کد خبر : 23774

فال عشق | فال عشق سه شنبه 12 اردیبهشت

فال عشق سه شنبه 12 اردیبهشت را آنلاین بگیرید...

به گزارش ورنداز :

فال عشق سه شنبه 12 اردیبهشت را آنلاین بگیرید

فال عشق

فروردین
توی هر رابطه ی احساسی به هر حال بحث و یا ناراحتی پیش میاد که به خاطر عشق زیاده، اگر قهرید به زودی باهم آشتی میکنید چون واقعاً برای هم دلتنگ هستید.

اردیبهشت
خودتون دوستش دارید و بهش فکر میکنید، بزودی باهم دیدار میکنید و خدارو شکر رابطه ی گرمی هم پیدا خواهید کرد.

خرداد
عشق آقا نسبت به شما کاملاً مشخصه، خودتون انگار از موضوعی ناراحتید، اگر میخواهید کاری کنید باید قبلش جوانب رو بسنجید.

تیر
دوست داشتنتون دوطرفست و عشقتون بهتون فکر میکنه، خبری از طرفش خوشحالتون میکنه و بزودی باهم دیدار دارید.

مرداد
خیلی رابطه ی گرم و خوبی ندارید، گاهی خوب و بیشتر وقتا سرد میشه این به این خاطر هست که شخصی به عنوان رقیب احساسی برای خانونها و یا شخصی که با مخالفتهاش باعث ناراحتی توی این رابطه شده و دیدارهاتون در محدودیت قرار گرفته.

شهریور
احتمالا ازتون خواسته ای داره که اگر باهاش موافقت نکنید باعث میشه ناراحت بشه، گاهی بدقولی میکنه که به خاطر ناراحتی و یا مشکلاتی که پیرامون زندگیش داره هست که حل میشه ولی بهتون وفاداره و بهتون فکر میکنه.

مهر
این رابطه حال خوبی نداره چون خودتون ناراحتید و اندوهگین، شک و تردید باعث شده رابطتون گرم و خوب نباشه، اینا به خاطر حسادت و یا رقابت شخصی هست با شما که در اطرافتونه. از طرفش با خبری و یا حرفی ناراحت میشید.

آبان
توی رابطتون درسته گاهی قهر یا ناراحتی به وجود میاد البته طبیعیه ولی دلتنگی، فاصله بینتونه، بزودی با پیام یا حرف و یا تلفنی از طرفش خوشحال میشید و ممکنه یه پیشنهاد بهتون بده.

آذر
به خاطر یه سری مسائل آقا هنوز ازتون ناراحته و انگار روی دنده ی لجبازی افتاده بهتون فکر میکنه و قلباً دوستتون داره، بزودی از طرفش پیشنهاد یا یه حرف تازه در مورد رابطتون دارید، برای بعضیها هم این پیشنهاد، پیشنهاد ازدواجه.

دی
دوست داره باهاتون تماس بگیره و احساساتشو و عشقشو نسبت بهتون عنوان کنه ولی کم رویی می کنه بهتون فکر میکنه و بزودی مسیری برای دیدار کردن هم پیدا می کنید.

بهمن
گاهی این رابطه سرد و گاهی از هم جدا و گاهی با لجبازی از هم دلخور و فاصله می گیرید، به زودی راهی براتون باز میشه، اگر رفته به سمتتون بازگشت داره اگر قهرید آشتی و باهم بیرون میرید احتمالاً ازتون میخواد باهم به سفر برید.

اسفند
ناراحتید و گاهی اختلاف سلیقه باعث مشکلاتی توی این رابطه میشه، در انتظار خبری از طرفش هستید ولی احتمالاً این خبر شمارو ناراحت میکنه، مشکلات رابطتون رو باهم حل کنید.

منبع ستاره
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی