کد خبر : 23232

قارچ | غذا با قارچ | طرز تهیه غذا با قارچ

طرز تهیه چند غذا با قارچ را در این مطلب میخوانید

به گزارش ورنداز :

طرز تهیه چند غذا با قارچ را در این مطلب میخوانید 

طرز تهیه قارچ پلو با مرغ

قارچ پلو با مرغ  یکی از پلوهای بسیار خوشمزه و هیجا‌ن‌انگیز و رنگارنگ است که در آن از قارچ استفاده می‌شود. شما می‌توانید از انواع سبزیجات دیگر در تهیه این پلو استفاده کنید. قارچ پلو با مرغ یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های تهیه یک شام یا ناهار خوشمزه است. 

قارچ پلو با مرغ

کوکوی قارچ، یکی از ۵ غذای خوشمزه با قارچ

اگر شما هم از طرفدارهای قارچ هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کوکوی خوشمزه را امتحان نمایید. حتما شما هم خواص بی‌نظیر قارچ برای پوست و مو را‌‌ می‌دانید. درست کردن کوکو قارچ  زمان زیادی نمی‌برد و‌‌ می‌توانید خیلی سریع آن را تهیه کنید. دستور پخت این غذا را در مجله بخوانید و تا دیر نشده یک شام خوشمزه و سریع با آن تهیه کنید.

کوکوی قارچ

خورشت قارچ و گوشت چرخ‌کرده

خورشت قارچ و گوشت  چرخ‌کرده  از جمله خورشت‌های خوشمزه و کاملا سازگار با ذائقه ایرانی‌ است که می‌شود با قارچ درست کرد. ما اینجا قصد داریم طرز تهیه خورشت قارچ و گوشت چرخ‌کرده را آموزش دهیم که یک غذای خوشمزه و مجلسی است. این غذای ساده و فوری را در مجله بخوانید و درست کنید و از طعم آن لذت ببرید.

سوپ قارچ و هویج یکی از ۵ غذای خوشمزه با قارچ

سوپ قارچ و هویچ  شاید یکی از خوشمزه‌ترین، ساده‌ترین و با صرفه‌ترین سوپ‌هایی باشد که شما بتوانید از آن در مجالس خود استفاده کنید. این سوپ به دلیل داشتن مواد مغذی هم چون شیر، قارچ و هویج برای روزهای سرد زمستانی بسیار مفید است. این سوپ آن‌قدری راحت است که شما می‌توانید در عرض یک ساعت آن را درست کنید. 

دستور تهیه این سوپ ساده و خوشمزه را در ورانداز بخوانید

سوپ قارچ و هویج

خوراک قارچ و بادمجان

خوراک قارچ و بادمجان  یکی از غذاهای سبک و بسیار خوشمزه و مخصوص افرادی است که رژیم غذایی دارند و برای ورزشکاران نیز مناسب است. این غذا بسیار راحت بوده و طرز تهیه آسانی دارد و شما زمان زیادی برای تهیه این غذا لازم ندارید و به دلخواه می‌توانید سبزیجات دلخواه را در کنار این خوراک خوشمزه سرخ و به همراه برنج یا نان برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید.

خوراک قارچ و بادمجان

منبع مجله دلتا
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی