کد خبر : 23589

کباب تابه ای | نکات کلیدی کباب تابه ای

در ابن مطلب چند نکته برای وا نرفتن کباب تابه ای را میخوانید

به گزارش ورنداز :

وا نرفتن کباب تابه ای 

در ابن مطلب چند نکته برای وا نرفتن کباب تابه ای را میخوانید کباب تابه ای، یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و سریع است. اغلب افراد طرفدار این خوراک خوشمزه هستند و می توان آن را در وعده های نهار به همراه برنج و یا به عنوان شام و با نان میل کرد. این غذای خوشمزه، دستور پخت ساده ای دارد اما اگر برای اولین بار به سراغ درست کردن این غذای خوشمزه بروید، ممکن است از وارفتن کباب ها در تابه تعجب کنید و ندانید کجای کار را اشتباه کرده اید. در واقع برای اینکه هرگز کباب تابه ای شما وا نرود تنها کافی است به چند نکته ساده توجه کنید.

ورز دادن حسابی کباب تابه ای!

بعد از اضافه کردن گوشت و پیاز و همین طور پودر سوخاری و ادویه ها، باید با دست مواد را حسابی ورز دهید. بعد از اینکه کمی رنگ گوشت برگشت و دیگر به ظرف نچسبید آماده است. اگر کباب تابه ای به خوبی ورز داده نشود، هنگام پخت ترک می خورد و از هم باز می شود.

 
 

 

چکار کنیم کباب تابه ای وا نرود؟

 
 

آب پیاز

همه می دانند که باید در کباب تابه ای پیاز بریزند تا خوشمزه شود، اما مساله این است که همین پیاز ممکن است مواد کباب تابه ای شما را شل کند و در نتیجه هنگام بر گرداندن وا برود. مهمترین اصل این است که بعد از رنده کردن پیاز، آب اضافی آن را بگیرید. بهتر است از میکسر استفاده نکنید چون معمولا پیاز را خیلی له می کند و نمی شود راحت آب آن را بگیرید.

ماده منسجم کننده

پودر سوخاری به اشکال مختلفی موجود است. می توانید پودر سوخاری های درشت را به مواد کباب تابه ای اضافه کنید یا کمی رویش بریزید. اگر از پودر سوخاری ادویه دار استفاده می کنید، حتما به میزان مناسب به گوشت ادویه بزنید تا کباب تابه ای شما خیلی تند یا شور نشود.

سخن پایانی

با رعایت اصول بالا، دیگر نیازی نیست نگران وا رفتن کباب تابه ای باشید و می توانید کباب تابه ای را در هر اندازه ای که دلتان می خواهد در تابه پهن کنید. راستی برای اینکه کباب تابه ای جمع و کوچک نشود و در همان سایز باقی بماند باید انرا با حرارت متوسط رو به بالا بپزیم

منبع چی شی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی