آنها بی تفاوت نخواهید گذشت.

به گزارش ورنداز :

جوش صورت تنها به دلیل بروز دگرگونی‌های هورمونی در دوران بلوغ نیست، بسیاری از بیماری‌ها و عادت‌های نادرست زندگی می‌توانند سبب بروز آکنه و التهاب در صورت شوند در بسته سلامت امروز با این بیماری ها آشنا می شوید.

آکنه صورت یک پدیده شایع بین انسان‌ها با شدت کم و زیاد است، در برخی افراد تنها چند لکه کوچک دردوران بلوغ است اما در برخی دیگر در غالب یک مشکل مزمن تا سالیان سال ادامه دارد.

درمان آکنه صورت نیازمند حوصله، تشخیص علت و صرف هزینه‌های سنگین است، افزون بر آکنه جوشگاه‌های به جای مانده از آکنه‌ها نیز می‌توانند سبب آسیب رساندن به ظاهر صورت و بروز ضعف اعتماد به نفس در افراد شوند.

جوش صورت به دلیل‌های مختلفی ایجاد می‌شود، اما بیماری و آسیب برخی از اعضای بدن، رعایت نکردن بهداشت شخصی، داشتن استرس و اضطراب، کم خوابی و دیرخوابی، کم آبی بدن، یبوست، خوردن مواد غذایی ناسالم و سرشار از چربی همگی می‌تواند سبب آکنه و جوش صورت در افراد شود.

محققان به تازگی کشف کرده اند صورت انسان مانند یک نقشه است و می‌تواند درباره سلامت اندام‌های درونی بدن به فرد اطلاعات مناسب و صحیحی دهد.جوش‌های صورت زنگ خطر ابتلا به چه بیماری‌هایی هستند؟

هرکدام از بخش‌های صورت که دچار مشکل آکنه می‌شوند نشان دهنده بروز آسیب یا نارسایی در عملکرد بخشی از بدن است. برای درک بهتر به تصویر زیر توجه کنید

منبع ترانه سلامت
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی