کد خبر : 5096

شکسته شدن شیشه کابین خلبان

خلبان ماهر موفق شد با وجود شکسته شدن شیشه کابین، هواپیما را روی باند فرودگاه بر زمین بنشاند.

به گزارش ورنداز :

این خلبان شرکت هواپیمایی دلتا ایرلاینز که از شهر سالت لیک به واشنگتون دی سی پرواز می‌کرد پس از شکسته شدن شیشه کابین در آسمان تصمیم گرفت تا فرود اضطراری انجام دهد. بنا به گزارش ایندیپندنت خلبان هواپیما موفق شد با وجود وقوع این اتفاق در آسمان، هواپیما را به سلامت روی زمین بنشاند.

یکی از مسافران این پرواز تصویری از شیشه شکسته شدن کابین خلبان را در حساب توئیتر خود منتشر کرد. در این تصویر مشاهده می‌شود که سمت راست شیشه کابین شکسته شده است. «راچِل رایت»، یکی از ۱۹۸ مسافر این پرواز به KUTV گفت: «از بلندگوی داخل کابین مسافران اعلام شد که شیشه جلوی هواپیما شکسته شده و هواپیما ۱۰ دقیقه بعد به سوی دِنوِر تغییر مسیر خواهد داد.»

رایت افزود: «آن‌ها وارد کابین شدند و از همه خواستند تا خونسرد باشند. با اینکه همه ما سعی می‌کردیم خونسردی خود را حفظ کنیم، اما کمی ترسیده بودیم.»

بنا به این گزارش خدمه حدود ۹۰ دقیقه بعد این اتفاق را به مسافران اطلاع دادند و از همه آن‌ها خواستند تا خونسردی خود را حفظ کنند. سخنگوی شرکت هواپیمایی دلتا نیز شکسته شدن شیشه جلوی یکی از هواپیما‌های مسافربری این شرکت در حین پرواز را تایید کرد.

گفتنی است؛ پس از فرود هواپیما در فرودگاه دنور، مسافران با هواپیمای دیگری به سفر خود به واشنگتن ادامه دادند.

کابین خلبان

 

 

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی