کد خبر : 3659

سلاح گرم

بنابر گزارش جدیدی که از آمار مرگ و میر کودکان و نوجوانان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ منتشر شده نشان می‌دهد کشته شدن با اسلحه گرم با پشت سر گذاشتن سوانح رانندگی، علت اصلی مرگ افراد زیر ۱۹ سال در ایالات متحده بوده است.

به گزارش ورنداز :

بنابر آماری که مرکز کنترل و پیشگیری ازبیماری‌ها آمریکا (سی‌دی‌سی) منتشر کرده بیش از ۴۳۰۰ کودک و نوجوان آمریکایی در سال ۲۰۲۰ بر اثر جراحات ناشی از سلاح گرم جان داده‌اند.

اگر چه خودکشی با اسلحه هم بخشی از این آمار بوده است اما قتل با سلاح گرم بزرگترین سهم را در شکل‌گیری این آمارها داشته است.

منبع عجیب ترین ها
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ک.پ

    والله الان ایران بدتر از آمریکاست...مردم از فقر ونداری افتادن به جون هم از یه طرف هم که برادران افغان دارند قتل و غارت میکنند ...به جای اینکه عیب و ایراد. کشورهای دیگه رو که اصلا ربطی به ما نداره رو نشر بدین به فکر رفع ایرادات و برقراری امنیت تو کشور خودمون باشیم ..افغان ها رو از ایران بیرون بندازید از کجا معلوم که افراد طالبان نباشند ..مسئولین که همه تو خونه هاشون که مثل گاوصندوق با بادیگارد و محافظ تو امنیت کاملن ..این مردم بیچاره اند که هم مالشون هم جانشون وهم ناموسشان تو خطره ...هیچکس هم براش مهم نیست

تبلیغات متنی