کد خبر : 24472

ارسال پیامک | تعرفه ی ارسال پیامک

هزینه ارسال پیامک افزایش می یابد؟ ...

به گزارش ورنداز :

هزینه ارسال پیامک افزایش می یابد؟ 

براساس اعلام روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، حجت‌الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی اظهار داشت: در جلسه کارگروه مشترک وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد که هزینه خدمات ارسال پیامک انبوه با تعرفه سال ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: مقرر شد در خصوص تعرفه‌های ارسال پیامک انبوه در سال ۱۴۰۲، جلسه‌ای با حضور نمایندگان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها و شرکت‌های ارسال کننده پیامک انبوه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کارگروه مشترک وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارسال پیامک انبوه تاکید کردند.

بنا بر مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی با موضوع «سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی» مورخ ۰۱/۱۱/۱۳۹۳، مسوولیت کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست آن به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

همچنین دبیرخانه این کارگروه در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مستقر است و حامد حاجی ملامیرزایی نایب رییس و دبیر فعلی آن است.

 

 

 

منبع اقتصاد آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی