کد خبر : 24955

سام اصغری | همسر سام اصغری | کودکی سام اصغری

فیلم باورنکردنی کودکی سام اصغری در آغوش بریتنی را ببینید

به گزارش ورنداز :

فیلم باورنکردنی کودکی سام اصغری در آغوش بریتنی را ببینید 

فیلمی از کودکی سام اصغری در آغوش بریتنی اسپیرز در جوانی منتشر شد که پس از ازدواج آنان توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد.سام اصغری، همسر ایرانی بریتنی اسپیرز که از همان ابتدای دوران نامزدی و حالا پس از ازدواج همیشه مورد حمله نظرات منفی در رابطه با انتخاب همسرش قرار داشت، همیشه سعی در حمایت از بریتنی داشته و او را تنها نگذاشته است.

 
 

فیلمی از کودکی سام اصغری منتشر شد که بریتنی اسپیرز در جوانی از او درخواست می کند هر وقت برزگ شد با او تماس بگیرد ، در حواشی اخیر این دو نیز شاهد ازدواج آنان با توجه به اختلاف سنی بریتنی و سام اصغری بودیم.

رد شایعات روانی شدن بریتنی

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، تازه ترین اقدام سام اصغری برای رد اخبار و شایعاتی که با موضوع مشکلات روانی بریتنی و نامناسب بودن اوضاع این روزهای این خواننده زن هالیوودی، منتشر می شود؛ اینستاگرام خود را با عکسی دونفره که کنار دریا و با حال خوب گرفته شده است، بروز کرد تا به نوعی به همه اعلام کند که حال همسرش خوب است و هیچ مشکل روانی و روحی ندارد.

قدیمی بودن عکس دو نفره این زوج و حمله کاربران

با انتشار این عکس در فضای مجازی و دست بدست شدن سلفی دونفره بریتنی اسپیرز و شوهر ایرانی اش، موج انتقادات به راه افتاد. بسیاری معتقد بودند که این تصویر قدیمی است و پیش از این آن را دیده اند و نمیتواند جدید باشد؛ بنابراین این حرکت حمایت گونه سام از بریتنی، سوتی بود که اتفاقا شکیات نسبت به وضعیت نامناسب روانی بریتنی را به واقعیت نزدیک تر می کند.

سام اصغری و بریتنی اسپیرز، این در حالی است که برخی معتقد بودند تصویر منتشر شده جدید است و سام اصغری با این سلفی عاشقانه خواسته نشان دهد که با حمایت همیشگی از همسرش، او را در وضعیت مطلوبی حفظ کرده است.

حجم ویدیو: 6.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15
منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    والا من با خمیر دندون و کردم نشد؟؟؟؟؟؟

  • م

    چرا تصویر را سانسور کردید کی شماها میخواهید آدم شوید

  • ناشناس

    ههههه چقدر دغدغه ی این دو نفرو دارید بیشتر از خودشون به فکرشون هستید

  • رضا

    جان مادرت سانسور نکن

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی