کد خبر : 23869

فال روزانه | فال روزانه ۱۴ اردیبهشت

فال روزانه پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت را در ورانداز مطالعه میکنید .

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما اصلا حال و حوصله این که بخواهید با دیگران همکاری کرده و یا در فعالیت های گروهی شرکت کنید را ندارید و ترجیح می دهید کارهایتان را به تنهایی و به همان ترتیبی که خودتان می خواهید انجام دهید. با این حال به احتمال زیاد مجبور خواهید شد از لاک خودتان بیرون آمده و با دیگران ارتباط برقرار کنید زیرا برای پیش بردن کارهایتان به توصیه ها و اطلاعات آنها نیاز خواهید داشت و خودتان به تنهایی نمی توانید همه کارها را انجام دهید. شخصی در اطرافتان که آگاهانه اخبار را رد و بدل میکند از خودتان دور کنید ، به خودتان فضای نفس کشیدن بدهید.. برای حل مسئله ای که هیچ اطلاعی از چند و چون آن ندارید پیش قدم نشوید. خود را به دردسر بیهوده ای می اندازید که جز تشویش و نگرانی برایتان سودی ندارد. کاری به این نداشته باشید که چقدر دیگران قدر کارهای شما را میدانند ،بعضی ها صرفن از روی حسادت حرفهایی میزنند تا برنجید .

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز سعی کنید از صبح که از خواب بیدار می شوید با انرژی مثبت و ذهنی باز جلو بروید. اگر بخواهید بی حال و حوصله باشید و نگاهی منفی به آنچه در طی روز در انتظارتان خواهد بود داشته باشید فقط اوضاع را برای خود بدتر خواهید کرد و پیش روی به سوی اهدافتان را با موانع و انرژی منفی همراه خواهید نمود. یادتان که نرفته در این دنیا همان چیزهایی برای ما اتفاق می افتند که خود ما فکر می کنیم برایمان اتفاق خواهند افتاد؟ همیشه شنیده اید که نگرش ما از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما امروز حقیقت داشتن آن را به چشم خواهید دید. گاهی زبان تند و لحن انتقادی شما دوستان را آزرده خاطر میسازد ، این روزها بهتر است در انتقاد از دیگران کمی محتاط باشید ، اخیرا ذهن و روح خود را درگیر موضوعی کرده اید که به هیچ وجه ارتباطی با شما ندارد. عشق یک احساس پاک و مقدس است که نمیشود آنرا به هر کسی تقدیم کرد.. از موقعیتی که برای رفتن به سفر پیش می آید استفاده کنید و روحیه تان را تغییر دهید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما خیلی احساساتی تر از همیشه شده اید و میل بی سابقه ای به فرو رفتن در لاک تنهایی خود احساس می کنید. این رفتار شما دیگران و حتی خودتان را هم متعجب خواهد کرد، چون شما در حالت عادی آدمی نیستید که به جای ماندن در کنار دوستان و عزیزانش بخواهد خودش را در اتاقش زندانی کند. با این حال فکر نکنید که مجبور هستید رفتاری بر خلاف این میل خود داشته باشید. اگر واقعا به تنهایی نیاز دارید همان کاری را بکنید که دلتان می خواهد. گاهی انسان با خودش بیشتر از هر شخص دیگری خوش می گذراند. با بروز اتفاق خوشایندی زندگی روی خوش خود را به شما نشان میدهد. طراوت و تازگی جایگزین یکنواختی و دلمردیگهای گذشته میشود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای ان نشده اید. صداقت در گفتار و رفتار جزیی از شخصیتتان است که موجب رونق در کسب و کارتان میشود. دو دلی را کنار بگذارید و با فردی که باید سر میز مشورت بنشینید. از سر این میز پشیمان بلند نمیشوید.

فال روزانه متولدین تیر

قدرت شما در منابع درونیتان نهفته است و امروز این منابع به روی شما باز شده اند و می توانید از آنها استفاده کنید. شما آرامش بی سابقه ای را در وجود خود احساس می کنید و حتی در آشفته ترین موقعیت ها هم می توانید خونسردی خود را حفظ کنید. اکنون برای شروع های تازه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و با مراجعه با دنیای درونتان خواهید توانست زخم هایی که می توانند در آینده به پیشرفت شما صدمه بزنند را درمان کنید. اگر مدتی ست که با جر و بحث میخواهید کسی را قانع کنید و به جایی هم نرسیده اید از امروز از در مهر و عطوفت وارد شوید تا اثر معجزه آسای آنرا ببینید. به زودی ملاقاتی مهم خواهید داشت که موجب انبساط خاطرتان میشود . دوستی در لحظه ای دشوار دستتان را میگیرد. با کسی زندگی کنید که مجبور نباشید یک عمر برای راضی نگه داشتنش تبدیل به یک هنرپیشه ی ماهر بشوید و مجبور به بازی کردن باشید.

فال فردا متولدین مرداد

توانایی های خود را در اختیار دیگران هم قرار دهید و به آنهایی که برایشان ارزش و اهمیت قائل هستید خدمت کنید و خیالتان راحت باشد که پاداش سخاوت در انتقال دانسته هایتان به دیگران را خواهید گرفت. شاید در ابتدا ندانید از کجا شروع کنید و اوضاع کمی گیج کننده به نظر برسد، اما همین که شروع به حرف زدن کنید خودتان هم از مقدار دانسته هایتان و تأثیری که ذکاوت، خوش رفتاری و رفتار اجتماعیتان می تواند روی دیگران داشته باشد شگفت زده خواهید شد. شخصی که در گذشته خود را به او مدیون دانسته و عهد کرده بودید در آینده محبتش را جبران کنید امروز سر راه شما قرار گرفته و انتظار یاری دارد . دستش را بفشارید و توقعش را به فال نیک بگیرید. شرایط اجرای ایده ی خوبی که در ذهن دارید مهیا نیست با وضع موجود کنار بیایید تا به مرور زمان اوضاع تغییر کند. همین امروز تماس تلفنی را که دائم پشت گوش انداخته اید ، بگیرید . در همیشه روی یک پاشنه نمیچرخد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز هر چقدر هم برای سر و سامان دادن به کارهایتان تلاش کنید بالاخره یک جای کار ایراد دارد و هدفتان مثل ماهی از میان انگشتانتان سر می خورد. شاید باید برای عملی کردن برنامه هایتان وسواس کمتری به خرج داده و خودتان را با جریان اتفاقاتی که پیش می آیند هماهنگ کنید. امروز شما احساس می کنید که نادیده گرفته شده اید و برای کسی اهمیتی ندارید. انگار همه دست به دست هم داده و بر علیه شما با هم متحد شده اند! راستش را بخواهید هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. در واقع مشکل خود شما هستید که بیش از اندازه حساس شده اید! مراقب باشید تا با رفتار اشتباه موقعیتی را از دست ندهید ، جهت انجام پروژه ی مهمی که از مدتها پیش در پی آن بودید بالاخره زمان مناسب فرا رسیده ، لازم است بهترین تصمیم را بگیرید.. شخصی دور و برتان است که همیشه در حال تبسم و انرژی دادن به دیگران است ، این خنده را معنی ز سر مستی نکنید ، او که میخندد گاهی غمش بی انتهاست .خریدی دلچسب خواهید داشت که شیرینی آن تا مدتها با شما خواهد بود.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید انگار به دلیلی که خودتان هم نمی دانید در غباری از سردرگمی و بلاتکلیفی قرار گرفته اید. خبر خوب این است که چند ساعتی که بگذرد آسمان زندگیتان صاف شد و تا پیش از غروب آفتاب خواهید توانست دید دقیقی از آنچه در اطرافتان می گذرد و آنچه باید انجام دهید داشته باشید. شخصیت و ذهنیت شما به حالت عادی خود باز خواهد گشت و دنیا و زندگی را همچون یک ماجراجویی خوشایند و پر هیجان خواهید دید. لیاقت خودتان را نشان بدهید تا راه رسیدن به آرزوهای دور و درازتان هموار شود ، از کسی بدلیل کبر و غرورش آزرده هستید و رنج میبرید تا جایی که امکان دارد مراوده و رفت و آمد با او را به کمترین حد برسانید ، راضی در سینه دارید که نباید آنرا نزد هیچکس فاش کنید. در شرایط ناراحت کننده و پر استرس آرام تر و متین تر برخورد کنید . بی اعتنایی کنید تا دیگران متوجه زشتیِ رفتارشان بشوند.

فال روزانه متولدین آبان

برای شما پیشنهادی داریم: اگر امروز نسبت به موقعیتی احساسی عجیب و ناخوشایند داشت این حس خود را نادیده نگرفته و به سریع ترین شکل ممکن از این موقعیت ها فاصله بگیرید. اگر خطری شما را تهدید کند غریزه شما خیلی خوب آن را احساس خواهد کرد، پس اگر در شرایطی قرار گرفتید که احساس امنیت نمی کردید خودتان را از آن نجات دهید. حتی اگر واقعا خطری در کار نباشد هم وقتی در محیطی قرار بگیرید که در آن احساس امنیت نمی کنید سطح عملکرد شما به مقدار قابل توجهی کاهش خواهد یافت. تازه چند روزی از عهدی که با خود بسته اید گذشته اما گویا آنرا بدست فراموشی سپرده اید تا دیر نشده بخاطر بیاورید که چه قراری با خود گذاشته بودید. اتفاقی می افتد که تا حدودی شما را آشفته و پریشان میکند. نگذارید نگرانی بر تصمیم عاقلانه ای که خواهید گرفت اثر بگذارد. مادامی که قابل پییش بینی باشید قابل کنترل و دست یافتنی میشوید ، راجع به خوتان و نقطه ضعفهایتان برای دیگران کمتر صحبت کنید

فال روزانه متولدین آذر

اکنون زمان آن فرا رسیده است که مسئولیت زندگی خودتان را به عهده بگیرید. از دیگران انتظار نداشته باشید که مشکلات شما را حل کنند و راه های مقابله با موانع را در اختیارتان قرار بدهند. نهایت کاری که از دست آنها بر می آید این است که دور هم نشسته و در حضور شما و حتی پشت سرتان، شما و کارهایتان را ندانسته مورد قضاوت قرار بدهند. هیچ کس نمی تواند به خوبی خود شما برای رهایی از این بحران روحی و عاطفی به شما کمک کند، پس به دیگران تکیه نکنید و خودتان دست به کار شوید. برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت بعمل می اید که سزاوار است این دعوت را بپذیرید. از عزیزی توقعی دارید که اصلن منطقی نیست ، توقع شما خارج از توانِ اوست. ذهن انسان میتواند موضوعات هرچند کوچک را به موضوعات بزرگتری تعمیل دهد. اهمیتِ مسائلتان را در نظر بگیرید ، چه در تحصیل و چه در کارهای دیگر تا میتوانید هدف گذاری کنید.

فال روز متولدین دی

امروز باید به دیگران نشان دهید که چقدر دل و جرأت دارید. شما انسانی انعطاف پذیر هستید که خودتان را با شرایط مختلف تطبیق می دهید و همین باعث شده است که دیگران متوجه قدرت درونی شما نشوند و فکر کنند که به راحتی می توانند شما را به جهتی که خودشان می خواهند هدایت کرده و تحت کنترل خود در بیاورند. حالا دیگر وقت آن رسیده است که با هدف گذاری برای خودتان و پیش رفتن بر اساس برنامه هایی که خودتان برای زندگیتان در نظر گرفته اید، به آنها ثابت کنید که اشتباه می کنند. بعد از بحران و مشکلاتی که بشما روی اورده بود حالا دیگر روزهای ارامی پیش رو دارید . با دور اندیشی تلاش کنید تا دوباره درگیر این قبیل مشکلات نشوید. هوشیاریه به موقع شما را به مسیری سود بخش رهنون میسازد . لازم است از شخصی بابت وقوعِ این اتفاق سپاسگذار باشید .اگر این روزها باید معامله ای را انجام دهید به تنهایی هیچ برگه ای را امضاء نکنید. الان زمانِ مناسب ماجرا جویی نیست .

فال متولدین بهمن

امروز شما با بی قراری می خواهید پروژه های جدیدی را هر چه سریع تر شروع کنید، اما آمادگی های لازم برای این پروژه ها هنوز فراهم نشده اند و حتی به اندازه کافی به آنها فکر نکرده اید. اولین چیزی که باید یاد بگیرید این است که صبور باشید. عجله در شروع کردن مسابقه تنها باعث خواهد شد که به دلیل تخلف از دور مسابقه خارج شوید، پس فعلا فقط خودتان را آماده کنید تا زمان مناسب فرا برسد. برای عشق ورزیدن مطمئن باشید که احساس به همان اندازه در طرف مقابلتان نیز وجود دارد. بعد از آن پله ها را تند بالا بروید . با یک مشکل مالی برخورد میکنید که ریشه در ولخرجی های گذشته دارد. با کمی صرف جویی میتوانید مشکل را برطرف کنید. یکی از دوستان دست به کارِ عجیبی میزند و شما را غافلگیر میکند. حضورش عبور شما را از بحرانی سخت آسان میسازد.

فال روزانه متولدین اسفند

حال و هوای رمانتیکی در امروز نهفته است که باید از آن بهره ببرید. اگر کسی را دوست دارید امروز فرصتی فوق العاده برای بیان احساساتتان نسبت به او خواهد بود. اگر قصد دارید از او تقاضای ازدواج کنید بهتر است یک میز دو نفره در یک رستوران شیک رزرو کنید که با شمع و گل تزیین شده باشد، این کار میزان اثرگذاری درخواستتان را خیلی بیشتر خواهد کرد و خاطره آن در تمام سالیانی که قرار است در کنار هم زندگی کنید در ذهن هر دویتان باقی خواهد ماند. تصمیم عجولانه ای گرفته اید که اصرار و پافشاری بر ان ممکن است شما را درگیرمشکلاتِ بیشتری کند. در برخورد با واقعیتهای زندگی نرمش و انعطاف داشته باشید ، خبر خوبی در راه است به شرط آنکه یاس و نا امیدی را از خود دور کرده و منتظر پیروزی و موفقیت باشید . خوش فکری و ابتکار اعمالتان شما را از مخمصه ای نجات میدهد ، مسائل را به نفعِ خودتان حل و فصل کنید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی