کد خبر : 24551

رفتار زنانه | رفتار زنانه مورد پسند مردان

مردان چه نوع رفتاری را از زنان می‌پسندند؟، برای جذاب بودن برای مردان باید چه کنیم؟ در این مطلب به این دست سوالات پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ورنداز :

معرفی 7 رفتار زنانه مورد پسند اقایان

مردان چه نوع رفتاری را از زنان می‌پسندند؟، برای جذاب بودن برای مردان باید چه کنیم؟ در این مطلب به این دست سوالات پاسخ خواهیم داد.

رفتار زنانه مورد پسند اقایان چیست؟ مردان چه زنانی را فراموش نمیکنند؟ مردان چه زنانی را دوست دارند؟ برای جذاب بودن برای مردان باید چه کنیم؟ چگونه و با چه رفتاری مردی را عاشق خودمان کنیم؟ اگر می خواهید با رفتارهای درست و اصولی شریک عاطفی تان را به خود وابسته تر کنید، همسرتان بیشتر قدر شما را بداند و ... این مطلب مختص شماست.

بررسی 7 رفتار زنانه مورد پسند اقایان

زیبا و مرتب باشید تا به شما احترام بگذارند

وضعیت ظاهری بسیار مهم است، اگر مشکلی دارید که حس می کنید با رفع آن زیباتر خواهید شد این کار را حتی برای تقویت اعتماد به نفستان هم که شده انجام دهید، به بهداشت فردی تان اهمیت دهید و همیشه در نظر داشته باشید که به طور کلی زنان مرتب و زیبا نزد آقایان شانس بیشتری دارند. در انتخاب پوشاک با سلیقه عمل کنید و به تمیز بودن لباس هایتان اهمیت ویژه ای بدهید. اصلاح مو و ابرو بسیار مهم است و نشان می دهد برای خودتان ارزش قائل می شوید. سلامتی خودتان را بسیار جدی بگیرید و تغذیه سالم و صحیحی داشته باشید.

جاه طلب باشید تا دل ببرید

اقایان امروزی در جست و جوی همسری هستند که چیز بیشتری از زنان دیگر داشته باشد. مهارت، دانش بالا یا شغل قابل قبولی که افتخار داشته باشد. امروزه زنی که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را جدی می گیرد نه تنها برای آقایان؛ بلکه برای خانم ها هم محترم و عزیز است. توانایی های خود را جدی بگیرید، به دنبال هنرهای جدیدی باشید که می توانید از آن استفاده کنید. 

با اطرافیان او دشمنی نکنید

مردها از تنها شدن پس از ازدواج و رابطه ترس دارند؛ آن ها دوست دارند روابط قبلی با دوستان خانواده خود را در کنار همسر و شریک عاطفی هم حفظ کنند. اقایان نمی توانند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کنند و باقی عمرشان را فقط با همسرشان بگذرانند. پس یک رفتار زنانه مورد پسند اقایان این است که مانع ارتباطات صحیح آن ها با دیگران نشوید، اجازه دهید به اندازه درست و با افراد درست رابطه داشته باشد و فضایی برای خودش بعد از رابطه جدی نیز حفظ کند. وگرنه خیلی زود از شما هم خسته شده و به دنبال راه فرار می گردد.

شاد و پر انرژی باشید

هیچ چیزی به اندازه یک زن شاد و پر انرژی برای مردان دلنشین نیست، رفتار زنانه مورد پسند اقایان این است که شاد باشند و انرژی ببخشند، همه مردها از زنانی که مدام ناراحت هستند، شکایت می کنند و طرف مقابل را در کوهی از انرژی های منفی غرق می کنند بیزارند. پس اگر حس می کنید بسیار بهانه گیر هستید و یا احساسات افسردگی دارید حتما آن ها را حل کنید.

مهربان و با حوصله باشید

صفت مهم خانم ها، لطافت و مهربانی است، خانم ها با مهربانی می توانند در هر قلب سنگی، گل بکارند. مهربان باشید؛ عصبی و پرخاشگری را از خود دور کنید و اگر حس می کنید شدت مهربانی در شما کمتر است از محبت کردن به طبیعت، حیوانات و کودکان شروع کنید. خانم های مهربان کوه محکمی برای احساسات مردانه هستند و شانس بیشتری برای عاشق کردن طرف مقابل خواهند داشت.

بعضی از مشکلات زندگی را گردن بگیرید

این روزها که زندگی سخت شده، خانم ها هم می توانند وظایف بیشتری داشته باشند تا زندگی برای هر دو طرف اسان تر شود. اگر به هر دلیلی کار کردن را دوست ندارید حداقل سعی کنید در وظایف خانه داری خود کم نگذارید و وقتی مردتان خسته از سرکار به خانه می اید با یک محیط امن و ارام رو به رو شود.

برای احساسات، قدرت و غرور مردان ارزش قائل شوید

مرها زنی را دوست دارند که با این که امروزی و توانمند است اما وقتی در کنار آن ها قرار می گیرد، به قدرتمند بودن ان ها لب به اعتراف باز کند. مردها همانقدر که از زنان وابسته فراری هستند، از زنانی که استقلال خود را همیشه به رخ می کشند هم بی زارند؛ طبیعت مرد این است که احساس توانگری و قدرت کند تا برای خانه و آشیانه اش بجنگد. پس از او تعریف کنید و اجازه دهید حس کند برای شما مهم است و وجودش موجب حل شدن چالش هایی در زندگی شما شده است.

به پایان مقاله پر بازدید رفتار زنانه مورد پسند اقایان رسیدیم، نظر شما درباره مواردی که به آن اشاره کردیم چیست؟ به نظر شما با چه روش دیگری می توان توجه مردی را جلب کرد؟ اگر ایده یا تجربه ای دارید در بخش نظرات با ما همراه شوید.

منبع سوربان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • نسرین کارزانی

    عالی بود واقعا خیلی ممنون.

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی