کد خبر : 3676

اعتراض همسر حبیب محبیان

آرامگاه حبیب خواننده شناخته شده پیش از انقلاب توسط افراد ناشناس تخریب شد. حبیب محبیان در سال ۸۸ پس از ۲۵ سال دوری از وطن به ایران بازگشته بود و اکنون نزدیک به شش سال از فوت او در روستای نیاسته رامسر می‌گذرد. حالا خانواده او از تخریب دوباره مزارش خبر داده‌اند.

به گزارش ورنداز :

محمد محبیان، فرزند حبیب در صفحه اینستاگرام پدرش درباره این ماجرا نوشت: «همه ما می‌دانیم که چه نوع افرادی این کار را کرده‌اند. این اولین بار نیست. هر کسی که به حقوق و حریم پدرم تجاوز می‌کند، می‌داند که می‌تواند از پسش بر بیاید. در این مورد، دوربین‌هایی وجود دارد که می‌تواند مجرم را نشان بدهد. ولی متأسفانه قانون با ما نیست.»

آرامگاه حبیب محبیان بار دیگر تخریب شد + ویدیو

در همین راستا ناهید بسیم، همسر حبیب محبیان نیز به این حادثه واکنش نشان داد و گفت: «پس از دیدن این وضعیت، از مسئولان گورستان توضیح خواستم که چرا چراغ‌های اطراف مزار حبیب شکسته؟ آنها گفتند دو نفر از اهالی این‌جا با هم حرفشان شده و یک‌نفرشان از روی عصبانیت، این‌ها را شکسته. این پاسخ خیلی مبهم و بچه‌گانه بود.»

او این‌طور ادامه داد: «راستش ما اصلا نمی‌خواستیم حبیب را این‌جا دفن کنیم. زادگاه او، شمیران تهران بود و همان‌جا هم بزرگ شده بود. ما در نزدیکی رامسر، تنها یک ویلا اجاره کرده بودیم و پیوند دیگری با این‌جا نداشتیم. واقعیتش، به ما اجازه داده نشد پیکرش را به زادگاهش ببریم. چون حبیب و من کسی را نداشتیم که بتواند برای ما کاری بکند، پیکرش را همین‌جا دفن کردیم.»

آرامگاه حبیب محبیان بار دیگر تخریب شد + ویدیو

همسر حبیب گفت: «این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. یک بار دیگر هم سنگ مزار حبیب را شکستند. اگر مردم نیاسته از اینکه مزار حبیب اینجاست ناراحتند ما می‌توانیم بعد از چند سال پیکر او را به زادگاهش ببریم. البته در این میان کسانی هم هستند که به او لطف دارند، که از آنها سپاس‌گزارم. او به همه مردم تعلق دارد.»

آرامگاه حبیب محبیان بار دیگر تخریب شد + ویدیو

حبیب محبیان که بیشتر او را به نام حبیب می‌شناسیم خواننده و نوازنده ایرانی پیش از انقلاب بود که در سال ۱۳۶۲ ایران را ترک کرد و در لس انجلس امریکا ساکن شد. او در سال ۸۸ با موافقت ضمنی رئیس جمهور وقت یعنی محمود احمدی نژاد پس از سال‌ها به همراه خانواده به ایران بازگشت و در رامسر ساکن شد.

او پس از بازگشت با وجود تلاش‌های بسیار هرگز اجازه فعالیت مجدد در کشور خود را نیافت و سرانجام در پی ابتلا به بیماری قلبی، ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ در ۶۸ سالگی و بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

حجم ویدیو: 960.81K | مدت زمان ویدیو: 00:00:53
منبع روزیاتو
ارسال نظر

تبلیغات متنی