کد خبر : 23773

فال تاروت | فال تاروت سه شنبه 12 اردیبهشت

فال تاروت سه شنبه 12 اردیبهشت را آنلاین بگیرید....

به گزارش ورنداز :

فال تاروت سه شنبه 12 اردیبهشت را آنلاین بگیرید

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ملکه

کارت ملکه : اخیرا ذهن تان را با مسائل کوچک و پیش پا افتاده درگیر کرده اید. نگرانی شما بیهوده است زیرا آینده هیچ گاه خبر نمی کند. بهتر است جای آن تمرکز خود را روی دیگر مسائل مهم زندگی بگذارید. هنگامی که پلی در مقابل شما قرار می گیرد، باید از روی آن گذر کنید. بنابراین وقت را تلف نکنید و قدم اول را بردارید. با نگرانی و استرس هیچ راهی پیش نمی رود. اگر می خواهید مکالماتی که امروز با دیگران خواهید داشت، نتیجه مثبتی داشته باشد، بگذارید همه چیز خود به خود و به آرامی جلو رود.


فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت ابله

کارت ابله : امروز خبرهای فوق العاده ای خواهید شنید طوری که هیجان زده می شوید و تمرکز روی کارهایی که نیاز به ظرافت و دقت دارند، برایتان سخت می شود. اگر چه این حالت طبیعی است و دیگران نیز شما را درک می کنند اما بهتر است از آسمان تخیلات تان پایین بیایید و کمی هم واقعگرا باشید. پیاده روی به آرامش شما کمک می کند. دوستی شما را به یک میهمانی دعوت می کند، اگر چه ممکن است رفتار افراد حاضر در آنجا برایتان کمی عجیب باشد اما در نهایت خاطره خوبی را در خاطر شما رقم خواهد زد.

♊ فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت پاپ

کارت پاپ: یکی از دوستان تان پولی از شما قرض گرفته اما مدت زیادی گذشته و او هنوز آن را پس نداده است. این موضوع شما را نگران کرده زیرا برای آن پول برنامه ریزی کرده بودید. بهتر است بدون خجالت از او بخواهید که قرض خود را پس دهد. نه گفتن یکی از تمرین هایی است که هر روز باید آن را با خودتان تمرین کنید وگرنه به ضررتان خواهد شد. امروز عشق تان می خواهد تا با او به پیاده روی بروید اما شما دوست دارید یک جا بنشینید و در مورد نگرانی هایتان با او صحبت کنید. بیان کردن افکارتان بد نیست اما در این راه زیاده روی نکنید.


♋ فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت عاشقان

کارت عشاق : کمی بین شما و عشق زندگی تان شکراب شده، به همین دلیل احساس تنهایی می کنید. در نبودن او تازه متوجه می شوید که چقدر همه چیز بی رنگ است. اما نگذارید که دلتنگی بر شما غلبه کند. اکنون بهترین فرصت است تا با خودتان فکر کنید که آیا واقعا این رابطه ارزش فداکاری و گذشت را دارد؟ تصمیم شما هر چه که بود، بر انجام آن مصمم باشید. برای تغییر روحیه تان با دوستانی که از بودن در کنار آنها لذت می برید و به شما انرژی مثبت انتقال می دهند، قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید.


♌ فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز سرتان بیش از اندازه شلوغ است و باید تمرکز بیشتری بر کارهایتان بگذارید. این امر باعث می شود که عشق زندگی تان فکر کند مشکلی برای شما پیش آمده یا حتی بیمار و ناراحت هستید. بهتر است برای رفع این سوتفاهم با او صحبت کنید و شرایط را برایش توضیح دهید. با این روش نگرانی او نیز برطرف خواهد شد و حتی ممکن است بتواند به شما در این راه کمک کند. اگر در رابطه با یکی از دوستان تان به مشکل بر خورده اید، برای حل آن باید واقعیت را بپذیرید و کمی سطح درک تان را بالاتر ببرید.

♍ فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت خورشیدکارت خورشید :  امروز در محل کار درگیری کوچکی با یکی از همکاران خود خواهید داشت که این موضوع شما را کمی ناراحت و عصبانی می کند. تنها کاری که شما باید در این شرایط انجام دهید این است که موضوع را رها کرده و دنباله اش را نگیرید زیرا خود به خود حل خواهد شد. پس از مدت ها امروز تازه می فهمید که دلیل رفتارهای غیر منطقی عشق زندگی تان چیست. برای بهبود این رابطه از دیگران نیز می توانید کمک بگیرید. 

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز کمی احساس بی قراری و استرس دارید. بهتر است از خوردن مواد محرکی مانند قهوه خودداری کنید و بعدازظهر خود را در رختخواب بگذرانید و کمی استراحت کنید. استرس زیاد به شما هیچ کمکی نمی کند. اگر مراعات کنید حال شما تا عصر بهبود می یابد. باید از خودتان سوال کنید که چرا انقدر مضطرب هستید و به دنبال بهترین راه برای آرام کردن خود باشید. پیاده روی با عشق زندگی تان در مکانی سر سبز و صحبت کردن در مورد زمینه هایی که به آن علاقه دارید، در تغییر حال شما موثر خواهد بود.


♏ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت قدرت

کارت قدرت : تغییر و تحول یکی از چیزهایی است که در حال حاضر به آن احتیاج دارید. شما فرد با اراده و سخت کوشی هستید اما گاهی هیجان و ماجراجویی نیز برای شما لازم است و شما را قوی تر از قبل می کند. بنابراین اگر اخیرا تمام انرژی و وقت خود را صرف کار کرده اید، بهتر است کمی به خودتان استراحت دهید. توصیه می کنیم با دوستان تان به مکان هایی که تا به حال نرفته اید، سری بزنید. اگر افکاری در سر دارید که می خواهید با فردی در میان بگذارید، درنگ نکنید. او را به مکانی آرام ببرید و راز دل خود را با او در میان بگذارید.

♐ فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت چرخ سرنوشت

کارت چرخ سرنوشت : یکی از آرزوهای بلند مدت شما بالاخره پس از مدت ها تلاش به واقعیت می پیوندد و انرژی و اعتماد به نفس خوبی به شما می دهد. بنابراین قدم آخر را هم با اراده و محکم بردارید تا پرونده این آروزیتان هم بسته شود. بد نیست امشب با گروهی از دوستان نزدیک تان قراری بگذارید و شادی خود را جشن بگیرید. لازم نیست ناراحتی و دلگیری خود را از شریک زندگی تان پشت بیماری هایی چون سردرد و دل درد پنهان کنید. بهتر است واقعیت را با او در میان بگذارید. جز این، هیچ راه بهتری برای شما وجود ندارد.

♑ فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : به شما تبریک می گوییم. پیشرفت شغلی شما در راه است. مدت هاست که به شغل رویایی خود می اندیشید و امروز چند قدم به آن نزدیک تر می شوید. اگر تصمیم گرفته اید شغل شخصی خودتان را آغاز کنید، لحظه ای درنگ نکنید. مشکلی میان شما و شریک زندگی تان رخ داده که شما را کمی نگران کرده است، اگر در صحبت هایتان صداقت داشته باشید، می توانید رابطه خود را محکم تر از قبل سازید. اگر هم مجرد هستید، به زودی از طریق یکی از دوستان تان با فردی آسنا خواهید شد و این شروع یک رابطه رمانتیک برایتان خواهد بود.

♒ فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت ستاره

کارت ستاره : امروز در اوج سلامت فیزیکی خود هستید. احساس قدرت می کنید و انرژی زیادی در بدن دارید بنابراین از کارهای خارق العاده ای که امروز انجام می دهید، تعجب نکنید. کارهای خلاقانه ای که امروز انجام می دهید می تواند بر آینده شغلی و مالی شما تاثیر مثبتی بر جای بگذارد. اگر می خواهید رابطه عاطفی خود را تازه تر و شاداب تر از قبل سازید، باید به فکر ایجاد تغییراتی باشید. در صحبت هایتان سعی کنید آنچه ته دلتان است را به زبان آورید. اگر به یکدیگر اعتماد کافی داشته باشید، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.

♓ فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت جهان

کارت جهان : یکی از دوستان تان به دلیل مشکلاتی که دارد، برای در خواست کمک و حمایت به نزد شما می آید. بهتر است هر کاری که از دست تان بر می آید برای او انجام دهید. فرصت های کاری جدیدی برایتان بوجود می آید که اگر به آنها جواب مثبت دهید، درهای زیادی به رویتان گشوده می شود. ممکن است به خاطر انجام کارهایتان مجبور شوید امروز را در خیابان ها بگذرانید، پس خودتان را برای ترافیک و شلوغی شهر آماده کنید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی