کد خبر : 24374

ثبت نام خودرو | طرح فروش خودرو

جزییات آخرین فرصت ثبت نام در سامانه فروش سایپا را در این مطلب میخوانید .

به گزارش ورنداز :


جزییات آخرین فرصت ثبت نام در سامانه فروش سایپا را در این مطلب میخوانید .

فرصت جدیدترین ثبت نام سایپا با عرضه خودروهای کوییک، ساینا، شاهین و اطلس رو به پایان است.دومین ثبت نام سایپا  از طریق سامانه یکپارچه خودرو  از ۲۰ اردیبهشت آغاز شده است و فردا ۲۹ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید. سایپا در دومین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک، ساینا، شاهین و اطلس را با قیمت مصوب کارخانه ۱۴۰۲ عرضه خواهد کرد.تیپ‌های مختلف تعداد خودروهای عرضه شده سایپا در ثبت نام جدید سامانه یکپارچه خودرو  را به ۹ دستگاه رسانده است که در ادامه قیمت آنها در بازار آزاد و کارخانه را می‌خوانید.

قیمت خودروهای سایپا ثبت نامی9AvI5WPE9cSr
 

 9AvI5WPE9cSr

بهترین گزینه برای ثبت نام سایپا 1402

هنوز قیمت ۴ خودرو در ثبت نام جدید سایپا  مشخص نشده است. با این حال شاهین با اختلاف قیمت ۱۸۳ میلیونی بیشترین سود را نصیب خریداران می‌کند. با توجه به جدول بالا کوییک پلاس اتوماتیک، ساینا S و کوییک R  مدل GX در رتبه بعدی قرار می‌گیرند.

لینک ثبت نام سایپا ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام سایپا از طریق سامانه یکپارچه خودرو تا  ۲۹ اردیبهشت باید نسبت به افتتاح حساب وکالتی سایپا که پیش شرط آن بلوکه شدن ۱۰۰ میلیون تومان است اقدام کنند. زمانی که نتایج سامانه یکپارچه خودرو  اعلام شود این مبلغ آزاد خواهد شد.

پس از آن از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سامانه یکپارچه خودرو  به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودرو برای ثبت نام سایپا 1402 اقدام کنید.

۱۸ الی ۳۱ خرداد الویت بندی متقاضیان پایش می‌شود و  ۱۰ تیرماه سامانه یکپارچه خودرو نتایج قرعه کشی  را اعلام می کند. در واقع تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس اولویت انتخابی مشتری و رتبه اولیه در سامانه انجام خواهد گرفت.

۱۵ تیرماه آغاز تکمیل فرایند جدیدترین ثبت نام سایپا  خواهد بود.

زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا

هنوز زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا  از طریق دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو اعلام نشده است اما طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد موعد تحویل تا پایان سال 1402 باشد. با این حال برای دانستن زمان دقیق تحویل خودروهای سایپا باید منتظر نتایج سامانه یکپارچه خودرو و اطلاعیه‌های رسمی ماند.

منبع اقتصاد آنلاین
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • احمدی

    شرکت سایپا حداقل قیمت خودرو اطلس رو بزن تا مردم خریداری کنند مردم از کجا بفهمند قیمت چنده تا قیمت نباشه مردم نمیخرن

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی