کد خبر : 24970

فال ابجد | فال ابجد روزانه

فال ابجد یکشنبه 14 خرداد را آنلاین بگیرید...

به گزارش ورنداز :

فال ابجد یکشنبه 14 خرداد را آنلاین بگیرید

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین فروردین 

فروردین

فروردین

فال ابجد شما: آ ج ب

با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود.

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین اردیبهشت 

اردیبهشت

اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین خرداد

 

خرداد

خرداد

فال ابجد شما: ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین تیر

فال ابجد شما: آ ب د

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است. فرزند صالحی نصیب شما می شود که قدمش برای شما خیر است. از مال حرام پرهیز کن. در نماز کاهلی نکن مراقب افکار و اعمال و رفتارت باش تا گرفتار صدمه و بلا نشوی.

 

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین مرداد

مرداد

مرداد

ابجد فال شما:ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین شهریور

شهریور

شهریور

ابجد فال شما: ج ج آ

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فال ابجد فردا 14 خرداد متولدین مهر

مهر

مهر

فال ابجد شما: ج ب ب

آنچه را که از خدا طلب کنی به آن میرسی اما تو نیز باید به عهد خود پایبند باشی و خلاف وعده عمل نکنی. اگر فکر و ذهنت را یکی کنی و در امور به خدا توکل کنی به مرادت میرسی. یک نفر که به تو نزدیکست غیبت تو را میکند تو به آن بی اعتنا شو و به کار خود مشغول باش، به زودی به خواسته ات میرسی انشا الله .

فال ابجد روزانه 14 خرداد متولدین آبان

آبان

آبان

فال ابجد شما: ج ج ب

طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

فال ابجد روزانه 14 خرداد متولدین آذر

آذر

آذر

ابجد فال شما: ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فال ابجد روزانه 14 خرداد متولدین دی

دی

دی

ابجد فال شما: ب ب ب

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال روزانه ابجد 14 خرداد متولدین بهمن 

بهمن

بهمن

ابجد فال شما: ب آ ج

حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال روزانه ابجد 14 خرداد متولدین اسفند

اسفند

اسفند

ابجد فال شما: ب آ ب

نیتت بر آورده می شود و به آرامش و سلامت و سعادت میرسی. اگر بیمار هستی بهبود پیدا میکنی. اگر قصد معامله و خرید و فروش داری از آن سود خواهی برد. اگر قصد سفر تجاری داری سودبخش خواهد بود خلاصه اینکه هر قصد و نیتی که داری به آن عمل کن چون طالعت سعد است و همه چیز بر وفق مراد تو خواهد بود.

 

ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی