کد خبر : 23016

فال تاروت | فال تاروت روزانه | فال تاروت چهارشنبه 23 فروردین

برای مشاهده فال تاروت چهارشنبه 23 فروردین همراه ما باشید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت چهارشنبه 23 فروردین

برای مشاهده فال تاروت چهارشنبه 23 فروردین همراه ما باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

فال_تاروت1

کارت مرد دار آویز :  امروز استرس بسیار زیادی دارید ولی برای حفظ ظاهر همیشگی خود آنقدر به خودتان فشار می آورید که احساس می کنید دارید می شکنید و دلتان می خواهد فریاد بزنید. وقتی در آستانه انفجار هستید به یکی از افراد مورد اعتمادتان زنگ زده و با او صحبت کنید و خودتان را سبک کنید. یادتان باشد که هر چقدر هم اوضاع طاقت فرسا به نظر برسد، این نیز بگذرد! حتی بد نیست جشن بگیرید چرا که به زودی اوضاع اقتصادیتان بهبود خواهد یافت.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

فال_تاروت2

کارت قضاوت :   دیگران فکر می کنند که می دانند چه کاری باید بکنید و چه چیزی برایتان بهتر است، ولی آنها در اشتباه هستند. در واقع هر کسی بر اساس انتظاری که خودش از شما دارد سعی در تعیین مسیرتان دارد، در حالی که علایق شما با آنها فرق می کنند و اگر بخواهید راهی را بروید که خودتان دوست دارید آنها از شما دلخور خواهند شد. ولی نگران نباشید، شما پیش از هر کس نسبت به خودتان مسئولید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

فال_تاروت3

کارت عشاق :  امروز از آن روزهایی است که احساستان به منطقتان غلبه خواهد کرد. اگر متوجه شدید که دارید از روی عصبانیت، ترس و یا حسادت عکس العمل نشان می دهید قبل از این که اوضاع را از این که هست خرابتر کنید با فرد مورد اعتمادتان تماس بگیرید تا به آرامش برسید. چه مجرد باشید و چه متأهل سعی کنید در مکالمات خود با کسی که دوست دارید به جای آن که کلام را بپیچانید، واضح و رک حرف بزنید و منطقی باشید. شاید عکس العملش چیزی نباشد که دوست دارید، ولی حداقل از مشکلی بزرگ جلوگیری کرده اید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

فال_تاروت4

کارت عدالت :  امروز احتمال دارد با فردی که در سطح شما نیست درگیر شوید. هرچند به نظر می رسد که این فرد هیچ بهره ای از منطق نبرده است و مثل چکش در مغزتان فرو می رود به نفعتان است که کنترل خودتان را حفظ کنید. اگر بتوانید خشمتان را مهار کنید و به حرف هایش گوش کنید شاید حتی تا حدودی منطقی به نظر برسد و به او حق بدهید. این ماه در مرکز توجه خواهید بود و در هر جمعی که قرار بگیرید به سادگی دیده خواهید شد.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

فال_تاروت5

کارت برج :  اگر امروز کنترل اوضاع از دستتان خارج شده است شاید بهترین کار ممکن این باشد که تسلیم شوید. حتی یک ذره از انرژی خود را بیهوده صرف مرتب کردن اوضاع نکنید. کنار بایستید و ببینید چه می شود. فردا وقتی وضعیت آرام شد به این امور رسیدگی کرده و مشکلات را بررسی کنید. متاهل ها امروز می توانند خیلی راحت یک مخالفت جزئی را به نبردی بزرگ تبدیل کنند که در نهایت هر دو طرف در آن بازنده خواهند بود. تنها راه برنده شدن در این دعوا این است که آن را اصلا شروع نکنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور

فال_تاروت6:

کارت امپراطور :  هیچ وقت نمی توان از نتیجه یک شرط بندی مطمئن بود، اما می توان گزینه های مختلف را با دقت بررسی کرده و راهی را انتخاب کرد که ریسک کمتری داشته باشد. امروز نمی توانید از نتیجه هیچ کاری مطمئن باشید و آن را تضمین شده بدانید، تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که نقشه هایی حساب شده داشته باشید و برای اطمینان و آسایش خاطر بیشتر با افراد مورد اعتمادتان مشورت کنید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

فال_تاروت7

کارت اعتدال :  شاید در ایجاد کردن تعادل بین کار و خانواده به مشکل بر بخورید و این موضوع باعث ایجاد ناراحتی شود. اگر به دلایل کاری یکی از اعضای خانواده، دوستان نزدیک و یا هم اتاقیتان را نادیده گرفته اید، این شخص ممکن است امروز کمی از دست شما عصبانی شود. کسی به شما نمی گوید که به خاطر آنها دست از کارتان بکشید، ولی سعی کنید این ناراحتی را از دلش در بیاورید و طوری برخورد نکنید که انگار اصلا وجود ندارد.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

فال_تاروت8

کارت پاپ :  اگر بحث پول و شراکت در میان است همه چیز را بنویسید و به صورت کتبی در بیاورید. در مورد هر توافق و قراردادی باید دقتی دوبرابر داشته باشید. شما نمی توانید در مورد مسائل حقوقی و قانونی کوچکترین اهمالی بکنید، پس تا جای ممکن محکم کاری کنید وگرنه ممکن است طرف مقابلتان برایتان ایجاد مشکل کند. حتی اگر از طرف مقابلتان مطمئن هستید هم روزه شک دار نگیرید. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

فال_تاروت9

کارت درویش :  به نغعتان است که مواظب جیبتان باشید، چرا که خیلی راحت ممکن است که کنترل بودجه تان از دستتان خارج شود و در اواخر ماه به مشکل بر بخورید. اگر ناراحت باشید ممکن است به فکر خرید درمانی بیفتید، ولی مطمئن باشید که این کار نتیجه ای پایدار برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر قرارداد و یا معامله ای در پیش دارید بهتر است که تمام جزئیات را در قرارداد قید کنید تا بعدها با مشکل مواجه نشوید. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

فال_تاروت10

کارت شیطان :  ممکن است احساس کنید که کسی به طور عمدی می خواهد کارها را برای شما سخت کند. انگار هرچقدر تلاش می کنید اوضاع را روبراه کنید باز هم کنترل آنها از دست شما خارج می شود. خیلی زود از دست دیگران ناراحت و عصبانی می شوید، اما به نفعتان است که خشمتان را کنترل کنید، چرا که این کار به ضرر خودتان خواهد بود و به احتمال زیاد طرف مقابلتان حتی دلیل عصبانیت شما را نمی داند. تصمیم های جدی و بزرگ نگیرید. به اطرافیانتان هم فشاری وارد نکنید و بگذارید راحت باشند تا امروز را بی دردسر پشت سر بگذارید. 

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

فال_تاروت11

کارت ملکه :   با دیگران در مورد موضوعات روشنفکرانه و معنای زندگی بحث کنید، اما ایده هایتان را به آنها تحمیل نکنید، چرا که به احتمال زیاد آنها با شما موافق نخواهند بود. یک چند روزی اوضاع همینطور است، انگار مردم زیاد حال و حوصله ندارند، کمی صبور باشید. به احتمال زیاد احساس استرس و نگرانی خواهید داشت، برای این که از بروز این احساس جلوگیری کنید قبل از شروع روزتان به مراقبه و مدیتیشن بپردازید. اگر اهل این کارها نیستید کمی موسیقی آرامش بخش هم کفایت خواهد کرد. 

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

فال_تاروت12

کارت خورشید :  امروز به دنبال معنایی عمیق تر برای زندگیتان هستید، ولی دوست ندارید با کسی در مورد این جستجوی درونی حرفی بزنید و ترجیح می دهید به تنهایی راهتان را پیدا کنید. به جای این که پای شکایت ها و غم و غصه دیگران بنشینید آنها را به در آمدن از پیله شان تشویق کرده و در شادی خود شریک کنید و بحث های هیجان انگیز راه بیندازید. این کار به خوشحالی بیشتر شما هم کمک خواهد کرد. اما اگر اصرار دارند که ناراحت باشند وقتتان را برای آنها هدر نکنید و به راه خودتان ادامه بدهید.

منبع تصویر زندگی
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی