کد خبر : 24137

نعیمه نظام دوست | کاهش وزن نعیمه نظام دوست

تغییر چهره نعیمه نظام دوست را قبل و بعد لاغری میبینید

به گزارش ورنداز :

تغییر چهره نعیمه نظام دوست را قبل و بعد لاغری میبینید

تصاویر متفاوت از چهره جدید نعیمه نظام دوست پس از لاغری را مشاهده می کنید.نعیمه  نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال ۱۳۷۳ وارد عرصه بازیگری شد.وی چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است. وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است.نعیمه-نظام-دوست-لاغری-1نعیمه-نظام-دوست-لاغری-2

پیش از این نعیمه نظام دوست درباره چاقی خود گفته بود:من دچار اضافه‌وزن هستم و این را از ظاهرم می‌شود، فهمید. چاقی من ارثی نیست بلکه به‌دلیل مصرف کورتون به‌وجود آمد. چند سال قبل به‌دلیل یک بیماری مجبور به مصرف کورتون شدم، همین قضیه هم باعث افزایش وزن من شد. بعد هم اتفاقات دیگری باعث شد که وزنم روز‌به‌روز بیشتر شود. ۱۰‌سال است که با بیماری چاقی درگیر هستم، یادم می‌آید که قبل از آن ۶۰‌کیلو بودم.

من ‌بالون معده را برای لاغر شدن انتخاب کردم و پزشکان به من گفتند که موفقیت این عمل ۵۰درصد است. وقتی ‌بالون داخل معده گذاشته می‌شود حجم معده را می‌گیرد و باعث می‌شود کمتر غذا بخورید. اگر غذا زیاد خورده شود معده آن را نگه نمی‌دارد و غذا را بر‌می‌گرداند. من بعد از ‌بالون، آنقدر غذا خوردم که بر ‌بالون غلبه کردم و وقتی آن را برداشتم، معده‌ام دوبرابر شد.

همین هم باعث شد که بیش از پیش چاق شوم. البته تعدادی از  کسانی که ‌بالون استفاده کرده بودند را دیدم که چندین کیلو وزن کم کرده بودند اما به‌نظرم حال خوبی نداشتند. باید همزمان با استفاده از ‌بالون ویتامین مصرف شود و کمبودی از این لحاظ وجود نداشته باشد، یعنی لاغری در عین سالم بودن مفید است وگرنه کم کردن وزن وقتی بی‌حال و ضعیف شوی که فایده‌ای ندارد.

منبع فانیگما
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی