کد خبر : 23985

خواننده | خواننده ایرانی | خانواده خواننده ایرانی

در این مطلب عکس خواننده های سرشناس ایران را همراه با خوانواده هایشان میبینید

به گزارش ورنداز :

در این مطلب عکس خواننده های سرشناس ایران را همراه با خوانواده هایشان میبینید 

محسن چاوشی

alt

محسن چاوشی متولد 8 مرداد 1358 در خرمشهر، خواننده است، تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم حسابداری بیشتر ادامه نداده است، دو خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند پنجم است اصالتا کردتبار هستن پدرش در خرمشهر کارمند شرکت نفت بود.

بابک جهانبخش

alt

بابک جهانبخش متولد 1 فروردین 1362 در آلمان ، خواننده و آهنگساز است، دانش آموخته رشته صداگذاری موسیقی می باشد که ابتدا بعنوان فوتبالیست شروع کرد سپس وارد موسیقی شد و از دو ازدواج خود صاحب یک فرزند پسر است.

احسان خواجه امیری

alt

احسان خواجه امیری متولد 7 آبان 1363 در تهران، خواننده است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که فعالیت خود را از آهنگسازی شروع کرد و حالا خواننده سبک پاپ است.

بنیامین بهادری

alt

بنیامین بهادری متولد 18 شهریور 1361 در تهران، خواننده است، دانشجوی انصرافی لیسانس رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که از شعر و مداحی شروع کرد و حالا خواننده و بازیگر می باشد.

رضا صادقی

alt

رضا صادقی متولد 25 مرداد 1358 در بندرعباس ، خواننده و ترانه سرا است، فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد می باشد که با یک اشتباه در تزریق آمپول فلج شد اما حالا خواننده بنام و مشهوری است.

حمید عسگری

alt

حمید عسکری متولد 20 مهر 1357 در آبادان، خواننده و بازیگر است، فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است، اصالتا شیرازی است و مادرش هنگام بدنیا آوردن او در خانه پدرش در آبادان بود ولی بزرگ شده اصفهان است دو خواهر و یک برادر دارد.

رضا یزدانی

alt

رضا یزدانی متولد 24 مهر 1352 در تهران خواننده ، آهنگساز و هنرپیشه می باشد ، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی چوب و کاغذ است و مدتی دروازه بان فوتبال بود و یک دوره هم بورت تجربی دندان پزشکی می کرد.

سالار عقیلی

alt

سالار عقیلی متولد 11 آذر 1356 در تهران ، خواننده موسیقی سنتی است، دانش اموخته هنرستانی موسیقی سوره و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر می باشد که از 8 سالگی نواختن ساز را شروع کرد و حالا می خواند ایشان اولین کسی که در ایران حنجره خود را بیمه کرده است.

منبع سوربان
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی