کد خبر : 24017

دنا پلاس | قیمت دنا پلاس | فروش دنا پلاس

 طرح جدید فروش ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس ساده با شرط تحویل شهریورماه ۱۴۰۲ عرضه می‌شود.

به گزارش ورنداز :

 طرح جدید فروش ایران خودرو، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس ساده با شرط تحویل شهریورماه ۱۴۰۲ عرضه می‌شود.قیمت مصوب خودرو در دومین فروش ایران خودرو ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:شرط مهم ثبت نام در دومین پیش فروش ایران خودرو اردیبهشت 1402

ایران خودرو اعلام کرده است کسانی می‌توانند در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲ شرکت کنند که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش سوم اولویـت تابسـتان بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا برای در این بخشنامه ثبت‌نام کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه فروش ایران خودرو اردیبهشت

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو  ۱۱روز درنظر گرفته است. از روز (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) تا روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه می‌توانید ثبت نام خود را تکمیل کنید. برای اینکار لازم است کمتر از  ۵۰ درصد قیمت کارخانه خودرو پرداخت شود. ضمن اینکه پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

فایل پی دی اف شرایط ثبت نام دومین فروش خودرو ۱۴۰۲ را از اینجا دریافت کنید.

شرایط ثبت نام ایران خودرو مادران 1402

پیش فروش دنا پلاس ساده و توربو برای متقاضیان طرح عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت  است که شرط ثبت نام خودرو برای مادران تاریخ تولد فرزند دوم است که حتما باید از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد باشد.

منبع فرتاک نیوز
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی