کد خبر : 24263

فال روزانه | فال روزانه ۲۵ اردیبهشت

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه کنید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه کنید .

فال روزانه متولدین فروردین

شما در زندگی شخصی خود به دنبال برخی ارزش ها و باورهای تازه هستید. روابط پیش پا افتاده و سطحی دیگر شما را به خود جذب نمی کنند و همین باعث شده است احساس کنید نیاز دارید که با افراد مختلف ارتباط برقرار کرده و دوستان تازه ای برای خود پیدا کنید که ارزش این که وقتان را صرف آنها کنید را داشته باشند. در حال حاضر باید نسبت به رابطه عاطفی خود توجهی بیش از همیشه داشته باشید، به هیچ عنوان نباید نسبت به عشقتان کوتاهی کنید. ذهنتان آماده و متمرکز است بنا براین زمان خوبی است تا برای رسیدن به نیتتان اقدام کنید اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری شخصی در اطرافتان مانع شما شود موقعییت و تجربه او با شما فرق دارد . بدون چشم داشت کاری به ظاهر کوچک برای شخصی انجام خواهید داد.باور داشتن همین قدم کوچک کلید موفقیت را در دستانتان قرار خواهد داد.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما دلتان می خواهد با گذشته خود ارتباط برقرار کنید و به همین خاطر هم ترجیح می دهید با دوستان قدیمیتان ارتباط برقرار کرده و یا به محل بچگی هایتان سری بزنید. حتی اگر این کراها را نگنید هم هر لحظه ممکن است به خودتان آمده و ببینید که مشغول خاطره بازی با خودتان هستید و ذهنتان درگیر خاطرات خوب و بد گذشته است. اکنون زمان خوبی است برای این که با برخی از اتفاقات منفی و ناخوشایند گذشته خود برای همیشه خداحافظی کنید. آتش درونتان را کم کنید و کمى آرامتر قدم بردارید. درست در همان نقطه اى که هستید زمان خوبى براى ایستادن و تمرکز کردن است. با بدنتان آنطور که شایسته است برخورد کنید. از زیاده روى در خوردن و نوشیدن بپرهیزید. ناراحتى و فشار روحى نه تنها توجیه خوبى نیست، بلکه رفتارتان باعث مى شود از چشم دیگران هم بیفتید. تاوان تصمیم گیرى عجولانه اى که کرده بودید را مى پردازید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

اگر شما به خاطر عشق و محبت و توجه زیادی که برخی از اطرافیانتان به شما نثار می کنند نگران هستید، احساس نکنید که باید حتما با ابراز عشق و علاقه بیش از اندازه این کار آنها را جبران کنید. این روش مناسبی نخواهد بود، سعی کنید رفتار طبیعی خودتان را داشته باشید، اما به محبت هایی که به شما می شود توجه بیشتری داشته باشید تا ببینید چقدر اطرافیانتان برای شما ارزش قائل می شوند و علاوه بر آن، چقدر برای شما ارزش دارند. موضوعی که برایتان پیش آمده را از یک طرف منطقی پذیرفته اید اما از طرفی دیگر با احساستان کنار نمی آیید، آنچه گذشته بگذارید و بگذرید روحیه جنگجویتان به کار ساختن بیشتر میاید تا خراب کردن خودتان را خراب نکنید، همکاری با شخصی یا گروهی میتواند به شما در برداشتن قدم های بزرگ یاری رساند، بهتر است با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک تر هستند بیشتر در ارتباط باشید.

فال روزانه متولدین تیر

اکنون زمان مناسبی برای این که بخواهید تعهد خود را نسبت به رابطه عاطفیتان بیشتر و جدیتر کنید نیست. شما این اواخر از وضعیت موجود زیاد راضی نبوده اید و ممکن است که ویژگی های شخصیتی طرف مقابلتان دلیل اصلی این احساس نارضایتی شما باشند. یکی دو ماه برای حل این مشکل به خودتان فرصت دهید و اگر توانستید آن را حل کنید با خیال راحت راهتان را ادامه دهید. اگر کسی اشتباهات گذشته شما را به رویتان می آورد خونسردیتان را از دست ندهید، به احتمال زیاد این دقیقا همان چیزی است که آنها می خواهند. ارتباطات راز موفقیت شما در چنین روزهاییست، با اینکه جواب سوالی که از شما میشود را می دانید از پاسخ دادن امتناع میکنید. شما دوست ندارید حقایق را به همین زودی آشکار کنید، کمی صبر لازم است تا به شرایط دلخواهتان برسید. ایده های کوچکی به ذهنتان خطور میکند آنها را نادیده نگیرید و با تنبلی و پشت گوش انداختن خودتان را از رسیدن به موفقیت محروم نکنید.

فال فردا متولدین مرداد

شما طی ماه گذشته به مشکلاتی که در روابط عاطفیتان وجود دارند رسیدگی نکرده اید و اکنون زمان آن فرا رسیده است که یک بار دیگر به طور جدی همه چیز را برسی کرده و به مسائل و مشکلات موجود فکر کرده و راه حلی برای آنها پیدا کنید. شاید شما بعضی چیزها را از خودتان مخفی کرده باشید! شما نیاز دارید که در مورد خواسته هایتان و انتظاراتی که از زندگی شخصی خود دارید با خودتان صداقت بیشتری داشته باشید. شما انقدر قدرت دارید ک می توانید هر ان چه بخواهید بدست اورید نگذارید ترسهای کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرفتتان شود راهی ک در مقابلتان قرار گرفته بر خلاف ان چه از بیرون ب چشم می اید روشن و واضح است اگر بر هدفتان اصرار ورزید و اهداف کم اهمیتی ک در حال حاضر ذهنتان را درگیر کرده دور بریزید صاحب بهشتی خواهید شد ک تنها در رویاهایتان می دیدید

فال امروز متولدین شهریور

شما امروز برخی احساسات خود را مورد سوال قرار داده اید. آیا این را می دانستید که بیشتر مردم در یک تله مشترک گرفتار می شوند که آن هم احساس نزدیکی بیش از حد نسبت به شریک زندگیشان است، به طوری که این احساس باعث می شود خودشان را فراموش کنند؟ امروز شما نیاز دارید که به این موضوع و این که چطور این مسئله زندگیتان را تحت تأثیر قرار می دهد فکر کنید. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. اگر قدم اول را اشتباه برداشته اید نگرانی را به آن اضافه نکنید هنوز راه زیادی در پیش هست و شما میتوانید در طول این مسیر اشتباهات خود را جبران کنید، به جای احساس پشیمانی سعی کنید به خودتان مسلط باشید ، از حرف تلخ کسی که در زمان عصبانیت به شما گفته شده بیش از حد ناراحت شده اید از فرصتی که پیش خواهد آمد استفاده و دلخوریتان را بیان کنید تا از این همه خودخوری خلاص شوید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

هیچ چیزی نمی تواند شعله های آتش شور و هیجانی که شما را در خود گرفته است را خاموش کند و شما به سختی می توانید به بدن خود استراحت داده و یک لحظه در یک جا ساکن شوید. در حال حاضر شما هنوز در حال پشت سر گذاشتن تحولی هستید که به شما اجازه نمی دهد آرام بگیرید. کمی وقت گذاشته و با خودتان ارتباط برقرار کنید. شما در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ اگر دیگران اهدافتان را زیر سوال بردند و پیشنهاداتی برای بهبود آنها داشتند به سرعت واکنش نشان ندهید. چند روزی صبر کرده و سپس اهدافتان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهید، شاید حداقل تا حدودی حق با آنها باشد. نزاع کوچکی میان شما و یکی از دوستان یا همکارانتان بوجود می آید که ممکن است شما را افسرده و ناامید کند.نگذارید این موضوع انرژی شما را بگیرد.آنچه این روزها باید روی آن تمرکز کنید روابط عاطفیتان است. کلامی که به زبان می آورید بر دل کسی که دوستش دارید خواهد نشست.بیان صادقانه آنچه در ذهن ویا در دست دارید دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

فال روزانه متولدین آبان

شاید دیگران این را خیلی خوب بدانند که شما تا چه حد به مهر و محبت دیگران و دوست داشته شدن نیاز دارید، اما خود شما هرگز این واقعیت را برای دیگران و یا حتی برای خودتان هم اعتراف نمی کنید. این از عادات همیشگی شماست که گاهی انگار دلتان می خواهد از لحاظ عاطفی پیچیده و غیر قابل درک باشید. امروز زمان خوبی برای فکر کردن به این موضوع می تواند باشد. شاید بهتر باشد در مورد نیازهای عاطفی خود با اطرافیان و نزدیکانتان صحبت کنید. این روزها شما در حال حرکت به جلو و پیشرفت هستید اما یک یا دو اظهار نظر دیگران شما را به شک انداخته و به آرامی از حرکت باز می دارد به نفع شماست که این گوش را در وان گوش را دروازه کنید و گرنه دودش فقط به چشم خودتان میرود نه حسودان اطرافتان به سفر بروید و کمی استراحت کنید منتظر شنیدن زنگ تلفن برای شنیدن خبری بسیار خوش باشید

فال روزانه متولدین آذر

این که در روابط خود رفتاری انعطاف ناپذیر داشته باشید اصلا برای شما مهم نیست و باعث نگرانیتان نمی شود، اما اگر راستش را بخواهید این رفتار شما می تواند مشکلات بسیاری را در رابطه شما ایجاد کنید. خوشبختانه شانس ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان دارد روز به روز بیشتر می شود، ولی از این که چه اتفاقی خواهد افتاد چندان مطمئن نیستید، خیلی خودتان را درگیر این افکار نکنید و روی پیشرفتتان تمرکز کنید. این روزها بسیار بلند پروازید و در دنیای تصورات خود سیر میکنید، تمام مرزها را می شکنید و به سمت آنچه می خواهید قدم بر می دارید. اگر می خواهید شخصی را در یک ملاقات کاری تحت تاثیر قرار دهید با کمی تعقیق به علایق اش پی برده و او را شگفت زده کنید، کسی در اطراف شما است که خیر شما را نمی خواهد و بد خواهی اش را نشان نمی دهد تا وقتی اشتباه کنید

فال روز متولدین دی

شما امروز اصلا در کارها و افکارتان دقت ندارید و از نظرتان هرچیزی امکان پذیر و محتمل است. درست است که شما فکر می کنید اصل ماجرا نسبت به جزئیات آن از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است. توجه به جزئیات لزوما بدین معنا نیست که باید نسبت به پایه و اساس کارتان بی توجه باشید. به ویژه اگر اهل فعالیت های هنری باشید امروز توجه به جزئیات می تواند کیفیت محصول نهایی زحماتتان را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد. قبل از برداشتن گوشی تلفنتان خوب فکر کنید و از خودتان بپرسید دقیقا میخواهید از این تماس چه نتیجه ای بگیرید عمل بدون فکر میتواند برایتان مشکل ساز شود این روزها زمان خوبی برای استراحت نیست تمام تمرکزتان را بروی کارهای مهمی که میخواهید انجام دهید بگذارید به نشانه های اطرافتان دقت کنید حاوی پیامهایی هستند که میتوانند به شما در طی مسیر کمک کنند.

فال متولدین بهمن

اکنون زمان خوبی برای این که بخواهید تصمیمات مهمی در مورد رابطه عاطفی خود بگیرید نیست. اگر به فکر شروع یک رابطه جدید، تقاضای ازدواج از عشقتان و یا هر گونه تصمیم دیگری از این دست هستید ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. امروز را دست نگه داشته و سر حوصله به جنبه های مختلف این ماجرا خوب فکر کرده و تصمیم گیری را حداقل تا فردا به تعویق بیندازید. مجردهایی که یک شکست عشقی را پشت سر گذاشته اید، اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. مدتى است موضوعى ذهن شمارا درگیر کرده ، زمان آن رسیده که فکرهاى خودتان را متمرکز کنید و یک تصمیم قطعى براى همیشه بگیرید و به آن جامع عمل بپوشانید ، به خودتان مطمئن باشید تمام پاسخ ها را میدانید اگر از دیگران کمک و مشورت میگیرید مطمئن باشید شما و اخلاقیاتتان را از نزدیک بشناسند ، حداقل مقدور در روابط عاطفیتان کنترل بیشترى بر روى رفتارتان داشته باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما احساس می کنید که انگار یک چیزی دارد جلویتان را گرفته و مانع پیشرفتتان می شود. همه چیز تا همین امروز داشت خوب پیش می رفت، چرا ناگهان اوضاع به این صورت درآمده است؟ اگر بخواهید به صدای افکار بیهوده و از هم گسیخته خود فکر کنید درهر زمینه ای جز پسرفت و مشکلات هیچ چیزی نصیبتان نخواهد شد. در واقع وضعیت ذهنی فعلی شما تحت تأثیر مسائل گذشته قرار دارد و اگر بتوانید خاطرات گذشته را به حال خود رها کنید همه چیز خیلی بهتر پیش خواهد رفت. نسبت به آنچه به زبان می آورید محتاط تر باشید، جای که لازم است پشت سر دوست و یا همکارتان بایستید و از او دفاع کنید. وقت آن رسیده که کمی در رفتار خود تغییر ایجاد کنید اگر متناسب به شرایط که در آن قرار خواهی گرفت عکس العمل نشان دهید جواب بهتری خواهی گرفت تا این که یک رفتار را تکرار کنید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی