کد خبر : 24612

دیسک کمر | درمان دیسک کمر

این قسمت از بدن مرغ دیسک کمر و کمردردهای شدید را مداوا می کند

به گزارش ورنداز :

این قسمت از بدن مرغ دیسک کمر و کمردردهای شدید را مداوا می کند

دیسک کمر 

پای مرغ ، بهترین بهبود دهنده کمردرد یا دیسک کمر است اما میزان چربی و کلسترول پای مرغ بسیار بالا است و از این رو زیاده‌وری در مصرف آن برای بیمارن قلبی عروقی خطرناک می‌باشد.

پای مرغ ، بهترین بهبود دهنده کمردرد یا دیسک کمر است .طبق تحقیقات انجام شده”پای مرغ” حاوی بسیاری ازپروتئین ها، ویتامین ها، مواد معدنی و حیاتی است که بدن انسان قادر به تولید آنها نیست. از همین جهت به افرادی که دچار مشکلاتی مانند :خمیدگی که ناشی از کمبود کلسیم است، پوکی استخوان، آرتروز،نرمی استخوان(راشیتیسم) در کودکان و بزرگسالان، روماتیسم، شکستگی استخوان و به طور کلی تغییرات ساختمانی در استخوانها و نیز اختلال عملکرد عضلانی ناشی از کمبود کلسیم و ویتامین D را می توان با استفاده از این ماده غذایی درمان کرد
پوست پنجه مرغ ممکن است حاوی ترکیبات آلوده باشد یا احتمال دارد صاحب مرغداری برای پیشگیری از بروز انواع بیماری‌ها در مرغ‌ها به آنها آنتی‌بیوتیک تزریق کرده باشد یا به آنها هورمونی داده باشد که همه اینها وارد پوست و تمام امعا و احشای مرغ می‌شود.پس بهتر است خانم های باردار و کودکان و افراد بیمار در مصرف این ماده غذایی احتیاط کنند.میزان چربی و کلسترول پای مرغ بسیار بالا است و از این رو زیاده‌وری در مصرف آن برای بیمارن قلبی عروقی خطرناک می‌باشد. بنابراین به افرادی که مبتلا به چربی خون و کلسترول بالا هستند، توصیه می‌شود هنگام مصرف، آن را با آب لیموترش و یا آب غوره مصرف کنند.از آنجا که پوست پنجه مرغ ممکن است حاوی ترکیبات آلوده باشد یا احتمال دارد صاحب مرغداری برای پیشگیری از بروز انواع بیماری‌ در مرغ‌ها به آنها آنتی‌بیوتیک تزریق کرده باشد یا به آنها هورمونی داده باشد که همه این‌ها وارد پوست و تمام امعا و احشای مرغ شود، لذا به منظور استفاده از پای مرغ حتما آن را از مرغداری‌های ارگانیک و مطمئن تهیه نمایید.

پای مرغ علاوه بر فوایدی که برای سلامت بدن دارد دارای مضراتی نیز می باشد.کلسترول بالای پای مرغ یکی از مضرات اصلی آن است. کسانی که کلسترول بالا یا بیماری های قلبی دارند بهتر است از مصرف زیاد پای مرغ خودداری کنند.

منبع سانا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی