کد خبر : 23357

پرتئین تراپی مو | احیا مو در خانه | پروتئین مو در خانه

روش های احیا مو در خانه را در این مطلب میخوانید با ما همراه شد .همه خانم‌ها دوست دارند موهایی سالم، براق و بلند داشته باشند؛ اما به علت رنگ کردن‌های مداوم و استفاده از وسایل حرارتی مثل اتو مو باید موهای خود را کوتاه کنند.

به گزارش ورنداز :

بهترین روش پروتئین تراپی در خانه را در این مطلب میبینید .

همه خانم‌ها دوست دارند موهایی سالم، براق و بلند داشته باشند؛ اما به علت رنگ کردن‌های مداوم و استفاده از وسایل حرارتی مثل اتو مو باید موهای خود را کوتاه کنند. پروتئین تراپی نجات‌دهنده این دسته از خانم‌ها است.پروتئین تراپی مو در خانه باعث می‌شود تا کمبود پروتئین موهای خود را جبران کرده، آسیب‌دیدگی آن‌ها را درمان و از ایجاد مشکلات بیشتر موها جلوگیری کند۲۰۲۴۰۳۲۶_۱۱۰۰۲۷۲۰۲۴۰۳۲۶_۱۱۰۰۰۰۲۰۲۴۰۳۲۶_۱۰۵۹۴۷۲۰۲۴۰۳۲۶_۱۰۵۹۲۴

پروتئین تراپی مو چیست؟

پروتئین «کراتین» یکی از مواردی است که نقش مهمی در ساختار پوست و موهای ما دارد. البته میزان این پروتئین در موها خیلی بیشتر از پوست ما است. زمانی که کراتین موهای ما به دلایل مختلف نظیر رنگ‌کردن مکرر، استفاده از وسایل حرارتی و… از بین می‌رود، شما می‌توانید با استفاده از پروتئین تراپی این کمبود پروتئین را در موهای خود جبران کنید.

پروتئین تراپی مو در خانه

شما می‌توانید برای این کار به آرایشگاه مراجعه کرده و هزینه‌های زیادی را بپردازید؛ اما پیشنهاد ما به شما آن است که یک‌بار از روش‌های خانگی که برایتان در این مطلب آورده‌ایم استفاده کرده و از تأثیر آن لذت ببرید.

پروتئین تراپی مو در خانه با ماست و تخم‌مرغ

این دو ماده هیجان‌انگیز را با هم ترکیب کنید و از تأثیر آن‌ها برای موهای خود شوکه شوید. تخم‌مرغ سرشار از پروتئین‌های ضروری برای مو هستند که همچنین موهای شما را صاف و براق می‌کنند. ماست نیز سرشار از پروبیوتیک‌ها است که باعث تقویت مو می‌شود. حالا ترکیب این دو ماده برای پروتئین تراپی فوق‌العاده است.

پروتئین تراپی مو

زمان لازم برای آماده‌سازی

  • ۵ دقیقه

مواد لازم برای تهیه این ماسک

  • ۱ عدد تخم‌مرغ
  • ۲ قاشق غذاخوری ماست

دستورالعمل:

  • تخم‌مرغ و ماست را در ظرفی ریخته و هم بزنید تا خمیری یکدست ایجاد شود.
  • خمیر به‌دست‌آمده را به پوست سر و موهای خود بمالید و بگذارید ۳۰ دقیقه بماند.
  • مواد را با آب سرد پاک‌کرده و موهای خود را با شامپو بشویید.
  • استفاده از این روش را به حداکثر ۲ بار در هفته محدود کنید.نکته مهم: اگر موهای شما خشک است، از زرده تخم‌مرغ و اگر موهایی چرب دارید، از سفیده تخم‌مرغ استفاده کنید. همچنین برای ازبین‌بردن بوی نامطبوع این ترکیب از مقداری روغن معطر استفاده کنید.

نوشین کلاته خبرنگار و دبیر سرویس

منبع مجله دلتا
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    آرزو بر جوانان عیب نیست

    ×ایران 💔💔🖤🖤

    نوشابه ۲۶ تومان

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی