کد خبر : 23300

فال روزانه | فال روزانه ۳۰ فروردین

فال روزانه چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید

به گزارش ورنداز :

فال روزانه چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ را در ورانداز مطالعه میکنید 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز مسائل معنوی هم برایتان جذاب هستند و هم گیج کننده به نظر می رسند. اگر مشغول خواندن کتابی در این رابطه هستید که این احساسات ضد و نقیض را در وجودتان ایجاد کرده است، بهتر است کمی در مورد نویسنده آن تحقیق کنید، زیرا هر کسی صلاحیت و دانش لازم برای نوشتن چنین کتاب هایی را ندارد و به احتمال زیاد مشکل از توانایی شما در درک موضوع نیست. کمی در اینترنت جستجو کنید و بهترین منابع را برای مطالعه در مورد موضو مورد نظرتان پیدا کنید. ایده های جدیدی در زمینه کار ب ذهنتان خطورکرده است ک باید انها را به طور جدی پیگیری کنید. فکر اقنصادی شما همیشه درست کار میکند. تغییرات مثبتی در شرف وقوع است به زندگی شما رنگ تازه ای میبخشد. یک مسئله ای به ظاهر لاینحال با تدبیر شما حل میشود و و اعتبار خاصی برایتان ب همراه میاورد از وسواس دوری کنید و وارد مسائل حاشیه ای و کوچک نشوید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز حس ششمتان شما را به راهی هدایت خواهد کرد که با منطق و عمل گرایی در تضاد به نظر می رسد. این موضوع شما را بر سر یک دو راهی قرار خواهد داد که نمی دانید کدام راه آن برایتان بهتر است؛ آیا باید به حرف قلبتان گوش کنید یا مغزتان؟! شما مجبور نیستید همین امروز در این مورد تصمیم گیری کنید. اگر بخواهید می توانید از دوستان و خانواده هم در این مورد نظرخواهی کرده و بخواهید راهنماییتان کنند. بهتر است چند روزی دست نگه دارید و تصیمیمی نگیرید که قابل بازگشت نباشد. برای اظهار نظر در مورد مسئله ای که مطرح شده نیازمند اطلاعات بیشتری هستید در این مورد خاص که اطلاعات کافی ندارید بهتر است بحث نکنید این بحث ها موجب ناراحتی یا برداشت های غلط می شود از فردی حسود دوری کنید و به طعنه ها و متلک هایش اعتنای نکنید دست به کار یا فعالیت جدید بزنید که تا به حال انجام نداده و یاحتی به آن فکر هم نکرده اید.

فال امروز متولدین خرداد

مسائل خانوادگی باعث ناراحتی و اشفتگی یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان شده اند . او در برقرار کردن ارتباط مناسب با افراد خانواده اش، به ویژه وقتی که لازم باشد رفتاری محکم و جدی از خودش نشان دهد، با مشکل روبرو است. به شما اکیدا توصیه می کنیم که خودتان را وارد این ماجرا نکنید. تنها کافی است نظرتان را با این شخص در میان گذاشته و واقعیت هایی که خودش قادر به دیدن آنها نیست را به او گوشزد کنید و بقیه کار را به خودش بسپارید. عدم تعادل بین کار و زندگی شخصی و خانوادگی تا حدی برایتان دردسرساز شده واز این بابت در عذابید،خانواده از شماتوقع دارن به انها بیشتر بها داده و ساعات بیشتری با انها بگزرانید،با توضیح شرایت خانواده را به همدلی بیشتر تشویق کنید .کسی را که یکبار ازموده اید دوباره در ازمون قرار ندهید جنگ اول به از صلح اخر است

فال روزانه متولدین تیر

کسی انجام کاری را به شما سپرده است و بی آن که دستورالعمل های لازم را در اختیارتان قرار دهد به حال خودتان رهایتان کرده است؟ تعجبی ندارد اگر احساس گیجی و سردرگمی کنید و ندانید که چکار باید بکنید. اگر شخصی که بتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و یا دفترچه راهنما یا هرچیز دیگری که برای انجام آن به کارتان بیاید را گیر نیاوردید خیلی راحت بیخیال انجام این کار شوید و سر خودتان را درد نیاورید. در چنین شرایطی کوتاهی از شما نیست و می توانید تا زمان دریافت آموزش های لازم برای انجام این کار صبر کنید. برای شراکت زمان مناسبی نیست . باید تحقیق بیشتری کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید . بعد از مدت ها بی خبری از آشنایی او را ب طور اتفاقی ملاقات میکنید و این امر زمینه ساز ارتباط مجدد شما با آن شخص میشود این روزها یاد آوری خاطرات خوش گذشته حالتان را دگرگون میکند . کسی اینجا و آنجا بدگویی شما را میکند . بهتر است ب طور مسالمت آمیز با او برخورد کنید

فال فردا متولدین مرداد

امروز ماندن در خانه بهترین کاری نیست که می توانید انجام دهید. شما در تمام بدنتان احساس کوفتگی و دردهای عضلانی دارید و نمی دانید دلیل این دردها چیست. نگران حال خودتان نشوید، هیچ مشکل خاصی برای شما پیش نیامده و این ها همه از کمبود فعالیت بدنی است. اگر اهل ورزش، رفتن به باشگاه و یا کوهنوردی نیستید، حداقل به یک پیاده روی طولانی بروید و از هوای دلچسب بهاری لذت ببرید. این کار باعث ترشح اندورفین در بدنتان خواهد شد و خیلی زود آن دردها و کسالتی که داشته اید را فراموش خواهید کرد. کار جدیدی پیش رو دارید ک افق دیدتان را باز تر خواهد کرد . با رویدادی رو به رو میشوید ک تا حدودی زندگیتان را از یکنواختی و سکون خارج میکند . این تغییر و تحول را به فال نیک گرفته و از آن استقبال کنید .قصد معامله را دارید اما شک و تردید مانع انجام آن کار است . از عشق یکطرفه بپرهیزید . خبرر خوبی برای شما در راه است .برای رسیدن ب نیتتان باید بیشتر تلاش کنید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز یکی از اعضای خانواده بی آن که خبر یا توضیحی داده باشد غیبش زده است. این موضوع باعث نگرانی همه خانواده شده و خوب البته حق هم دارند در چنین شرایطی نگران شوند. با این حال با تماس گرفتن با دوستان،اشخاصی که او را می شناسند به احتمال خیلی زیاد او را پیدا خواهید کرد، آن هم در حالی که حالش خیلی هم خوب است و دارد خوش می گذراند! در واقع آنقدر سرش گرم بوده است که یادش رفته به شما خبر بدهد کجاست و چه می کند! زیاد به او سخت نگیرید، همه ما برای یکی دو بار هم که شده چنین رفتارهایی داشتیم. حس انسان دوستانه شما را به انجام کاری خیر رهنمون می سازد لازم است به ندای فلب خود گوش داده و در جهت عملی شدن آن حس گام بردارید.نتیجه خوبی برای تان خواهد شد ذهن خودتان را بی دلیل درگیرحادثه ایی کردید که هنوزاتفاق نیوفتاده و شاید هرگز هم اتفاق نیوفتد اضطراب و نگرانی بی جهت به خود راه ندهید حرفی را بدون دلیل از دیگران قبول نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز یکی از اعضای خانواده و یا دوستان صمیمیتان به نظر خیلی درونگرا شده است و هیچ تمایلی به مکالمه با دیگران از خود نشان نمی دهد. این رفتار او به نظر شما با رفتار صمیمانه همیشگی اش خیلی فرق دارد، اما خودش نمی خواهد در مورد دلیل این وضعیت چیزی بگوید. او را راحت بگذارید و اجازه دهید کمی با خودش خلوت کند. شاید خبرهای بدی به او رسیده باشند که فعلا نمی تواند یا نمی خواهد آنها را با کسی در میان بگذارد. تا فردا اوضاع به حال عادی اش باز خواهد گشت. وظیفه شماست که به خبرچین ها میدان ندهید به زودی گشایشی در کار فروبسته شما صورت خواهد گرفت و احساس خوشایندی را تجربه می کنید بهتر است واقع بینانه تر به موضوعات اطراف خود نگاه کنید تا بتوانید اشکالات احتمالی کاری را که پیش رو دارید پیدا کرده و به موقع آن را رفع کنید قرض و وام گرفتن به نفع شما نیست و در بازپرداخت آن دچار مشکل می شوید.

فال روزانه متولدین آبان

آیا دارید روی پروژه ای کار می کنید که به نبوغ و خلاقیت نیاز دارد؟ راستش به نفعتان است که امروز کار روی این پروژه را تعطیل کنید! دلیل آن هم این است که هر چقدر هم که تلاش کنید و به ذهنتان فشار بیاورید نخواهید توانست راه حل مناسب را برای پیش بردن کارتان پیدا کنید و فقط وقتتان را بیهوده تلف خواهید کرد. بهتر است امروز را به انجام کار دیگری مشغول شوید و پرداختن به این کار را تا اول هفته آینده به تأخیر بیندازید تا بتوانید از اول هفته آن را با انرژی بیشتر و ذهنی باز از سر بگیرید. تصمبم مهمی گرفته اید که خوب است درباره آن با خانواده مشورت کنید. در روزهای گذشته خبری دریافت کرده اید که شما را خوشحال کرده است این خبر خود آغاز دوره خوبی در زندگی شماست. اگر احساس خستگی می کنید باید شیوه زندگیتان را تا حدودی تغییر دهید یک سفر کوتاه در تغییر روحیه تان اثر گذار است.

فال روزانه متولدین آذر

انرژی درونی شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارد و حس ششمتان در هر زمینه ای می تواند به شما کمک کند، به جز وقتی پای خانواده به میان بیاید! هر چقدر هم که تلاش کنید نخواهید توانست سر از گفته ها و رفتارهای آنها در بیاورید چه برسد به آن که پی به احساسات درونیشان ببیرید. خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه نکنید. از آنها بخواهید در مورد دلیل رفتارهایشان به شما توضیح بدهند و بدون آن که هیچ گونه برداشت منفی از حرف هایشان داشته باشید و چیزی را به خودتان بگیرید آنها را به حال خودشان بگذارید. در شرایط سخت با مدیریت بحران همه چیز را تحت نظر بگیرید تا اوضاع آرام شود منتظر نتیجه و رای هستید که به نفع تان تمام می شود پای شما به ماجرایی باز می شود که بهتر است حواس تان را جمع کنید اگر خواهان آرامش هستید بخشش و دوری از کینه کلید آن است بیماری چشم انتظار ملاقات شماست او را دریابید و از انجام آنچه از دست تان بر می آید کوتاهی نکنید.

فال روز متولدین دی

امروز حرف های آشفته و بی سر و تهی که از یکی از دوستان و یا آشنایانتان خواهید شنید برایتان ناخوشایند خواهند بود، به ویژه اگر این شخص معمولا فردی جدی و منطقی باشد. همه ما هر از گاهی چنین روزهای بدی را تجربه می کنیم، سعی کنید طرف مقابلتان را درک کنید و رفتار او را زیر نظر گرفته و به درونی و یا بیرونی بودن دلیل این بحرانی که دارد پشت سر می گذارد پی ببرید. اگر دیدید کاری از دستتان بر نمی آید خودتان را ناراحت کنید و بگذارید خودش این مشکل را حل کند. در هر کارى که از آن سر رشته ندارید وارد نشوید،مدام از بخت بد گله نداشته باشید.به زودى احساس بهترى به زندگى خواهید داشت این حس راحفظ کرده و نگذارید خستگى کارهاى روزمره حالتان را تغییر دهد. احتیاط کنید و در مورد موضوع مالى با کسى شریک نشوید چون در نهایت زیان و ضرر مال شماست.توقع از زندگى را کمى پایین بیاورید تا به آرامش برسید.

فال متولدین بهمن

آیا به خاطر مسائل مادی نگران و ناراحت هستید؟ سعی کنید منطقی باشید. نگرانی های شما به احتمال زیاد بیش از آن که به شرایط موجود وابسته باشند ناشی از تفکرات منفی هستند. با نگاهی منطقی به وضعیت اقتصادیتان و بودجه ای که در اختیار دارید به واقعیت ماجرا پی خواهید برد و این کار باعث خواهد شد که خیالتان کاملا راحت شود. شما از پس شرایط خیلی بدتر از این هم برآمده اید و هیچ دلیلی ندارد که بخواهید خودتان را به خاطر چنین چیز پیش پا افتاده ای ناراحت کنید. یک موفقیت قریب الوقوع شما و خانواده تان را خوشحال خواهد کرد قولی به عزیزی داده اید اما هنوز آنرا عملی نکرده اید او چشم انتظار وفایی به عهد شماست با برآورده کردن خواسته او دلش را شاد و جای گاه تان را در قلب وی مستحکم تر کنید برای افزایش رزق و روزی تلاش و کوشش بیشتری کنید نظم و انضباط کلید گمشده ی زندگی شماست با یک برنامه ریزی درست به جلو پیش بروید.

فال روزانه متولدین اسفند

برخی اخباری که در رابطه با اتفاق مهمی به گوشتان خواهند رسید ممکن است باعث ناراحتی شما شوند. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که احتمال دارد گزارش هایی که به شما می رسند کامل نباشند و منبعی که این اخبار را در اختیارتان قرار می دهد احتمالا برای بزرگ نمایی بیشتر موضوع را جدی تر نشان داده و آن را پیچیده تر از آن چیزی که در واقع هست می کند. نگرانی اصلی شما تأثیراتی است که این اتفاقات روی شما و زندگیتان خواهند داشت. خودتان را زیاد ناراحت نکنید، حقیقت مطلب نهایتا تا چند روز دیگر مشخص خواهد شد. ول خرجی را کنار بگذارید اگر واقعا از درس خواندن گریزانید! حداقل فن یا حرفه ای را یاد بگیرید و مشغول به کار شوید . منتظر یک اتفاق شگفت انگیز باشید که موجی از خوشحالی را در بین فامیل جاری خواهد ساخت . در خصوص مسئله ی عاطفی اخیر که نه شنیده اید نگران و ناراحت نباشید چرا که شما با گذشت زمان و تدبیری که پیشه خواهید ساخت جواب مثبت را خواهید گرفت.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    خدایی از هیچ کس کینه ای ندارم یه قماش حرصمو در میارند،از طریق پدرو مادر قدیم کله ام ۰۰۰باز هم میگم بهم الهام شده داداش کوچکه در خطره ۰باتوبه میشه تقدیرو عوض کرد۰

  • شادی

    هر روز میخونم

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی