کد خبر : 24243

کارمزد خدمات الکترونیکی | نرخ کارمزد خدمات الکترونیکی بانکی

نرخ جدید کارمزد خدمات الکترونیکی بانکی را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :
نرخ جدید کارمزد خدمات الکترونیکی بانکی
را در این مطلب میخوانید 
نرخ جدید کارمزد خدمات الکترونیکی بانکی

با تغییر سطح عمومی قیمت‌ها و شرایط کلان اقتصادی، بانک مرکزی نرخ کارمزدهای خدمات الکترونیکی بانکی را تغییر و نرخ بسیاری از آن‌ها را افزایش داده است.در جدیدترین بخشنامه‌ای که بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرده است جدیدترین نرخ کارمزدهای خدمات بانکی ریالی و الکترونیکی، که تمام ابزارهای پذیرش بانکی و شاپرکی را شامل می‌شود، مشخص و اعلام شده تا به این ترتیب، بعد از سه سال مبلغ بسیاری از کارمزدها تغییر پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، به موجب مفاد بند (۴) ماده (۱۴) قانون پولی و بانکی کشور و نیز مفاد بند (۴) ماده (۲۰) قانون عملیات بانکی بدون ربا (بهره) و همچنین مفاد بند (۱) صورت‌جلسه یک‌هزار و دویست و چهارمین جلسه مورخ ۲۳‏‏‏/۰۴‏‏‏/۱۳۹۴ شورای پول و اعتبار، تعیین انواع و میزان حداقل و حداکثر کارمزد خدمات بانکی بر عهده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. در این راستا مراتب طی سنوات مختلف اقدام و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است.در لیست جدید نرخ کارمزدهای خدمات بانکی، صدور انواع کارت مغناطیسی هوشمند/اعتباری ۷ هزار و ۲۰۰ تومان و صدور انواع کارت مغناطیسی (نقدی، بن‌کارت، هدیه و...) ۳ هزار و ۶۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. کارمزد صدور کارت‌های مجازی برای اشخاص حقیقی ۳ هزار و ۳۰۰ تومان و برای اشخاص حقوقی ۳ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

بر اساس لیستی که بانک مرکزی منتشر کرده است، هزینه دریافت مانده کارت (بین بانکی) در کلیه ابزارهای پذیرش بانکی و شاپرکی ۱۴۴ تومان خواهد بود. اعلام مانده کارت و صورتحساب ۱۰ گردش آخر (بین‌بانکی) نیز ۲۶۵ تومان کارمزد خواهد داشت.

۲۰۲۳۰۵۱۴_۱۵۱۰۳۷جدول خدمات بانکی

در خدمات مربوط به انتقال وجه نیز بانک مرکزی کارمزدهای جدیدی اعلام کرده است: کامزد انتقال وجه شتابی کارت به کارت/ انتقال وجه کارت به شبا (خدمات سحاب)، حداقل ۷۰۰ تومان تا مبلغ یک میلیون تومان و به ازای هر یک میلیون تومان مازاد، ۲۸۰ تومان خواهد بود. ارسال پیامک اطلاع‌رسانی تراکنش بانکی حساب مشتریان نیز علاوه بر هزینه پیامک کارمزد ۳۰ تومانی نیز خواهد داشت.

منبع زومیت
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی