کد خبر : 23845

خیابان شریعتی | بسته شدن خیابان شریعتی

در این مطلب جزییاتی درباره بسته شدن خیابان شریعتی میخوانید .

به گزارش ورنداز :

در این مطلب جزییاتی درباره بسته شدن خیابان شریعتی میخوانید .معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت موقت ترافیکی در مقاطعی از خیابان شریعی در محدوده پل صدر خبر داد.سرهنگ احسان مومنی دراین‌باره گفت:‌از حوالی ساعت ۱۶ امروز به دلیل احتمال ریزش و سقوط داربست‌های یک ساختمان درحال ساخت در محدوده تقاطع خیابان دکتر علی شریعتی و خاقانی محدودیت تردد به منظور حفظ ایمنی در مقاطی از خیابان شریعتی اجرا شد.


وی ادامه داد: بر این اساس تردد وسائل نقلیه از خروجی‌های بزرگراه شهید صدر به سمت شمال و جنوب خیابان شریعتی ممنوع است. همچنین اجازه تردد به خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی از زیر پل صدر و جنوب به شمال این خیابان از تقاطع کلاهدوز اعمال شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که عملیات مهار و ایمن‌سازی این داربست‌ها تا ساعاتی دیگر ادامه داشته باشد، گفت: با توجه به تداخل این موضوع با ترافیک عصرگاهی، لازم است که شهروندان از تردد غیرضروری در این محدوده خودداری کرده و با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

 خیابان شریعتی

منبع اقتصا ۲۴
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی