کد خبر : 24055

بستنی | بستنی رژیمی

در این مطلب انواع بستنی رژیمی خوشمزه را یاد میگیرید .

به گزارش ورنداز :

در این مطلب انواع بستنی رژیمی خوشمزه را یاد میگیرید .

بستنی رژیمی شکلاتی

اگر از طرفدارهای پر و پا قرص شکلات و بستنی هستید و در عین حال میزان کالری دریافتی هم برایتان مهم است، در اینجا می خواهم طرز تهیه بستنی رژیمی شکلاتی را معرفی کنیم که یک بستنی رژیمی فوق العاده خوشمزه است.

مواد لازم:

  • موزه رسیده  3 عدد
  • پودر کاکائو  1/3 پیمانه
  • کره بادام زمینی  2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

برای درست کردن یک بستنی رژیمی شکلاتی، در ابتدا پوست موزها را بکنید. سپس آن ها را حلقه حلقه کنید و برای چند ساعت داخل فریزر بگذارید. در مرحله بعد موز یخ زده، پودر کاکائو و کره بادام زمینی را در یک غذاساز یا مخلوط کن و بریزد و با هم مخلوط کنید. حالا مایه بستنی رژیمی را در قالب بریزید و برای چند ساعت در فریزر بگذارید.

بستنی یخی توت فرنگی

بستنی یخی یکی از بهترین گزینه ها به عنوان یک بستنی کم کالری به خصوص در فصول گرم سال است. این بستنی خیلی راحت و از ترکیب چند ماده ساده تهیه می شود. بستنی یخی را می توانید با استفاده از میوه های مختلف و در طعم های متنوع تهیه کنید.

مواد لازم:

  • ماست یونانی  2 پیمانه
  • توت فرنگی  200 گرم

طرز تهیه:

برای درست کردن بستنی یخی توت فرنگی سالم و رژیمی، ابتدا توت فرنگی های تازه و خوش رنگ را به کمک یک غذاساز پوره کنید. اگر دوست داشتید بستنی رژیمی شیرین تر داشته باشید مقدار یک قاشق عسل به توت فرنگی ها اضافه کنید. در مرحله بعد ماست یونانی کم چرب را نیز به خوبی با پوره توت فرنگی مخلوط کنید. سپس مایه بستنی را در قالب بستنی یخی بریزید و برای چند ساعت در فریزر بگذارید تا سفت شوند.

یخی-min

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی