کد خبر : 23712

فال روزانه | فال روزانه ۱۰ اردیبهشت

فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید .

به گزارش ورنداز :

فال روزانه یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید .

فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است تغییراتی در زندگی حرفه ای شما در پیش باشند. هر چند که این تغییرات در نهایت مثبت و به نفع شما خواهند بود، اما در جال حاضر و شرایطی که دارند برایتان به وجود می آیند باعث شده اند که اوضاع برای شما چندان خوشایند نباشد. شاید به دلایلی که بر خلاف میل خودتان هستند مجبور به ترک شغل فعلیتان شوید، اما نباید نگران شوید، این اوضاع در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد، پس شرایط را پذیرفته و به راه خود ادامه دهید. طی روزهای آتی یک فرصت طلایی برایتان حاضر می شود از سفری بر می گردید که بسیار در بهبود روحیه تان موثر بوده حالا زمان مناسب برای سازماندهی امور زندگیتان فرا رسیده شما توانمندی بالایی در شاد کردن و روحیه دادن به افراد دارید اما این روزها خودتان به شدت به حضور شخصی برای کمک نیاز دارید ارزش دوستان نزدیک خود را بشتاسید و از محبت کردن نسبت به خانواده نیز غافل نشوید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز شما احساس دلشوره دارید و این احساس باعث شده دچار وحشت شوید و ذهنتان را به خود درگیر کرده است. نگران نباشید! حس درونی شما امروز به اندازه همیشه قوی نیست و بیشتر این احساس دلشوره بیهوده است و هیچ دلیل خاصی ندارد و نباید به حس ششم خود اعتماد کنید. البته این وضعیت کاملا موقتی است و بدان معنا نیست که برای همیشه حس ششم شما از کار افتاده است! به اطلاعات نو و جدیدى دست پیدا مى کنید که چشم انداز تازه اى را در برابرتان خواهد گشود. خودتان را براى تغییرات مثبت آماده کنید. هرگاه گره گشاى مشکلى باشید کارهایتان روبراه خواهد شد. خبرى ناگهانى پریشانتان مى کند. در مقابله با این مسأله خودتان را نبازید. وقت کُشى را کنار بگذارید و با جدیت بیشترى مسائل را پیگیرى کنید. یادتان باشد روزگار مثل دریاست . دریا گاه طوفانى و گاه آرام است.

فال امروز متولدین خرداد

امروز تغییراتی که در یکی از گروه هایی که شما به آن وابسته هستید ایجاد خواهد شد که ممکن است شما را به صورت جدی تحت تأثیر قرار دهد. شاید این گروه دارد جهت جدیدی را در پیش می گیرد که توجه شما را به خود جلب نمی کند. شاید مجبور باشید عضویت در این گروه را یک بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید که آیا هنوز هم می خواهید در آن عضو باشید. شاید این موضوع برای شما ناراحت کننده باشد، شاید بهتر باشد زیاد عجله نکنید و کمی برای فکر کردن به خودتان وقت بدهید، در نهایت این شما هستید که تصمیم گیرنده خواهد بود. پروژه مهمی را در ذهن مرور میکنید که هنوز بستر لازم برای اجرای آن فراهم نشده است اما دور از عملی شدن هم نیست عجول نباشید .دوست جدیدی به جمع دوستانتان افزوده میشود که به لحاظ کاری برایتان بسیار مفید است .پس از مدتها اعضای خانواده دور هم جمع خواهید شد .همراه خوبی که بتواند نقش یک همدم را برایتان ایفا کند به این سادگی و بدون تلاش پیدا نمیشود

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است خبرهای حیرت آوری در مورد یکی از آشنایانتان بشنوید که شما را شگفت زده می کند. اما این احتمال نیز وجود دارد که تمام شنیده های شما سوء تفاهمی بیش نباشند، سعی کنید فعلا از هر گونه قضاوت در مورد این شخص خودداری کنید. احتمالا بیشتر شنیده هایتان فقط غیبت و شایعه هستند. وقت آن رسیده که بدهی خود را به کسی که دوست دارید بپردازید، به ویژه اگر مسائل حل نشده ای بین شما وجود داشته باشد که باز کردن گره آن فقط به شما بستگی دارد. آنقدر صبر نکنید که دیر شود. نگرانیی شما در مورد مسایل مالی به زودی برطرف میششود. خبری به شما میرسد که خیالتان را اسوده میکند.اینک زمان ان رسیده که فعالیتی را که از قبل در ذهن داشته اید انجام بدهید. به زودی تحولی در زندگیتان پیش می اید که خود به خود به سمت رویدادهای خوش میروید.یک ملاقات غیر منتظره شما را به فکر فرو خواهد برد.یک تماس تلفنی شما را شاد میکند. این روز ها درگیری احساسی زیادی دارید.

فال فردا متولدین مرداد

امروز خبرهای نه چندان خوشایندی از یکی از دوستانتان که در حال حاضر دور از شما زندگی می کند خواهید شنید نگرانتان میکند. در مورد این موضوع با دوستتان صحبت کرده و اثراتی که می تواند برایتان داشته باشد را بررسی کنید. این که دیگران به تفریح و استراحت می پردازند در حالی که مسئولیت های شما دارند یکی پس از دیگری روی هم انبار می شوند و نمی دانید چطور می توان از پس انجام این همه کار برآمد برایتان آزار دهنده است. شاید شما در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید، ولی از مقایسه خودتان با دیگران به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. فعالیت جدیدی را تجربه و امتحان می کنید و به موجب آن ایده های جدیدی به ذهنتان می رسد بسیار پر تلاش و مصمم هستید و همین عزم راسخ پیشرفت های بزرگ کاری برای شما رقم می زند شخصی در اطرافتان روی شما خیلی حساب می کند سعی کنید این احترام و عزت را همیشه برای خودتان حفظ کنید برای تجدید روحیه به دامن طبیعت بروید به زودی به یک مهمان یو محفل دوستانه دعوت می شوید .

 فال امروز متولدین شهریور

شاید سرمایه گذاری هایی کرده باشید که به طور موقت به خاطر برخی مسائل به طور منفی تحت تأثیر قرار گرفته اند. یادتان باشد که این موضوع لزوما به این معنی نیست که این اثرات پایدار خواهند بود. به احتمال زیاد خیلی زود ورق به نفع شما برخواهد گشت، کافی است صبر داشته باشید و منتظر فرا رسیدن زمان مناسب بمانید. در رابطه عاطفی خود از طرف مقابلتان انتظارات بیش از حد نداشته باشید. هر چقدر کمتر به طرف مقابلتان فشار وارد کنید هم او و هم خودتان راحتتر خواهید بود و در نتیجه روابطتان خیلی بهتر پیش خواهند رفت. برای کسب موفقیت در رقابت های جدیدی که در پیش رو دارید باید بیشتر انعطاف پذیر باشید، این روز ها موضوعی حس کنجکاوی شما را تحریک میکند سعی کنید زیاد در موضوعی که به شما ربطی ندارد کنکاش نکنید، سرانجام خوشی ندارد و فقط برایتان موجب دردسر میشود، درحال حاضر موفقیت شما در گرو یک نکته مهم هست، آنچه را که شروع کرده اید به پایان برسانید‌.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز خواهید دید که برخی از نقشه های جاه طلبانه ای که برای خود داشته اید دارند عملی می شوند و در مسیری که می خواسته اید قرار گرفته اید و شانس پیشرفت برایتان فراهم شده است. این اتفاق هرچند خوشحال کننده اما باعث نگرانی هایی نیز شده است. به اتفاقات بدی که ممکن است برایتان پیش بیایند فکر نکنید و به تلاش کردن ادامه دهید. به صورت کاملا ناگهانی، مشکلاتی در زمینه مسائل مربوط به خانه و خانواده پیش آمده اند که نشان می دهند این اواخر نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت بوده اید و حالا باید جبران کنید. در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیز زیادی براتان رخ میدهد و خبرهای مسرت بخشی دریافت خواهید کرد.مسافرانی میهمان شما میشوند که با خود صفا و صمیمیت به همراه می آورند.روزهای خوشی را با آنها سپری میکنید.بهتر است هر چه زودتر به دنبال راه حلی برای مشکل کاری پیش آمده خود باشید.مشکل به سرعت حل نخواهد شد اما پیدا کردن راه حل برای شما غیر ممکن نیست.

فال روزانه متولدین آبان

شما این اواخر مشغول انجام کارهایی بوده اید که شما را خسته کرده اند و امروز ذهنتان زیاد فعال نیست. بهتر است امروز را به انجام کارهایی که شامل فعالیت ذهنی زیادی نمی شوند بگذرانید و کمی به مغزتان استراحت بدهید. به نظر می رسد که دوستانتان امروز نسبت به شما نگاهی انتقادی پیدا کرده اند و به رفتارهایتان ایراد می گیرند. شما هم فکر می کنید که آنها دارند بیهوده شما را مورد قضاوت قرار می دهند و انتظارهای نابجا و بیش از اندازه ای دارند. شما کاری به آنها نداشته باشید و بی آن که دلسرد شوید با شجاعت به دنبال خواسته هایتان بروید. قصد انجام یک کار پر مخاطره را داریدکه شک و دو دلی مانع انجام آن شده است شانس این روز ها باشماست دل به دریا بزنید و با امید به جلو بروید با اخبار جالبی روبرو میشوید که موجب شادیتان می شودنیازمند یاری شخصی هستید رودربایستی را کنار بگذارید وکمک بخواهید شما سرشار از زندگی هستید شخصی را که نگران احساسش هستید در مقابل محبتتان خلع سلاح میکنید.

فال روزانه متولدین آذر

پروژه ای که از قبل در دست انجام داشته اید دارد به خوبی پیش می رود، اما امروز ناگهان ایده های جدیدی به ذهنتان خواهند رسید که به شما کمک می کنند این پروژه را حتی بهتر از قبل پیش ببرید. حتی نزدیک ترین دوستانتان متوجه تلاش های بی وقفه شما برای عمل کردن به وعده هایی که داده اید نیستند. فشاری که شما در این مورد دارید احساس می کنید آنقدر سنگین است که شاید حتی به فکر فراموش کردن وعده و وعیدهایی که داده اید بیفتید و بخواهید از آنها فرار کنید. این راه حل چندان خوبی نخواهد بود. به شما پیشنهادهایی میشود که میتواند منشا تغییراتی در زندگیتان باشد در این مورد بی گدار به آب نزنید و همه احتمالات موجود را بررسی کنید ،پولی بدستتان میرسد که بهتر است در خرج کردن آن عجول نباشید بخشی از آن را برای روز مبادا پس انداز کنید. بعد از مدتهای مدید بلاخره خبری از آشنای دور افتاده به گوشتان میرسد که موجب خوشحالیتان میشود

فال روز متولدین دی

یکی از اعضای خانواده از لحاظ کاری و تجاری با مشکلاتی مواجه شده است و شما هم به خاطر حساسیت زیادی که نسبت به عزیزانتان دارید در نگرانی هایی که دارد با او شریک هستید. شما می خواهید به او نشان بدهید که در این شرایط در کنارش خواهید بود و هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد، اما باید مواظب باشید کاری نکنید که احساس شود مورد تحقیر و ترحم قرار گرفته است و یا شخصیت و استقلال او زیر سوال برود. اخیرا روزهای سخت و پر تلاشی را سپری کرده اید و کمی خسته به نظر میرسید. تفریح یا مسافرت میتواند روحیه تان را شاداب کند. در چند روز آینده ذهنتان از افکار شلوغ خالی میشود و احساس سبکی به سراغتان می آید. حالا زمان خوبیست برای اینکه از پیشنهاد مثبت دوستی استقبال کنید و کار نیمه تمامی را به پایان برسانید. هدیه ای از سوی یکی از دوستان و یا همکارانتان دریافت خواهید کرد .

فال متولدین بهمن

امروز شاید یکی از آشنایانتان مریض شده، کارش را از دست داده و یا با مشکل دیگری مواجه شده است. شما دوست دارید هر کاری که از دستتان برمی آید را انجام دهید تا به او کمک کنید، اما باور کنید گاهی اوضاع از کنترل ما خارج است و بهتر است دیگران را به حال خودشان رها کنیم تا مشکلاتشان را حل کنند. امروز نمی شود از زیر کارهایتان در بروید و فکر کنید که اگر کمی شانه خالی کنید دیگران هم متوجه این موضوع نخواهند شد. به جای این که در برابر تغییرات مقاومت کنید، عاقلانه تر این است خودتان را با شرایط ایجاد شده تطبیق دهید. یک کار سخت و طاقت فرسا را به سرانجام رسانده اید، از همایت شخصی با نفوذ برخوردار میشوید که البته باید قدردان باشید، تمام شرایط برای رسیدن به هدفی که بارها انرا در ذهن خود مرور کرده اید اماده است سعی کنید فرصت را از دست ندهید، در روابط خود با غریبها کمی محتاطتر عمل کنید، کسالت روحیتان بزودی برطرف خواهد شد، یکی از عزیزانتان را که مدتهاست ندیده اید ملاقات خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

یک هزینه پیش بینی نشده مانند خرابی های ناگهانی در خانه و یا تعمیر ماشین ممکن است امروز خرج زیادی را روی دستتان بگذارد. شاید این موضوع باعث ناراحتی شما شود، زیرا برای درآوردن این پول زحمت زیادی کشیده و برای آن برنامه های خیلی بهتری داشتید که باید عملی کردن آنها را به تعویق بیندازید. زیاد خودتان را به خاطر این چیزها ناراحت نکنید، باز هم خواهید توانست به اندازه ای که می خواهید پس انداز کنید. ریشه ی حسادت را در خودتان بخشکانید تا طعم شیرین زندگی را بچشید.سعی کنید اوقات فراغت خود را با سرگرمی مورد علاقه و تازه ای پر کنید تا کمتر احساس یکنواختی کنید.از کسی که نام دوست روی خود گذاشته ولی در حقیقت دشمن است دوری کنید.از یکی از نزدیکان خود کمی دلخور هستید. برای رفع این تکدر شما قدم پیش بگذارید. این کار از بزرگی شما کم نمیکند.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی