کد خبر : 23850

فـال حافظ | فـال حافظ روز | فـال حافظ پنجشنبه 14 اردیبهشت

فـال حافظ پنجشنبه 14 اردیبهشت را آنلاین بگیرید...

به گزارش ورنداز :

فـال حافظ پنجشنبه 14 اردیبهشت را آنلاین بگیرید

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 492 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

احساس تنهایی و دلگیری می کنی. از دوستان خود پشت پا خورده ای. همان بهتر که از دوستان نااهل جدا شده ای. از کار خدا شکوه نکن، زیرا صلاح تو در آن است که خدا می خواهد و تو از آن غافلی. اگر به دنبال پناهگاه امنی هستی، به درگاه خدا روی کن که او بهترین گشاینده است.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 315 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تلاش بسیار در راه عشق نموده ای و عمر خود را صرف آن کرده ای. هنوز هم به عهد خود پایبندی و طعنه ها و سرزنشهای دیگران در تو بی اثر است. با این حال فکر می کنی هنوز آنچه را که لیاقت اوست انجام نداده ای. نگران نباش تو تلاشت را کرده ای و حتما نتیجه مطلوب را خواهی گرفت.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 254 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به کوری دشمنان و بدخواهان به موفقیتهای بزرگی دست یافته ای که روزافزون است. اما هرگز نباید مغرور شوی. از سختیها شکایت مکن زیرا تا سختی نباشد، آسایش معنا پیدا نمی کند. به آنچه خداوند به تو ارزانی داشته قانع باش و شاد زندگی کن که بعد از هر سختی، آسایشی است.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 466 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری مناسب موقعیت و سن و سال شما نمی باشد. باید بدانی که هر چیزی در وقت خود و در جای مناسب مطلوب است و بهتر است تو اشتباهات گذشته را دیگر تکرار نکنی و از این پس راهی را انتخاب کنی که مناسب شأن و شخصیت تو و خانواده ات باشد.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 476 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

راز دل خود را چنان با او در میان بگذار که به گوش نامحرمان و بیگانگان نرسد و به خاطر داشته باش ناامیدی جرم بزرگی است. همیشه امیدی برای ادامه دادن هست، از آن غافل مشو و با او همزبان و همدل باش تا به مقصود خود برسی.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 115 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به مراد دل خود برسی با همه مهربانی و دوستی کن و کینه را از دل بیرون بریز که بیش از حد باعث آزار خودت می شود. از عمر و فرصتی که خدا در اختیارت نهاده نهایت استفاده را ببر زیرا که گردش روزگار می ماند و انسان رفتنی است. حاجتی که در دل داری از خدا بخواه که روا خواهد شد. بهترین چیزی که می توانی از خدا بخواهی آرامش است که هیچ نعمتی بهتر از آرامش روح و روان نیست.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 165 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ذاتا انسانی عاطفی و با مهر و محبت هستی و در مقابل نامهربانی هایی که دیده ای سکوت اختیار کرده ای. گرچه انسانی واقع نگر هستی و بلندپروازی نمی کنی، ولی بدان که فرصتی به تو روی خواهد کرد و همه امکانات مهیا می شود که تو در زندگیت یک تحول مثبت و بزرگ ایجاد نمایی. پس آماده باش که این فرصت را از دست ندهی.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 445 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 378 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هیچ گاه برای ترقی و پیشرفت خود به تنزل دیگران راضی مشو و در انجام کارها دقت لازم را به خرج بده و بدان که مال و ثروت زشتی عمل را نمی پوشاند و اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

فال حافظ ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 424 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

او را بیش از هرکس و هر چیز دوست می داری و ترس از دست دادن او پیوسته آزارت می دهد. شدت علاقه تو به او و بی تابی هایت به حدی است که دیگران تو را سرزنش می کنند اما برای تو اهمیت ندارد. تنها از سرزنش او دلگیری، اما بدان که مقصر کسی جز تو نیست. به خاطر داشته باش که در همه حال باید حد و حدود خود را حفظ کنی و هرگز از حد خود پا را فراتر نگذار تا برای او همیشه عزیز باشی.

منبع ساقیا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    فال دی ماه نداره
    همه ماه ها هست بجز دی ماه

  • ناشناس

    ممنون ازبرنامتون امادقت کنید ماه دی جاانداختین خیلی دقت کنید

  • ناشناس

    دی چی شد

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی