کد خبر : 24011

تجاوز گروهی | تجاوز دو مسافرکش در خوزستان

ماجرای تجاوز به زنان مسافر را در خوزستان در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

ماجرای تجاوز به زنان مسافر را در خوزستان در این مطلب میخوانید 

تجاوز به زنان خوزستانی 

2 مرد شیطان صفت در نقش مسافرکش در شهرهای خوزستان زنان و دختران را پس از سرقت هدف نیت شوم خود قرار می دادندچندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس از گرفتار شدن در دام 2 مرد شیطان صفت  که با خودرویشان در نقش مسافرکش او را هدف نیت شوم قرار دادند بودند خبر داد.

تجاوز به زنان خوزستانی 

التماس های زن جوان

زن جوان به ماموران گفت: در کنار خیابان منتظر خودرو بودم تا سوار بر آن به خانه بروم که خودروی پرایدی با شیشه های دودی جلوی پایم توقف کرد و با خیال اینکه مرد جوان مسافرکش است سوار بر آن شد و وقتی بر صندلی جلو نشستم متوجه شدم مرد دیگری که در صندلی عقب نشسته که رفتارهایشان نشان می داد او نیز یک مسافر است.

وی افزود: همه چیز عادی به نظر می رسید تا اینکه پس از دقایقی مسافر  مرد که در صندلی عقب بود چاقویش را نشانم داد و از من خواست تا گوشی موبایل، پول و طلاهایم را در اختیارش قرار دهم . ترسیده بودم و راننده نیز می گفت صدایت در بیاید کشته می شوی که من نیز همه طلاها ، پول و گوشی موبایلم را در اختیارشان قرار دادم اما آنها نیت شوم  داشتند و در یکی از خیابان های خلوت با بی اعتنایی به التماس هایم  من را تسلیم خواسته شیطانی شان کردند.

بدین ترتیب با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس خوزستان وارد عمل شده و تحقیقات میدانی برای دستگیری 2 جوان شیطان صفت کلید زده شد.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که 2 جوان با خودروی تیبا و پراید شیشه دودی  در نقش مسافرکش در شهرهای خوزستان به شکار زنان و دختران مسافر دست می زنند.

اولین سرنخ

تجسس ها برای دستگیری 2 مرد شیطان صفت ادامه داشت تا اینکه روز 5 فروردین ماه امسال ماموران پلیس خوزستان پی بردند که یکی از شیاطین از متهمان سابقه دار است که با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و در شهر شادگان زندگی می کند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این مرد شیطان صفت را در مخفیگاهش دستگیر کنند و زمانیکه  تعدادی از طعمه های این متهم پیش رویش قرار گرفتند از شدت ترس بیهوش شدند و همگی او را مرد شوم معرفی کردند.

کابوس های شیطانی زنان

یکی از قربانیان به خبرنگار ما گفت: مرد شیطان صفت پس از اینکه طلاهایمان را با تهدید چاقو گرفتند با تهدید مورد آزار و اذیت تقرار دادند و سپس در یک خیابان رهایم کردند و از آن زمان به بعد مشکلات روحی و روانی پیدا کردم  و کابوس می بینم.

یکی دیگر از زنان ادامه داد: این دزدان خشن فقط طلاها، پول و گوشی موبایلم را سرقت کردند اما از آن روز به بعد از شدت ترس دیگر جرات بیرون آمدن از خانه را ندارم و همیشه یک نفر باید همراهم باشد.

ماموران در ادامه پی بردند که  متهم 36 ساله ،  سابقه دار و شیشه ای است و 2 همسر و 6 فرزند دارد که چندی قبل با قرار وثیقه از زندان آزاده شده است.

اعترافات شیطانی

متهم در اعترافاتش گفت: با پراید یا تیبا شیشه دودی که پلاک خودروها را نیز با پلاک های سرقتی جابجا می کردیم همراه همدست در شادگان سوار بر خودرو به شهرهای مختلف خوزستان می رفتیم و در نقش مسافرکش زنان و دختران را سوار بر خودرو می کردیم.

وی افزود: در برخی از سرقت هایمان زنان را هدف نیت شوم خود قرار می دادیم و با توجه به اینکه پلاک خودروهایمان را تغییر می دادیم فکر نمی کردم دستگیر شوم.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد و بازجویی های پلیسی برای افشای دیگر جرائم احتمالی این دو ادامه دارد .

منبع رکنا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • چنگیز

    اعدام و سنگسار بشوند !

تبلیغات متنی