کد خبر : 23885

واژن | واژن خوب | مشخصات واژن مناسب

مشخصات یک واژن خوب را در این مطلب میخوانید .

به گزارش ورنداز :

مشخصات یک واژن خوب شاید برای آقایان سلیقه ای باشد، اما می توان استانداردهایی را هم برای بهترین نوع واژن در نظر گرفت. بیشتر مردان واژن بی عیب و نقص را می پسندند، اما این واژن چه خصوصیاتی دارد؟مشخصات  یک واژن سکسی چه مشخصاتی دارداما اولین نکته این است که باید دیدگاهتان نسبت به داشتن بهترین و زیباترین واژن را تغییر دهید. یعنی فکر نکنید ژنتیک تاثیر بسیار زیادی بر واژن شما دارد دیگر کاری از دستتان بر نمی آید.شاید فکر کنید آقایان در رابطه جنسی هیچ توجهی به نوع و کیفیت واژن ندارند و اگر میل جنسی بالایی داشته باشند، فقط به ارضا شدن خود فکر می کنند!

اما حقیقت چیز دیگری است. یک مشخصات واژن خوب می تواند کیفیت رابطه را بسیار بیشتر کرده و میل مرد برای برقراری ارتباطات بعدی را بالا ببرد.

اما مهم ترین نکته برای خانم های گرامی این است که فارغ از وضعیتی که در آن قرار دارند، آنها می توانند بهترین واژن را داشته باشند! این یعنی داشتن یک واژن سکسی ممکن است و درخواستی دور از انتظار نیست.

یک واژن بی عیب و نقص چه ویژگی هایی دارد؟

در این مطلب سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان، پاسخ هایی را از طرف مردها مطرح می کنیم که بهتر ما را راهنمایی کند.

۱- از اولین مشخصات یک واژن خوب : باید واژن قوی باشد

واژن باید برای محکم گرفتن آلت تناسلی مرد به اندازه کافی قوی باشد.یک واژن بی عیب و نقص واژنی است که ماهیچه های آن آنقدر قوی باشند که بتوانند یک اسب را خفه کند (این یک اصطلاح است)

هیچ احساسی بهتر از آن نیست که با زنی باشید که بر واژن خود کنترل کامل دارد و می تواند در حین رابطه جنسی ماهیچه های آن را منعطف کند. به همین دلیل یکی از اولین مشخصات واژن سکسی قوی بودن و داشتن کنترل روی آن است.بهترین بخش رابطه جنسی نفوذ اولیه است

مثل این که سعی کنید به مکانی خصوصی راه پیدا کنید که اولین کسی باشید که اجازه ورود به آن را دارد.

نگران این نباشید که سال هاست ازدواج کرده اید، با تکنیک هایی طبیعی می توان واژن را تنگ تر کرد که دوباره مشخصات یک واژن خوب را داشته باشد.

باید این تمرینات را به خوبی و به طور منظم انجام دهید تا به مرور زمان واژن شما تنگ تر شود. یکی از این تمرین ها، مربوط به تمرین کگل می شود که می توانید همیشه و همه جا انجام دهید.

۲- مردان چه واژنی را دوست دارند : تنگ بودن واژن اولیت بالایی دارد

معنی-دخول-چیست

بدون هیچ شکی تنگ بودن از مشخصات یک واژن خوب است و برای مردان در اولویت اول قرار دارد.

واژن مورد علاقه مردان باید آنقدر تنگ باشد که مرد برای فرو بردن آلت مردانه خود در آن کمی تلاش کند.

۳- واژن مورد علاقه مردان باید به خوبی لیز و لزج باشد

واژنی که دارای خاصیت لزج بودن است، انجام حرکات دخول جنسی را بسیار راحت تر می کند و از آسیب رساندن به پوست آلت مردانه جلوگیری می کند.

این چیزی است که مردان بسیار دوست دارند و از نظر بیشترشان بهترین نوع واژن است

لیز و لزج بودنی که تا ارضا شدن مرد ادامه پیدا کند و در زمان رابطه جنسی آلت مرد را به اندازه کافی مرطوب کند

۴- بهترین مدل واژن باید بوی خوبی داشته باشد
 

بسیاری از خانم ها در دانستن اینکه مردان چه واژنی را دوست دارند کوتاهی می کنند و این اولین مورد است که باید رعایت شود.

از خصوصیات یک واژن خوب این است که باید بوی خوبی بدهد، یعنی در مرحله اول بوی بدی نداشته باشد. این یکی از مهم ترین و ابتدایی ترین ویژگی های واژن سکسی و جذاب استعلت اینکه مردان دوست ندارند واژن همسرشان صدا دهید این است که تمرکز آنها در حین رابطه را از بین می برد و به نوعی میل جنسیشان را کاهش می دهد.

مراجعه به پزشک زنان می تواند کمک شایانی در برطرف شدن این حالت داشته باشد. البته مشاور جنسی هم می تواند در رفع آن کمک کند.

۶- واژن ارگاسمیک برای مردان بهترین نوع واژن است

این یعنی واژنی که در طی زمانی معقول به ارگاسم برسد.

اکثر مردان بیش از ۲۰ دقیقه قدرت فرو بردن آلت خود در واژن را به طور مداوم ندارند و زمانی که یک واژن باعث به تعویق افتادن به ارگاسم رسیدن در مرد شود این مسئله باعث سوزش در برخی مردان می شوداز دیگر مشخصات یک واژن خوب این است که همراه با مرد در زمانی مناسب به ارگاسم برسد، نه اینکه هر دو طرف از این موضوع خسته شوند تا زن ارگاسم را تجربه کند.

واژنی که سریع ارگاسم را تجربه می کند به مردان اعتماد به نفس زیادی می دهد چون آنها دوست دارند همسرشان ارگاسم را تجربه کند.

۷- یک واژن سکسی از هر زاویه ای حس خوبی را به وجود می آورد

به این صورت که از هر زاویه ای که مرد آلتش را وارد می کند، با آن متناسب است و در خود جای دهد.

آقایان عاشق ایجاد تنوع در رابطه هستند و این موضوع توسط بهترین نوع واژن ها حمایت می شود

شما می توانید کنترل کافی بر روی واژن خود داشته باشید و یافتن پاسخ سوال مردان چه واژنی را دوست دارند را ممکن کنید. آقایان دوست دارند از زوایای مختلف دخول را تجربه کنند، به همین خاطر یک واژن خوب باید تجربه متفاوتی به آنها القا کند.

البته نگران نباشید با تمرین های خاص می توانید بهترین نوع واژن را داشته باشید.

۸- به خودتان اعتماد به نفس بدهیدمردان عاشق زنانی هستند که در مورد واژن خود اعتماد به نفس دارند.

زن باید از این مسئله آگاهی داشته باشد که این بخش از بدن او لذت فوق العاده ای به مردان می دهد و باعث تداوم زندگی شان می شود.

علی رغم این که، بیشتر مردان تقریبا در طول زندگی شان در تلاشند تا به آن برسند. پس چرا زنان نباید از داشتنش احساس غرور کنند؟

با حس غرور و سرافرازی درباره آن فکر کنید و همیشه با حفظ بهداشت سعی در نگهداری واژن خوب خود در بهترین حالت را داشته باشید.

همین حس لیاقت که در شما به وجود می آید باعث می شود بیشتر به خود برسید و از همه نظر در وضعیت خوبی قرار داشته باشید.

۹- شکل واژن مورد علاقه مردان باید متناسب باشد

قسمت بیرونی و ظاهری واژن خانم ها چند وقت بعد از اولین رابطه جنسی و وقتی مداوم رابطه داشته باشند تغییر حالت می دهد.

دیوار ها بازتر می شود، کل واژن بزرگ تر و حتی تغییر رنگ می دهد.

این مورد کاملا سلیقه ای و شاید همسرتان با این مورد مشکلی نداشته باشد اما مردان زیادی به ظاهر واژن همسرشان حساس هستند.

شکل واژن مورد علاقه مردان (البته بیشتر آنها) باید متناسب و مانند روزهای اول باشد. عمل های جراحی زیادی در این مورد انجام می شود که می توانید پیگیری کنید.

۱۰- واژن باید باعث تحریک زیاد خانم ها شود

شاید این مورد کمی عجیب به نظر برسد، اما آقایان اینطور فکر می کنند که بعضی از خانم ها به دلیل ساختار واژن خود کمتر تحریک می شوند.البته این دیدگاه خیلی درست نیست، بعضی از خانم ها دیر ارضا و بعضی دیگر زود ارضا هستند.

البته مهارت و تکنیک هایی که مردها در حین رابطه جنسی و البته قبل از آن استفاده می کنند، تاثیر بسیار زیادی بر لذت بیشتر همسرشان خواهد داشت.

برای داشتن مشخصات یک واژن خوب چه کاری می توانید انجام دهید؟

• برای داشتن یک واژن تنگ به صورت روتین تمرینات کگل انجام دهید. تمرینات کگل تمریناتی هستند که واژن را قوی تر می کنند و آن را به یک واژن سکسی تبدیل می کنند.

• برای داشتن یک واژن تنگ (بهترین نوع واژن)، تمرینات کگل را به طور مکرر انجام دهید و یاد بگیرید که چگونه در هنگام رابطه جنسی واژن خود را منعطف کنید. حتی مردی که آلت تناسلی کوچکی هم دارد می تواند واژن شما را احساس کند.

• برای آن که واژن شما به اندازه کافی رطوبت داشته باشد و برای یک رابطه جنسی خوب آماده باشد، تمرینات کگل را انجام دهید، غذای سالم بخورید، از مصرف الکل و سیگار اجتناب کنید، درباره برنامه خانوادگی خود با پزشکتان مشورت کنید تا بدانید که آیا تاثیر منفی بر لیز و لزج بودن واژن شما دارد یا خیر، از استرس دوری کنید، یا هر مسئله دیگری که باعث خشک شدن واژن تان می شود، مثل ناکافی بودن هورمون ها را بررسی و حل کنید.

• برای خوشبو بودن کافی است که تمیز باشید. هر STI یا بیماری مقاربتی یا عفونتی که ممکن است داشته باشید را درمان کنید، میوه و آب میوه های طبیعی بیشتری مصرف کنید.

• برای جلوگیری از خروج باد از واژن تمرینات کگل را انجام دهید، این کار بیشتر مشکلات را حل می کند. می بینید که داشتن بهترین نوع واژن با چند حرکت ساده ممکن می شود.

• برای داشتن یک واژن ارگاسمیک فقط کافی است که مطمئن شوید که واژن سالم و بدن سالمی دارید. در غیر اینصورت به پزشک زنان مراجعه کنید.

• کمک گرفتن از مشاور سکسولوژی می تواند کمک بسیار زیادی کند. مشاورین بر اساس علم و تجربه می توانند کمک تان کنند تا بهترین واژن را داشته باشید.

خب به طور کلی دانستن اینکه مردان چه واژنی را دوست دارند به دوام رابطه زناشویی شما کمک شایان میکند، بله درست خواندید.

شک نکنید رضایت جنسی میتواند همه چیز را عوض کند پس به آن اهمیت زیادی بدهید.

منبع ویکی روان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • مرسی از مطالب آموزنده شما

    مرسی از مطالب آموزنده شما

  • فرشید

    مرسی از مطالب آموزنده شما

  • ناشناس

    تمرینات گوگل را توضیح میدهید

تبلیغات متنی