کد خبر : 3706

آرایش لب

ارائه نکات آرایشی مناسب برای شکل های مختلف لب، یک قدم مهم است. زیرا می تواند کل ظاهر شما را تغییر دهد یا به کل جلوه خوب صورت شما را بگیرد. آرایش جذاب لب ویژگی‌های صورت را برجسته‌تر می‌کند. و به تنهایی ‌می تواند زیبایی را به چهره کسل باز گرداند.

به گزارش ورنداز :

آرایش جذاب لب در اشکال مختلف

لب ها اشکال مختلفی دارند، بنابراین نیاز به آرایش های متفاوتی است. در حالی که برخی لب های نازک دارند، برخی دیگر دارای لب های پر هستند. پرتر نشان دادن لب های نازک می تواند دشوار باشد. به همین دلیل است که ما چند نکته آرایش مناسب اشکال مختلف لب را آماده کرده ایم. با این نکات مهم بدون دردسر آرایش کنید. اگر بدانید آرایش چه قدرتی برای تغییر چهره شما دارد، پس فرم لب شما هرگز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

برای بررسی نکات و ترفندهای جالب آرایش جذاب لب ادامه متن را بخوانید:

 

  1. لب بالا بزرگ تر از لب پایین در آرایش جذاب لب

اکثر زنان هندی لب های بالایی پرتر دارند. نکات و ترفندهای موثر آرایش می تواند به راحتی لب های پرتر را یکدست و زیبا نشان دهد.

آرایش جذاب لب های پرتر بسیار ساده است:

  • با پیروی از شکل طبیعی لب‌هایتان، روی لب‌هایتان از مرکز لب‌ها به بیرون خط بکشید.
  • سپس، یک رژ لب روشن را در پایین لب‌هایتان و یک رژ لب روشن‌تر را در قسمت بالا کمی پررنگ تر بزنید. تا توهم فضای کوچک‌تری ایجاد کنید و ظاهری کوچک‌تر به لب بدهید.
  • همچنین می‌توانید همان رنگ لب را روی لب‌های بالا و پایین بزنید. و سپس یک مداد سفید یا سایه چشم را به مرکز لب پایین بزنید تا به تعادل، یکنواختی و ظاهری پرتر برسید.
  • ترفند دیگری که برای کوچک تر نشان دادن لب های پر باید دنبال کنید این است که از یک مداد لب استفاده کنید. و لب های خود را درست از داخل خط طبیعی آن پر کنید و سپس آن را با رژ لب تکمیل کنید.
  • ساده‌ترین ترفند برای کوچک‌تر نشان دادن لب‌های پرتر و سنگین‌تر، استفاده از رنگ لب‌های تیره است زیرا باعث کاهش برجستگی لب‌های پرتر می‌شود.

اگر شکل و اندازه لب بالا و پایین شما شبیه هم نیست، لب های ناهمواری دارید.

  1. آرایش جذاب لب بزرگ پاییندر واقع لب پایین بزرگ تر از بالا  خیلی هم زیبا و جذاب است! اما برخی از زنان به دنبال پنهان کردن این نکته هستند!

     

    چگونه می توانید لب بزرگ پایین را بهتر نشان دهید:

  2. ساده ترین ترفند برای یکنواخت کردن لب های بزرگ پایین استفاده از یک رنگ لب روی لب های بالا و پایین است.

  3. و سپس یک مداد سفید یا سایه چشم مات کرمی را فقط به مرکز لب بالا بزنید. این گونه می‌توانید ظاهری کامل تر و یکنواخت تر ایجاد کنید.

  4. لب های ناهموار

  5. در این جا چند نکته برای پنهان کردن شکل لب های ناهموار آورده شده است:
  • افرادی که لب‌های ناهمواری دارند باید از مداد لب برای ترسیم خطوط لب بالایی خود استفاده کنند. به طوری که ابتدا هر دو طرف لب بالایی با هم مطابقت داشته باشند. و سپس همین کار را برای لب‌های پایین انجام دهند. این نکته آرایش جذاب لب به دردتان می‌خورد.
  • سپس خط لب را با یک دست بسیار سبک روی لب بکشید تا لبه های زبر و سخت از بین برود. و به یک ظاهر طبیعی برسید.
  • مراقب این ترفند باشید! خط لب باید با کم رنگ و سبک کشیده شود و به خوبی ترکیب شود. در غیر این صورت ممکن است جذابیت خود را از دست بدهد.
منبع خبرنما
ارسال نظر

تبلیغات متنی