کد خبر : 24045

پاری سن ژرمن | مسی در پاری سن ژرمن

عواقب سفر جنجالی مسی به عربستان سعودی که پار سن ژرمن را عصبانی کرد...

به گزارش ورنداز :

عواقب سفر جنجالی مسی به عربستان سعودی که پار سن ژرمن را عصبانی کرد

لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن، به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی مورد هجمه طرفداران این باشگاه قرار گرفت. او در تمرین ریکاوری پس از بازی مقابل لوریان شرکت نکرد و مشخص شد به عربستان سفر کرده است. باشگاه پاری سن ژرمن به همین دلیل او را برای 2 هفته از همراهی تیم محروم کرد و در این مدت دستمزد هفتگی هم به این بازیکن پرداخت نمی‌شد.

مسی سه روز پیش و طی پیامی ویدیویی از پاری سن ژرمن و هم‌تیمی‌هایش به دلیل غیبت در تمرینات و سفر بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی عذرخواهی کرد:«صادقانه بگویم، فکر می‌کردم مانند هفته‌های گذشته، بعد از بازی روز تعطیلی داشته باشیم و این سفر به عربستان را داشتم که قبلاً آن را لغو کرده بودم، اما تکرار می‌کنم بابت کاری که کردم عذرخواهی می‌کنم.»

 با این حال او از فهرست تیم برای بازی دیشب مقابل تروا خارج شد تا مشخص شود باشگاه قصد بخشش او را ندارد اما امرزو سناریو تغییر کرد.

دقایقی پیش در توییتر رسمی باشگاه پاری سن ژرمن، این پیام رویت شد: «لیونل مسی به تمرینات برگشت.» 

به این ترتیب مسی که حتی حق حضور در رختکن تیمش را نداشت با بخشش باشگاه روبه‌رو شد و می توان او را در بازی بعدی برابر آژاکسیو در ترکیب دید.

بخشش لئو حالا شاید همه چیز در مورد آینده او را نیز تغییر دهد. عذرخواهی لیونل مسی بابت انجام این کار اوضاع را تا حد زیادی در باشگاه قطری آرام کرد. به نظر می‌رسد حالا آرامش پس از طوفان برقرار است و مدیران پی اس جی به دنبال این هستند تا بهترین قرارداد را با لیونل مسی امضا کنند.

پاری سن ژرمن مطمئن است که اگر مسی علاقه‌مند به بازی در لیگ قهرمانان اروپا باشد، پیشنهاد آن‌ها از اولویت بیشتری برای ستاره آرژانتینی برخوردار است. چرا که بارسلونا درگیر قوانین سخت مالی لالیگاست و شاید نتواند از لحاظ مالی مسی را جذب کند. همچنین پیشنهاداتی از لیگ ام ال اس آمریکا و الهلال برای او وجود دارد.

 

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی