کد خبر : 23519

فال تاروت | فال تاروت روزانه | فال تاروت سه‌شنبه 5 اردیبهشت

برای مشاهده فال تاروت سه‌شنبه 5 اردیبهشت همراه ما باشید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت سه‌شنبه 5 اردیبهشت

برای مشاهده فال تاروت سه‌شنبه 5 اردیبهشت همراه ما باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت ستاره :  امروز کمی وقت باید صرف خودتان بکنید. این چند روز شما آنقدر سرگرم فکر کردن به احتیاجات گروه بوده اید که رسیدگی کردن به خودتان را به کلی فراموش کرده اید. امروز از آن روزهایی است که دلتان می خواهد دور و برتان پر از آدم باشد و حال و حوصله خانه نشینی را ندارید و ممکن است اگر در خانه بمانید دعوا درست کنید. عشقتان را با خود همراه کنید و به مهمانی بروید، بیرون از خانه با دوستانتان قرار بگذارید یا هر کار دیگری که از آن لذت می برید را انجام دهید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت :  امروز منتظر ننشینید تا دیگران هدایت امور را به دست بگیرند. خودتان مسئولیت کارها را به عهده بگیرید. آن کاری که خودتان فکر می کنید درست است را انجام دهید، حتی اگر دیگران به مخالفت با شما بپردازند. شما خیلی خوب می دانید که بهترین کار ممکن برای شما و وضعیت فعلی چه کاری خواهد بود، پس نگذارید انرژی منفی دیگران روی تصمیمات تان اثر بگذارد. به اندازه بقیه جسور و شجاع باشید؛ شما این حق را دارید که عقاید خودتان را بیان کنید و بر اساس باورهایتان عمل کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت کاهن اعظم :  امروز قبل از آن که خانه را ترک کنید مانند یک اشراف زاده به خودتان برسید و بهترین لباس هایتان را بپوشید. تا جایی که می توانید لبخند به لب داشته باشید و دیگران را با انرژی مثبت خود تحت تاثیر قرار دهید. قدرت بسیار زیادی در دسترس شما قرار دارد، پس از آن به خوبی استفاده کنید. قلبتان را به روی کسانی که دوست دارید باز کرده و احساستان را نسبت به آنها بیان کنید، تا روز آن ها را نیز بسازید. سرتان را بالا بگیرید، شانه هایتان را عقب بدهید و به خودتان افتخار کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت امپراطور :  شما امروز ممکن است حس کنید که احساساتتان درگیر تحولاتی عمیق شده اند و آماده هستید که افکار و احساسات خود را با دیگران هم در میان بگذارید. از این حالت استفاده کرده و به روزتان شور و هیجانی بیشتر بدهید. در این راه به دیگران نشان بدهید که حرفی برای گفتن دارید که از آن مطمئن هستید و از بیان کردن آن هراسی ندارید. در هر کاری که می کنید شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. این کار شما را از هر در بسته ای عبور خواهد داد.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت خورشید :  مانند کودکی هیجان زده و شاد باشید و به دنبال ماجرا بگردید. بگذارید خورشید به وجودتان بتابد و به شما انرژی بدهد. همراه با خانواده و دوستان به دامان طبیعت بروید و تا می تواند بازی کنید و کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. همیشه برای فکر کردن به کارهایی که باید انجام دهید وقت هست، ولی بهتر است امروز را با فکر کردن به این کارهای عقب افتاده و سرزنش کردن خودتان برای خود به روزی وحشتناک تبدیل نکنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ملکه :  با شور و هیجان پیش بروید و دست از این حال و هوای گرفته بردارید. به جای این که در خانه بنشینید و افکار بیهوده کنید و غصه بخورید بیرون بروید. به زیر نور خورشید بروید، تا وقتی این همه زیبایی در خارج از منزل در انتظار شماست چرا باید در خانه بمانید؟! امروز به خودتان سخت نگیرید و پر از انرژی باشد. یادتان باشد که شاد بودن کاملا به تصمیم خودتان بستگی دارد. باور کنید زیادی تنها ماندن در منزل برای رابطه تان خوب نیست و باعث می شود روی ایرادهای یکدیگر زوم کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت عشاق :   امروز فرصت این را خواهید داشت که به احساسات خود جانی تازه ببخشید. اگر بخشی از زندگیتان هست که راکد باقی مانده است یا به آن انرژی تازه ای داده و در آن خلاقیت به کار گیرید و یا آن را از زندگیتان حذف کنید. در حال حاضر در زمینه روابط عاطفی بسیار خوش شانس هستید و فرصت های زیادی در انتظار شما هستند که هر یک تنها منتظر یک اشاره از شما هستند. خودتان را در زندانی که از خاطرات گذشته برای خود ساخته اید محبوس نکنید و فرصتی دوباره برای دوست داشتن و دوست داشته شدن به خودتان بدهید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت برج :  اگر یک مسئله احساسی باعث ناراحتی شما شده است، راه هایی سالم برای رهایی از این احساس خود بیابید. راه های غیر منطقی مثل پرخوری عصبی گزینه خوبی نیستند و به حل این موضوع کمک نمی کنند. چنین کارهایی تنها سرپوشی موقت برای مشکل شما هستند و دیر یا زود این زخم دوباره سر باز خواهد کرد. مشکل را از ریشه برکنده و شادی و سرزندگی را جایگزین آن کنید. همه ما تمام مدت داریم با سختی ها و مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم، سعی کنید بخش های زیبای کتاب زندگیتان را ببینید و از آنها لذت ببرید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت شیطان :  مردم دوست دارند حرف هایشان را حتی اگر شده از طریق این و آن به گوش شما برسانند، پس شما هم با ایده های خودتان با آنها وارد بحث بشوید. برای حفظ صلح و آرامش دیگران، خودتان و آنچه که به صلاحتان است را قربانی نکنید. تغییراتی که لازم است را طوری به وجود بیاورید که به نفع هر دو طرف باشد. دروغ هایی که امروز می گویید برایتان دردسرساز خواهند شد، پس بهتر است سعی کنید به هیچ وجه دروغ نگویید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت کیمیاگر :  امروز افراد خودخواهی که دور و برتان هستند ممکن است جلوی پیشرفتتان را بگیرند، پس مواظب آنهایی که می خواهند بیش از آنچه حقشان است را دریافت کنند باشید. در وقت و انرژی که برای دیگران صرف می کنید منطقی باشید. بعضی ها می خواهند از روح بزرگ و سخاوتمند شما سوء استفاده کنند. از قدرت تشخیص خود برای یافتن ریشه مشکلات و ایجاد تغییرات لازم برای حل آنها استفاده کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت جهان :  امروز انرژی و پویایی زیادی احساس می کنید. هر کاری که می کنید سعی کنید از انجام آن لذت ببرید. با رویکردی ماجراجویانه و همراه با روحیه بالا در هر وضعیتی به موقعیت مطلوب خواهید رسید. در حال حاضر شما قدرت ایجاد تغییراتی بزرگ را دارید که بر آینده شما تاثیری قابل توجه خواهند داشت. البته بزرگ بودن تغییرات لزوما نشان دهنده خوب بودن آنها نیست و باید پیش از هر کاری تمام جوانب را در نظر گرفته و اگر لازم است با قدم هایی کوچک راهتان را آغاز کرده و زمینه را به مرور زمان برای تغییرات بزرگ آماده کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت پاپ :  امروز در انتقاد کردن از دیگران زیاد عجله به خرج ندهید. به چیزهای مثبت و این که چطور می توانید از آنها تعریف کرده و دلشان را شاد کنید فکر کنید. امروز شما به توجهی بیش از همیشه نیاز دارید، پس با افرادی که به شما روحیه می دهند و باعث شادیتان می شوند وقت بگذرانید. خوشبختانه اوضاع اقتصادیتان حتی اگر برای خودتان چندان ملموس نباشد بهتر شده است، این روند رو به رشد تا آخر تابستان ادامه خواهد داشت و آن موقع است که می توانید این بهبود را در تمامی جنبه های زندگی خود به طور قابل توجهی احساس کنید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی