کد خبر : 23155

مریم سلطانی | اضافه وزن مریم سلطانی

تغییر چهره جنجالی مریم خانم سلطانی در سالن زیبایی اش را در این مطلب میبینید

به گزارش ورنداز :

تغییر چهره جنجالی مریم خانم سلطانی در سالن زیبایی اش را در این مطلب میبینید 

مریم سلطانی از بازیگرای جذاب و باحال ایرانیه که با بازی درسریال "سه در چهار" شهرت پیدا کرد. البته که خانوم بازیگر از چهره های قدیمی می باشد و بعدتر هم در سریال "بی خانمان" ایفای نقش کرد و بیش از پیش دوست داشتنی شد. مریم سلطانی اما مدتی میشه که به مانند بسیاری از همکاران همسو و هم تایمش کمرنگ در بازیگری شده و در عوض تو کار و باری دیگر فعالیت داره. مریم سلطانی در اینستاگرام به شدت فعاله که البته این اکتیو بودنه دلیل داره که در ادامه بیشتر خواهیم شناخت.

مریم سلطانی چند سالی میشه که علاقه چندین و چند سالش رو شروع کرده و حالا شده بانویی مستقل که به دنبال اونچه که در رویاهاش داشت رفته و کمی تا قسمتی موفق هم پیش رفته. حالا چی؟ مریم بانو در حال حاضر مدیریت چند سالن آرایشی به نام شیمر رو دار که مالک این برنده! اما چرا گفتیم کمی تا قسمتی؟ چون در کامنت پست هایی که خانوم بازیگر منتشر میکنه دیده شده برخی از خانوما چندان از این سالن و تشکیلات راضی نیستن و برخی به کیفیت مواد گیر دادن و برخی هم به توجه نا کافیه کارکنان دراین سالن ها! در ادامه تصاویری از این چهره رو مشاهده می کنید که متفاوت شدنش نسبت به پیش رو به راحتی نشون میده.خب همونطور که دیدین مریم سلطانی به ماند همه خانوما و آقایون در طول زندگیش تغییراتی تو ظاهر و باطنش داشته. خانوم بازیگر به شدت اهل عکس بازیه و تصاویری بسیاری منتشر میکنه که اغلب از احوالات جذاب خودشه و خیلی تو حال و هوای انتشار عکس از خونوادش و نشون دادن آدمای خیلی نزدیک به خودش نیست.

 

مریم سلطانی مثلا مدتی پیش تصویری از خود به اشتراک گذاشت که برای تولدش بود و در حالی که خودش به شدددت چیتان پیتان کرده بود و عجیب گلی برررگ به سر داشت، هیچ عکسی از اطرافیانش نشون نداد!

مریم+سلطانی

خاطره بازیِ تاچی مازیار لرستانی با مریم سلطانی!

مریم سلطانی از بازیگرای خیلی کم حاشیه هستش که البته طرفدارای زیادی داره و به نسبت کم کار شدنش در این چند سال اخیر خب 363 هزار دنبال کننده تعداد کمی نیست! اما اگه بخوایم از آخرین حواشی خانوم خانوما نام ببریم میتونیم بگیم مریم سلطانی درست بعد از تغییر جنسیت دادن شهره سلطانی که حالا مازیاد سلطانی هستن، تصویری بسیار نزدیک با ایشون گرفتن که خب با نظرات مختلف کاربران همراه بود که چرا بعد از اینکه ایشون آقا شدند انقدر تو آغوش عکس میگیرین! این دو بازیگر در سه در چهار همبزی بودند و مازیار خان نقش خاله ایشون رو بازی میکرد.

Untitled+(1)

سوال خیلی از کاربران این بود که چرا واقعا تا قبل از تغییرجنسیت این بازیگر چنین عکس هایی با این شدت نزدیکی و چلوندن دیده نمیشد و حالا خانومای بازیگر بعد از اینکه شهره تبدیل به مازیار شد چنین همکار دوست شدند؟!

البته که ناگفته نمونه بعد از مدتی که چنین عکس هایی از مازیار خان لرستانی زیاد شد، به این بازیگر تذکر داده شد و ایشون هم جهت اصلاح این کارشون واقعا دیگه چنین نکردند! ناگفته نمونه که مازیار لرستانی تو آخرین ویدیوهایی که از خود منتشر کرد ریش و سبیل درآورده بود و ظاهرا دیگه حتی بخواد هم نمیتونه با بانوان بازیگر خاطره بازی تاچی داشته باشه!!

maryammasoumi__321320604_225428386720230_7895520000900453946_n

منبع اقتصاد ۱۰۰
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی