کد خبر : 23597

فال روزانه | فال روزانه ۷ اردیبهشت

فال روزانه پنجسنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه پنجسنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را در ورانداز میخوانید .

فال ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز ادامه پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهترین کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

برنامه هایی که برای امروز چیده اید بی گمان عشق زندگیتان را هیجان زده خواهند کرد، از این که آنها را با او در میان بگذارید خجالت نکشید. امروز روز فوق العاده ای برای عاشقی و عشق ورزی است، اما باید مواظب این باشید که زیاده روی نکنید، به ویژه مجردها باید مواظب باشند دچار توهم نشده و رفتار دوستانه کسی را به اشتباه به عنوان یک احساس عاشقانه برداشت نکنند. اگر اعضای خانواده به جانتان غر بزنند که چرا نسبت به خانه و محیط آن بی تفاوت هستید به احتمال زیاد باید حق را به آنها بدهید. بهانه جویی را کنار بگذارید و نیمه ی پر لیوان را ببینید. نباید توقع داشته باشید که بلافاصله به همه ی آنچه که می خواهید برسید. کمی سعه صدر و آرامش می تواند بهتر شما را به هدفتان برساند. به حرف مردم اهمیتی ندهید. برای تغییر منزل مسکونی وقت مناسب تری را در نظر بگیرید. شما فردی احساساتی هستید؛ به همین جهت از برخوردهای محافظه کارانه و مصلحت اندیشانه ی دیگران رنج مى برید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما از لحاظ روحی و جسمانی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برید و انگار یک فرشته نجات بخش به دادتان رسیده و تمام درگیری های ذهنی و سختی هایی که طی چند هفته اخیر تجربه کرده بودید را با خود برده است. تا می توانید از این احساس رهایی از نگرانی ها و سختی ها لذت ببرید. در رابطه با روابط عاطفی هم باید بگوییم که برای مجردها فرصت های هیجان انگیزی برای شروع یک رابطه جدید در راه هستند. چشم هایتان را خوب باز کرده و به دنبال آنها بگردید تا مبادا از دست بروند، همیشه چنین فرصت هایی پیش نمی آیند! قولِ شما قول است و اگر حرفی بزنید پای آن می ایستید ، بریز و بپاشهایی دارید که باید با توجه به وضعیتِ مالیتان در حالِ حاضر در آن تردید ایجاد کنید ، برای رفت و آمد با فامیل بهانه نیاورید ، از دوستی های یکطرفه بپرهیزید و اجازه ندهید کسی از حسنِ خلق شما سوء استفاده کند… شخصی راهِ دور از شما دلخور است ، برای رفعِ کدورت پیش قدم شوید ، حتی اگر برای اینکار باید بارِ سفری دور و دراز ببندید.

فال روزانه متولدین تیر

در این که شما از درست بودن کارهایی که دارید انجام می دهید مطمئن هستید هیچ شکی نیست. شما در راه رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید هیچ هراس و یا تردیدی احساس نمی کنید و همچون ناخدایی هستید که کشتی خود را در دریایی آرام و زیر آسمانی صاف و آفتابی پیش می برد. این احساس خوشایند به احتمال زیاد محصول احساس تعهدی است که این اواخر در کارتان احساس می کنید. به خودتان برای موفقیت هایی که به دست آورده اید یک جایزه خیلی خوب بدهید و تا می توانید انرژی ذخیره کنید. تغییر شغل در مقطعِ فعلی به سودِ شما نیست ، ذهنِ خود را روی یک مطلب متمرکز کنید و همه ی توانِ خود را برای رسیدنِ به آن بکار بگیرید. روی کمکِ دوستان واقعی تان حساب کنید ، قرض و وام در حدی خوب است که بتوانید آنرا پرداخت کنید ، دلخوریهای کوچک را کنار بگذارید تا جمعِ خانواده و فامیل چون گذشته صمیمی شود ، شک و تردید نسبت به هر چیزی را اول از خودتان شروع کنید . حواستان باشد آزمونهایی پیشِ رو دارید.

فال فردا متولدین مرداد

اکنون زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت خود را به کار گرفته و بی آن که نگران این باشید که آیا استعداد کافی را دارید یا خیر، انجام یک کار هنری و یا هر کار خلاقانه دیگری که خودتان می خواهید را آغاز کنید. تا زمانی که سعیتان را نکرده اید چطور می توانید بگویید استعداد لازم را دارید یا خیر، از همه این حرف ها که بگذریم اراده و پشتکار خیلی از داشتن استعداد مهمتر هستند و شما این ویژگی ها را دارید. عشقی که یکطرفه باشد شما را به بیراهه میبرد ، اگر در دل او جایی ندارید ، خود را کنار بکشید ، از تنهایی نترسید ، حصاری را که به دور خود کشیده اید بشکنید و به میانِ جمع بیایید ، از هنر و تخصص خود بیشتر از اینها میتوانید استفاده کنید ، همین روزها دست بکارِ تازه ای بزنید ، یا بجایی بروید که تابحال نرفته اید ، این کار را ادامه دهید تا تاثیر آنرا ببینید ،اتفاقِ ارزشمندی در زندگی تان رخ خواهد داد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز کمی نسبت به راهی که در زمینه حرفه ای در پیش گرفته اید و یا می خواهید در پیش بگیرید دچار تردید و دودلی شده اید. تمام انگیزه ای که برای ادامه این راه احساس می کرده اید ناگهان به طور عجیب و غیر منتظره ای دود شده و به هوا رفته است. یعنی چه اتفاقی می تواند افتاده باشد؟! شاید وقت آن رسیده است که خودتان را مشغول کارهایی کنید که گسترده تر بوده و چیزی بیشتر از منافع و علایق شخصیتان را در برمی گیرند و به غیر از خود شما زندگی اطرافیانتان را نیز تغییر خواهند داد. برای رسیدن به مقصود شتاب و عجله را کنار بگذارید بر خلافِ توقعتان ممکن است شما را از آن دور کند. گاهی زود از کوره در میروید و به همین دلیل قضاوت هایی میکنید که درست نیست ، ضمن آنکه این عصبانیت و تندی باعث میشود شخصیت تان در نظرِ دیگران تضعیف شود. حواستان را جمع کنید که آب رفته به جوی باز نمی گردد. در موردِ مسئله ای مالی صادقانه و منصفانه برخورد کنید

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز مثل این که شما در ارتباط با دنیای اطرافتان گرفتار سراب و توهم شده اید. شما این طور احساس می کنید که اطرافیانتان دارند به شما دروغ می گویند و یا می خواهند چیزی را از شما مخفی کنند. اما اگر خوب نگاه کنید خواهید دید که این خود شما هستید که دارید در مور بعضی چیزها دروغ می گویید و مخفی کاری می کنید و همین باعث شده دچار این توهم شوید که دیگران هم دارند همین کار را می کنند. چرا همه چیز را برای خودتان و بقیه اینقدر پیچیده می کنید؟ از بیان افکار و احساساتتان نترسید. در دلتان چیزی نیست اما این روزها زبانتان تلخ است ، دلِ یکی از دوستانتان را شکسته اید و به او و محبتش بهای لازم را نداده اید ، در انتخاب هایتان زیاد وسواس به خرج میدهید و وقت تلف میشود ، از تجربه ی دیگران بهره ببرید قبل از آنکه سرتان به سنگ بخورد ، به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید ، به اعصابتان مسلط باشید و فراموش نکنید که گاهی سر و کارتان با کسانی ست که متاسفانه در جایگاهِ مناسب ننشسته اند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز محکم به پول هایتان بچسبید زیرا به دلیل نامعلومی امروز دوست دارید هر طور شده هر پولی که دم دستتان بیاید را به آتش بکشید، خواه با خریدن هدیه های گران قیمت و غیر ضروری برای دیگران باشد، خواه با قرض دادن به کسی که می دانید هرگز این پول را به شما پس نخواهد داد! شما باید راه های بهتری برای خرج کردن و یا بهتر بگوییم سرمایه گذاری پول هایتان پیدا کنید. خودتان که بهتر از هر شخص بهتری می دانید برای به دست آوردن هر ریال آن چقدر زحمت کشیده اید! مطلبی که ذهنتان را درگیر کرده احتمالاً اتفاق نمی افتد حرف بزرگترها را آویزه گوش کنید و خودرای نباشید قبل از اینکه در راهی جدید قدم بگذارید همه جوانب ان را بسنجید در خرج کردن اندازه نگه دارید در برخی موارد شما سختگیری های بیش از حد دارید ضمن آنکه از امکاناتی که دارید هم آنگونه که باید و شاید بهره نمی گیرید نگاهی دوباره به اطرافتان بندازید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز به هیچ عنوان روز خوبی برای امضای هر گونه قرارداد و یا خرید و فروش از هر نوع که به فکرتان برسد نیست. حتی اگر برای خرید یک آدامس تا سوپرمارکت سر کوچه تان هم بروید یک دنیا خرید غیر ضروری کرده و یک عالم خرج بیهوده روی دست خودتان می گذارید. پولتان را در جای امنی گذاشته و به هیچ عنوان هم به پس اندازهایی که دارید دست نزنید. حتی بحث بر سر هر معامله ای هم به شما توصیه نمی شود، هرچقدر هم که این معامله خوب به نظر برسد، به نفعتان است که بیخیال آن شوید. شادمانی و رضایت احساس درونی است که باید خودتان در دل تان بدان دست پیدا کنید ‌. تا زمانیکه خود تان نخواهید با واقعیت روبرو شوید از بن‌بست خارج نمی شوید. اراده کنید و با تلاش راه تازه ای را برای رسیدن به هدف پیدا کنید. از کسی کینه به دل دارید که باید آنرا فراموش کرده و به جلو قدم بردارید. برای رساندن خبری باید رعایت شرایط حال شنونده را بکنید.

فال روز متولدین دی

آیا از این که نمی توانید وضعیت فعلیتان را تغییر داده و حداقل به آن چیزی که خودتان می خواهید نزدیک کنید مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی هستید که به شما تحمیل شده و علاقه ای به آن ندارید و یا فقط به خاطر تجربه های گذشته چنین طرز تفکری در شما ایجاد شده و حتی کوچک ترین تلاشی برای تغییر آن نمی کنید؟ دیگران شما را تشویق به پذیرش مسئولیت هایی کرده اند که بیشتر از حد توانتان بوده اند و شما احساس کرده اید موظف به پذیرفتن آنها هستید! از این که دیگران ناراحت شوند نترسید، پس راحت «نه» بگویید! بخاطر مسائلِ کوچکی موردِ ملامت قرار میگیرید ، گاهی لازم است شنیدنِ گوشه و کنایه های مردم را نیز تجربه کنید ، شما آدمِ منطقی و اخلاق گرایی هستید ، و دلتان نمیخواهد آزارتان به کسی برسد ، خیرتان شاملِ همه میشود و از حسادت و چشم و هم چشمی گریزانید ، در جمعِ خانواده گرمتر باشید و خستگی و بی حوصله گی را بهانه نکنید ، یک شک و تردید قدیمی با شماست که باید آنرا کاملا از ذهن و فکر خود بیرون کنید.

فال متولدین بهمن

پیش بینی می شود که امروز برای شما یک روز عالی و دلپذیر باشد. شما می توانید با تکیه به آنچه امروز برایتان پیش می آید اعتماد به نفستان را که طی چند هفته گذشته به شدت به چالش کشیده و کاهش یافته بوده است را دوباره بازیابی کنید. شاید با به وجود امدن این شرایط وسوسه شده و تحت تأثیر شور و هیجان ناشی از آن کارهایی انجام دهید که زیاد درست نیستند. بهتر است زیاده روی نکنید و چند روزی صبر کنید تا این حالت روحیتان به وضعیت تعادل و ثبات رسیده و بتوانید نگرش دقیق تری داشته و تصمیمات بهتری بگیرید. هنوز به جایگاهی که میخواهید نرسیده اید ، و از این بابت ناراحتید ، تب و تابِ شما برای رسیدن به آنچه در نظر دارید فهمیدنی ست … نا امید نباشید و بجای آن از خلاقیت تان استفاده کنید ، این اواخر در انجامِ کاری سهل انگاری میکنید که موجبِ سوء استفاده ی دیگران میشود و خودتان ضرر میکنید ، خبر خوبی برایتان در راه است ، ضرورتی ندارد برای رسیدن به آنچه در نظر دارید بیش از حدِ معمول با اطرافیان و دوستان سخن بگویید

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است در ارتباط برقرار کردن با دیگران و درک حرف ها و احساسات آنها با مشکلاتی روبرو باشید. انگار یک چیزی مانع شما شده و نمی گذارد آن طوری که باید با آنها در ارتباط باشید. تجبی ندارد اگر با چنین احساس ناخوشایندی در پایان روز دلتان بخواهد به یک جای دور بروید، یک جایی که هیچ کسی شما را نشناسد و بتوانید همه این احساسات نه چندان خوشایند را فراموش کنید. شما مهربان هستید و هرگز به کسی از پشت خنجر نمیزنید. برای شخصی بدون ادعا و منت کاری انجام داده اید اما أو قدر آنرا نمیداند، بیهوده کینه به دل نگیرید. لزومی ندارد غم و غصه تان را بروز دهید اگر یک محرم راز داشته باشید و با أو درد دل کنید وضع روحیتان بهتر میشود. آنچه به دنبالش هستید بسیار ارزشمند است. تلاش شخصیتان کافیست. چشم انتظار کمک کسی نباشید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی