کد خبر : 23022

تجاوز | تجاوز وحشیانه

در این خبر به ماجرای یک جوان 25 ساله که با استفاده از سگهایش دختران نوجوان را فریب داده و آنها را مورد تجاوز قرار داده، می‌پردازیم.

به گزارش ورنداز :

تجاوز وحشیانه این پسر  به دختران نوجوان با سگش!

در این خبر به ماجرای یک جوان 25 ساله که با استفاده از سگهایش دختران نوجوان را فریب داده و آنها را مورد تجاوز قرار داده، می‌پردازیم.

جوان ۲۵ ساله ای که با استفاده از سگهایش دختران زیر سن قانونی را فریب داده تا آنها را با خود راهی آپارتمانش کند تحت تعقیب پلیس است.

متهم "براندون رودریگز" ۲۵ ساله ابتدا با گشت زنی در خیابان های نیویورک آمریکا به همراه سگ هاسکی اش  توجه دختران کم سن را جلب کرده و آنها را به سمت خانه اش می کشاند تا از این دختران سوء استفاده جنسی کند.

گزارش های پلیس نیویورک نشان می دهد که دو دختر ۱۲ و ۱۳ ساله ای که توانسته اند از دست وی فرار کنند می گویند او با استفاده از سگ زیبایش آنها را فریب داده و به سمت خانه اش کشانده و قصد داشته تا آنها را به زور وارد خانه کند که دختران باهوش موفق به فرار شده اند.

قربانی دیگر این جوان که مورد تعرض وی قرار گرفته به ماموران پلیس بیان کرد که پس از رفتن به همراه  متهم به آپارتمانش او به سگهایش دستور داده  بود تا مانع خروج من از منزلش شوند و پس از تعرض اجازه خروج را به سگها صادر کرد.

پلیس نیویورک با انتشار تصویری از "رودریگز "  او را جوانی به ظاهر جذاب با موهای بافته شده بلند  و تیپ امروزی توصیف کرده که با یک سگ هاسکی در حال شکار دختران نوجوان برای تجاوز است.

متجاوز

منبع منیبان
ارسال نظر

نظرات کاربران
  • ناشناس

    بابا این که خودش نوکه بیاد برازجان قشنگ توجیهش میکنم

  • ناشناس

    همینطور که اینجا افغانیا گند زدن به ایران اونجا هم سیاهپوستا گند زدن به همه جا

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی