کد خبر : 24146

فال حافظ | فال حافظ جمعه ۲۲ اردیبهشت

فال حافظ جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را آنلاین بگیرید ...

به گزارش ورنداز :

فال حافظ جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ را آنلاین بگیرید

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 193 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی که ظاهر و باطنی یکسان داری و به همین علت در زندگی خود با مشکلات بسیاری روبرو شده ای، اما بدان که خدا به سبب قلب پاک و نیت خالصی که داری بهترین ها را در تقدیر تو نوشته. پس به او و کتاب مقدسش و ائمه معصومین توسل بجو تا از مشکلات و گزند دشمنان در امان باشی.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 105 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

رعایت اعتدال در هر کار شرط اصلی موفقیت و پیروزی است. پس از افراط و تفریط در هر کاری بپرهیز. اگر می خواهی شاهد مقصود را در آغوش بکشی، بلندنظری و سخاوت را فراموش نکن. از خطای دیگران بگذر و اگر از دستت کاری برای دیگران ساخته است انجام بده تا عزیز و بلند مرتبه شوی.

 

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 350 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

بارها با خود تصمیم گرفته ای که دست از کارهای بیهوده بکشی و برای آینده خود فکری بکنی، ولی هر بار عهد خود را شکسته ای و فکر می کنی توان ترک عادت زشت گذشته را نداری. حس اعتماد به نفس خود را تقویت کن و از خدا یاری بخواه تا قبل از آنکه خیلی دیر شود تصمیم خود را عملی کنی.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 204 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

آنچه ذهن تو را پر کرده مرور خاطرات گذشته است. گذشته هرچه بود تمام شد. سرگرم شدن به گذشته انسان را از حال غافل می کند. به امروز خود بیاندیش و فردایت را با تلاش بسیار بساز که دیروز در دیروز دفن شد. اکنون فردا در انتظار توست، فردایی روشن با تلاش و کوشش مداوم تو.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 488 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی از جانب شخص معتبری دعوت به کار می شوی. تو که به دنبال موقعیت مناسب برای پیشرفت هستی این فرصت را از دست مده زیرا با توجه به تواناییهای تو، بزودی در این راه به پیشرفتهای بزرگی نائل می شوی. فقط بدان که در این راه خطر گمراهی است، برای آنکه در چاه نیفتی، در حین انجام کار از یک راهنمای قابل استفاده کن.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 374 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سیری است به سوی پیشرفت. سکون و رکود انسان را از مرحله ترقی باز می دارد. وقت آن رسیده که در زندگی خود تحولی بنیادی بوجود آوری و دنیا را آنگونه که خود می خواهی بسازی. سفری که در پیش داری برای تو خیر است و به امید خدا آغازی است برای شروع یک زندگی تازه.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 476 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

راز دل خود را چنان با او در میان بگذار که به گوش نامحرمان و بیگانگان نرسد و به خاطر داشته باش ناامیدی جرم بزرگی است. همیشه امیدی برای ادامه دادن هست، از آن غافل مشو و با او همزبان و همدل باش تا به مقصود خود برسی.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 300 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر همه جهان با تو دشمن باشند، وقتی خدا پشتیبان توست جای هیچ بیم و هراسی نیست. داشتن آرزوها و اهداف منطقی امیدی است برای زندگی و در انسان اشتیاق زنده بودن را تحریک می کند. نیتی نیز که تو در سر داری عاملی است محرک برای پیشرفت روزافزون تو. پس راه رسیدن به این نیت را با کمال اشتیاق طی کن که سعادت از آن توست.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 286 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی به شدت حساس و سختگیر ولی بدان که امور دنیوی را هرچه سخت تر بگیری، سخت تر می گذرد. غصه دنیا را مخور و در مقابل مشکلات زندگی از خود پایداری نشان بده و از ناله و فغان بپرهیز. در سخن گفتن دقت بسیار داشته باش و اگر از چیزی اطلاع کامل نداری سکوت اختیار کن تا زندگی به آسانی به کام تو درآید.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 389 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری و فکر انجام آن تو را به شدت بی تاب و بی قرار کرده است، اما بدان که هنوز وقت انجام این نیت فرا نرسیده است. چرا که یکی از اطرافیان تو نزد او حرفهایی زده که باعث رنجش خاطرش گردیده است. قبل از هر چیز با صبر و حوصله سوءتفاهمات پیش آمده را برطرف کن و آنگاه که زمینه لازم برای انجام نیتت مهیا شد نیت خود را عملی کن.

فال حافظ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 425 از دیوان حافظ

فال حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

منبع ساقیا
ارسال نظر

تبلیغات متنی