کد خبر : 24510

مانتو | راهنمای خرید مانتو

اگه شما هم جزو آدم‌هایی هستید که فکر می‌کنید چاق به نطر می‌رسید این مطلب رو از دست ندید چون که در این مطلب به معرفی مانتوهایی که شکم را پنهان می‌کنند می‌پردازیم.

به گزارش ورنداز :

معرفی مانتوهایی که شکم را پنهان می‌کنند!

اگه شما هم جزو آدم‌هایی هستید که فکر می‌کنید چاق به نطر می‌رسید این مطلب رو از دست ندید چون که در این مطلب به معرفی مانتوهایی که شکم را پنهان می‌کنند می‌پردازیم.

اگر جزو خانم‌هایی هستید که دارای شکم هستید و دوست دارید با پوشیدن مانتوی مناسب، شکم خود را پنهان کنید و زیباتر به نظر برسید، این مقاله را از دست ندهید.

هر سال مدل مانتوهای زیادی ترند شده و وارد بازار می شوند اما پوشیدن یک  مانتو  مد روز باعث زیبا به نظر رسیدن نمی‌شود، برای انتخاب یک مانتو عالی و خوب باید به ویژگی های بدن و نقاط قوت و ضعف آن توجه کنید و مانتویی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد.اگر جزو خانم های دارای شکم هستید، مانتوهایی که در ادامه این بخش به شما معرفی می کنیم، برای اندام شما مناسب و ایده آل هستند.

مانتوهای نامتقارن و برش دار

مانتوهایی که برش های عمودی دارند و در عینی که گشاد هستند اور سایز به حساب نمی آیند، در کشیده تر دیده شدن اندام و بلند قامت تر دیده شدن تاثیر مثبتی داشته و برای خانم هایی مناسبند که دوست دارند شکم خود را پنهان کنند.

مانتو پیراهنی و ساحلی بلند

مانتوهای پیراهنی از انواع طرح های می باشند که امروزه در بین خانم های ایرانی بسیار پرطرفدار است. این مانتو ها که اغلب از قسمت شکم به پایین گشاد می شوند، برای خانم هایی که دارای شکم هستند، مناسب می باشند.

مانتو2

مانتو شومیزی دکمه دار

مانتوهای شومیزی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل‌های گرم سال هستند، این مانتوها رسمی نیستند و برای تیپ‌های اسپرت و نیمه‌رسمی کاربرد دارند. مانتو شومیزی دکمه دار برای خانم های دارای شکم مناسب هستند زیرا این نوع مانتوها سبب پنهان شدن شکم می شوند. این خانم ها می توانند شلوار بگی و شومیز مانتویی گشادرا با یکدیگر ست کنند. استایل‌هایی با لباس‌های سراسر گشاد هم این روزها ترند (trend) و پرطرفدار هستند.

مانتو پانچ

مدل مانتوی پانچ یکی از انواع مدل مانتوهایی است که امروزه به خاطر راحتی هنگام پوشیدن و برخوردار بودن از مدل های متنوع در بین دختر خانم ها و خانم های جوان و شیک پوش طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این نوع مانتو به دلیل مدل خاص و راحتش سبب پنهان شدن شکم می شود و برای خانم های دارای شکم مناسب است.

مانتوهای کمردار از زیر سینه

مانتو و لباس‌هایی که کمر آن‌ها زیر سینه قرار دارد، برای افرادی که دارای شکم هستند، از مناسب ترین مانتوها می باشد زیرا با کوچک نشان دادن قسمت زیر سینه و ایجاد خطای دید، شکم را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

مانتوهای رنگ تیره

پوشیدن مانتوهای تیره باعث می شود که شما باریک تر و لاغر تر دیده شوید. مانتو های مشکی، سرمه ای، قهوه ای، یشمی پر رنگ، بادمجونی و... برای افرادی که دارای شکم هستند، مناسب می باشند.

مانتو3

ست های دو یا سه تکه

مدل مانتو چندتکه از انواع مدل مانتوهای خاص می باشد که در بین خانم های دارای اضافه وزن طرفداران زیادی دارد، این نوع مانتوها سبب می شوند که شکم پنهان شده و کمتر به نظر برسد.

مانتو بالای زانو جلوبسته

یکی دیگر از مانتوهای مناسب برای خانم های دارای شکم مانتو بالای زانو جلوبسته است. طرح های عروسکی این نوع مانتوها که امسال جزو پرطرفدارترین ها بوده اند، سبب می شوند شکم کمتر دیده شود.

مانتوهای مدلWrap یا چپ و راست

مانتوهای مدلWrap یا چپ و راست (مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر پیچیده می شود) باعث می شوند که سینه شما به دو قسمت تفکیک شده و کمر مشخص تری ایجاد گردد، این مدل مانتوها برای خانم هایی مناسب هستند که می خواهند شکم خود را بپوشانند و شکمشان کوچک تر دیده شود.

مانتوهای یقه پهن

مانتو هایی که یقه های پهن و خیلی بزرگ دارند، معمولا توجه ها را به سمت یقه جذب می کنند و سبب می شوند که شکم شما به چشم نیاید و لاغر تر به نظر برسد.

مانتو4

مانتو های راه راه

مانتوهایی که راه های عمودی دارند، با ایجاد خطای دید قد را بلند تر و شما را لاغرتر نشان می دهند، این مانتوها برای افرادی مناسب هستند که شکم دارند و می خواهند شکم خود را پنهان سازند.

مانتو وشلوار همرنگ

پوشیدن کت شلوار هم رنگ سبب ایجاد خطای دید و از بین رفتن مرز بین اندام های شما و معطوف نشدن توجه به یک عضوشده و شما کشیده تر و لاغر تر دیده خواهید شد.

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

تبلیغات متنی