کد خبر : 3600

آشپزخانه گران قیمت

آشپزخانه یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه است. پس چرا آن را به‌گونه‌ای تزیین نکنید که از بودن در آن لذت ببرید؟ در نظر گرفتن چند راهکار کوچک به شما کمک می‌کند که آشپزخانه خود را به مکانی گران‌قیمت تبدیل کنید و از گذراندن زمان در آن لذت ببرید. بنابراین، اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای زیباتر و شیک‌تر داشته باشید، مهم است که با چند راه کم‌هزینه و ارزان، تغییراتی را در آشپزخانه ایجاد کنید. اگر می‌خواهید با این راهکارها آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید.

به گزارش ورنداز :

۱.فلزات را با هم ترکیب کنید

به خودتان اجازه تغییر اوضاع را بدهید. با ترکیب فلزها ازجمله لوازم برقی استیل ضدزنگ، شیرآلات مسی یا اجاق‌گاز مشکی می‌توانید حس خاصی را در آشپزخانه خود ایجاد کنید. در این زمینه به فشن فکر می‌کنید، برای مثال، می‌توانید جنس فلز ماشین لباسشویی خود را متفاوت در نظر بگیرید.

 

یکی از بهترین انتخاب‌ها در این شرایط می‌تواند ماشین لباسشویی اسنوا باشد. قیمت لباسشویی اسنوا مناسب است. لباسشویی اسنوا در انواع ظرفیت‌ها ازجمله 8 کیلویی و 7 کیلویی در دسترس است. همانطور که همیشه لزوما قرار نیست جنس فلزات گردنبند، گوشواره و دستبند را با هم ست کنید، لازم نیست فلزات به‌کاررفته در آشپزخانه را نیز یکسان در نظر بگیرید.

 

2. از نمایش هنر استفاده کنید

تغییر فضای آشپزخانه,ایده هایی برای تغییر فضای آشپزخانه,تمیز کردن فضای آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

 

به‌جای اینکه آشپزخانه را تنها به مکانی برای قرار دادن لوازم برقی، کابینت‌ها و میز غذاخوری تبدیل کنید، سعی کنید با استفاده از نمایش آثار هنری، آن را زیباتر و گران‌قیمت‌تر نشان دهید. همچنین، می‌توانید به این منظور از عکس‌هایی که در هنگام سفر گرفته‌اید یا عکس‌هایی از آثار کلاسیک استفاده کنید. در این صورت، این تابلوها می‌توانند در هنگام آشپزی لبخندی بر روی لبان شما بیاورند.

 

3. به نورپردازی فکر کنید

استفاده مناسب از لامپ‌ها روشی آسان و تاثیرگذار برای گران‌تر کردن آشپزخانه است. نورپردازی فضا، تنها نکته‌ای است که باید برای آن پول خرج کنید. آویزهای بزرگ و لوسترها می‌توانند آشپزخانه را به‌شدت ارتقا دهند. همچنین، می‌توانید یک لامپ کوچک را بر روی میز قرار دهید و با قرار دادن یک کتاب آشپزی در کنار آن، ظاهری شیک را در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

 

4. دستگیره‌های کابینت و کشو را تغییر دهید

یکی از راه‌حل‌های سریع و ارزان برای زیباتر کردن آشپزخانه، استفاده از دستگیره‌های بزرگ برای کابینت و کشو است. این دستگیره‌ها به فضای آشپزخانه وزن می‌دهند و کابینت‌های ارزان را بلافاصله ارتقا می‌دهند. این روش به‌خصوص برای افرادی مناسب است که اجاره‌نشین هستند زیرا می‌توانند پس از تغییر خانه، دستگیره‌ها را باز کنند و همراه خود ببرند.

 

5. مواد غذایی را در ظروفی زیبا بریزید

دانه‌های قهوه و غلات را به‌جای اینکه در کیسه‌ها و جعبه‌های نامناسب بریزید، آن‌ها را در ظروفی زیبا بریزید. این کار نه‌تنها از نظر زیبایی‌شناسی مناسب است، بلکه از جمله راه های جلوگیری از ورود حشرات به ظرف‌های مواد غذایی است. اگر می‌خواهید در این زمینه بیشتر کار کنید، می‌توانید بر روی ظرف‌ها برچسب بزنید و مشخص کنید که داخل هر یک از این ظرف‌ها چه ماده غذایی‌ای وجود دارد.

 

6. فضای آشپزخانه را تمیز نگه دارید

آشپزخانه تمیز و مرتب، آشپزخانه‌ای گران‌قیمت به نظر می‌رسد. بنابراین، اجازه ندهید ظروف و بشقاب‌های کثیف بر روی همدیگر انباشته شوند. همچنین، مواد غذایی‌ای که تاریخ انقضای آن‌ها گذشته است را دور بریزید. از سوی دیگر، اگر مدت‌هاست از برخی ظروف استفاده نمی‌کنید آن‌ها را به فردی دیگر اهدا کنید. در این صورت نه‌تنها می‌توانید فضای بیشتری را در آشپزخانه فراهم کنید، بلکه می‌توانید آن را زیباتر و شیک‌تر نشان دهید.

 

7. محصولات روزانه را ارتقا دهید

صابون ظرفشویی را در یک ظرف نگهدارنده شیک بریزید تا هر روز مجبور نشوید که به ظرفی نامناسب که اوگویی غیرالهام‌بخش دارد خیره شوید. همچنین، حوله‌های پاره شده یا کهنه آشپزخانه را با حوله‌هایی جدید و زیباتر جایگزین کنید. استفاده از وسایلی زیبا و کاربردی در آشپزخانه باعث می‌شود که آشپزخانه شما درخشان تر و زیباتر به نظر برسد.

 

8. لوازم برقی کوچک را مخفی کنید

هیچ چیز بیشتر از به‌هم‌ریختگی نمی‌تواند فضای آشپزخانه را زشت کند. یکی از مهم‌ترین نکات در این مورد، محل قرار دادن لوازم برقی کوچک است. سعی کنید بر روی پیشخوان وسایلی مثل توستر، مخلوط‌کن و قهوه‌جوش را قرار دهید و در مقابل، آن‌ها را جایی قرار دهید که قابل‌مشاهده نباشند اما در عوض بتوانید به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید پکیج را در آشپزخانه قرار ندهید و برای مثال آن را در بالکن قرار بدهید. همچنین، اگر هنوز تصمیم به خرید بهترین مدل پکیج نگرفته‌اید، پکیج ایران رادیاتور می‌تواند انتخاب مناسبی باشد که قیمت آن نیز مناسب است.

 

9. درهای کابینت را عوض کنید

روش هایی برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه,راهکارهایی ارزان برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه,راهکارهایی ارزان برای تغییر فضای آشپزخانه

راه هایی برای تغییر فضای آشپزخانه

 

جایگزین کردن درهای کهنه و فرسوده کابینت‌ها با درهای جدید یا رنگ‌شده می‌تواند ظاهری براق را به آشپزخانه شما ببخشد. برای این منظور می‌توانید درهای براق را برای کابینت‌ها در نظر بگیرید یا می‌توانید از در نظر گرفتن در برای بخشی از قفسه‌ها خودداری کنید. در این صورت می‌توانید زیباترین ظرف‌های خود را در این قفسه‌ها به نمایش بگذارید.

 

10. به محل صبحانه خوردن، استایل ببخشید

کوسن‌ها، تزیین وسط میز و قرار دادن گلدانی با گل‌های تازه باعث می‌شوند که به محل صبحانه خوردن خود در آشپزخانه استایل ببخشید. در این صورت، نه‌تنها می‌توانید از صبحانه خوردن در آشپزخانه لذت ببرید، بلکه می‌توانید آشپزخانه خود را با وسایلی ارزان، گران‌قیمت نشان دهید.

 

درنهایت، برای اینکه فضاهای خانه ازجمله آشپزخانه را بهبود ببخشید همیشه نیاز به خرید وسایل گران‌قیمت ندارید. برخی راهکارهای ساده و درعین‌حال ارزان به شما کمک می‌کند که فضای چشمگیرتری را در آشپزخانه ایجاد کنید و از این طریق، نه‌تنها از پخت‌وپز در آشپزخانه لذت ببرید، بلکه آشپزخانه مرتب‌تر و منظم‌تری نیز داشته باشید. بنابراین، اگر می‌خواهید ظاهر آشپزخانه خود را با کمترین هزینه بهبود ببخشید از راهکارهایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد استفاده کنید. 

منبع بیتوته
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی