کد خبر : 24064

تخم مرغ | خواص تخم مرغ

در این مطلب خواص جالب تخم مرغ در زایمان مطلع میشوید

به گزارش ورنداز :

فواید تخم مرغ 

به زنان فیلیپین گفته می شود که دقیقاً قبل از زایمان یک تخم مرغ خام بخورند تا به روان شدن مسیر زایمان کمک کنند. اعتقاد بر این است که این امر زایمان را آسان تر می کند.

فواید تخم مرغ 

 

الهام السادات هاشمیان نایینی با اشاره به اینکه زنان باردار به هر صورت که راحت باشند، می توانند بخوابند، گفت:خوابیدن طاقباز برای جنین هیچ خطری نداشته و در هیچ کتاب پزشکی معتبری منعی برای آن ذکر نشده است. بنابراین نیاز نیست که خانم باردار برای چرخیدن در رختخواب بنشیند و جابه جا شود.

 وی گفت: زایمان طبیعی بر سزارین ارجح است، به شرط آنکه زایمان طبیعی در شرایط مناسب و تحت نظر دقیق پزشک و ماما انجام پذیرد.

 جراح و متخصص زنان گفت: پس از زایمان طبیعی و یا سزارین، مصرف آب و مایعات به میزان زیاد توصیه می شود، تا سموم بدن با ادرار دفع شود. این عقیده که مصرف آب باعث عفونت و ورم می شود، نه تنها درست نیست بلکه عدم مصرف آب پس از زایمان باعث خشک شدن بدن و کم شدن شیر می شود.هاشمیان نایینی گفت: در زمان بارداری ممکن است فشارخون به طور طبیعی پایین آمده و بیمار احساس سرگیجه کرده و یا روی زمین سقوط کند. این کاهش فشارخون خطری نداشته و نیاز به تزریق سرم ندارد بلکه درازکشیدن در رختخواب و نوشیدن یک لیوان آبمیوه کافی است.

 وی بیان داشت: در زمان بارداری خوردن لبنیات توصیه می‌شود. کسانیکه نمی‌توانند شیر بخورند باید از ماست و فرآورده‌های دیگر لبنی استفاده کنند.

 هاشمیان نایینی گفت: برای پیشگیری از کمردرد و افتادگی‌رحم باید به دستور پزشک از گن (شکم‌بند طبی) استفاده کرد.

 این جراح و متخصص زنان در پایان تاکید کرد: براساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، مصرف تخم مرغ در زمان بارداری به میزان روزی یک عدد توصیه می‌شود و هیچگونه خطری از نظر ایجاد ورم و تولید آلبومین در ادرار ندارد. بنابراین غذای بسیار مناسبی برای مادر و جنین به‌شمار می‌آید.

منبع عجیب ترین ها ، فارس
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی