کد خبر : 4843

انگشتر پورتوفینو

در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت اختصاصی به انگشتر پورتوفینو و اطلاعاتی پیرامون این انگشتر بپردازیم.

به گزارش ورنداز :

مجموعه پورتوفینو با الهام از سنت ایتالیایی طلاسازی، الماس و طلای زرد 18 عیار را با جلوه‌ای خیره کننده ترکیب می‌کند. این انگشتر سه ردیفه الماس‌های برلیان، پیِر و مارکیزی را در طرحی جذاب و پر زرق و برق در هم می‌آمیزد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت اختصاصی به انگشتر پورتوفینو و اطلاعاتی پیرامون این انگشتر بپردازیم.

 

تاریخچه جواهرات پورتوفینو 

جواهرات Portofino در میدان چپل در ایون، کلرادو واقع شده است. پورتوفینو جواهر فروشی است که در سال 1998 تاسیس شد، به این معنی که تقریبا 23 سال تجربه در ارائه جواهرات دست ساز و با کیفیت به افراد و زوج‌ها دارد. هدف این جواهر فروشی، ارائه برندهای جواهرات مقرون به صرفه در کل کلرادو است. جواهرات پورتوفینو گردنبندهای زیبا، گوشواره، حلقه نامزدی و عروسی را ارائه می‌کند. این جواهر فروشی می‌تواند به شما در انتخاب جواهرات مناسب برای خود یا عزیزانتان کمک کند. زیرا که تجربه‌ای بسیار بالا در ارائه محصولات دارداطلاعاتی در مورد انگشتر پورتوفینو

زمانی که در ابتدا به این انگشتر نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید که به نوعی انگار چند حلقه طلا نازک بر روی یک دیگر قرار گرفته‌اند و سپس اقدام به ساخت یک حلقه پورتوفینو کرده اند. بر روی این‌انگشتر سنگ‌های بسیار جذابی قرار دارد که هر سنگ مطابق با استانداردهای بی نظیر Kwiat تراشیده شده است که در نتیجه زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای دارد. تنظیم قاب بادوام و در عین حال ظریف به پوست اجازه می‌دهد تا جلوه‌ای زنانه و مطبوع داشته باشد.

این‌ انگشترها را در انواع مختلف طلا سفید و زرد مشاهده می‌کنید. این تفاوت‌ها در رنگ طلا باعث می‌شود تا هارمونی بسیار جذابی را بر روی دست شما به وجود آورد. این دسته از انگشترها دارای انواع مختلفی هستند. در برخی از آن‌ها مشاهده می‌کتید که تنها از یک نوع طلا ساخته شده‌اند و برخی نیز از چند نوع طلا ارائه شده‌اند. امروزه در ویدیوهای تیک تاک ما بسیار شاهد این موضوع هستیم که افراد از انگشتر پورتوفینو برای جذاب تر شدن جلوه انگشتان خود استفاده می‌کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی بیشتر در این زمینه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

در زمینه طراحی این انگشتر چه المان هایی وجود دارد

در ابتدا باید بگوییم که نکته مثبت در ساخت این دسته از انگشترها این است که طراحان به راحتی می‌توانند آزادی عمل داشته باشند. این یعنی این که شما به راحتی می‌توانید طرح دلخواه خودتان را در زمینه ساخت این انگشتر به طراح ارائه داده و انگشتر مخصوص به خود را داشته باشید. اما در برخی از موارد ما شاهد یک سری مواردی هستیم که باید در زمینه ساخت این انگشتر رعایت شود. به عنوان مثال، این که انگشتر پورتوفینو باید از دو لایه حلقه ساخته شود و نوع مارپیچ آن نیز باید شبیه به طرح کلاسیک کارتیر باشد. اما به صورت کلی، هیچ گونه قانون و یا طرح اختصاصی برای ساخت این انگشتر محبوب وجود ندارد. شاید همین موضوع است که خرید این انگشتر را بالا برده و افراد بسیاری به دنبال داشتن این انگشتر می‌باشند، زیرا هر طرح آن با دیگر  متفاوت است و نمی‌توانید عینا یک طرح را در این انگشتر مشاهده کنید.

 

 

مشاهده کردن تصویر انگشتر پورتوفینو

انگشتر پورتوفینو در انواع نگین دار، و بدون نگین در بازار موجود است. هم چنین برخی از انگشترهای پورتوفینو 3 ردیفه و برخی 5 ردیفه هستند.

 

 

منبع زیبامون
ارسال نظر

تبلیغات متنی