کد خبر : 22933

فال تاروت | فال تاروت روزانه | فال تاروت دوشنبه 21 فروردین

برای مشاهده فال تاروت دوشنبه 21 فروردین همراه ما باشید.

به گزارش ورنداز :

فال تاروت دوشنبه 21 فروردین

برای مشاهده فال تاروت دوشنبه 21 فروردین همراه ما باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین: کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : همیشه یادتان باشد کمتر به دیگران وعده و وعید بدهید تا بتوانید بیشتر و بهتر به قول هایتان عمل کنید. امروز افکار شما با ثبات و در هماهنگی با ذات واقعی شما هستند و خواهید توانست آنچه را که در درونتان می گذرد را به زبان بیاورید. ولی ممکن است درباره این که چقدر از این افکار را می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید کمی محتاطانه عمل کنید. شاید دیگران هم تمام آن چیزی که باید با شما در میان بگذارند را به شما نگویند. در هر صورت با احتیاط پیش بروید، اما صداقت را در هیچ کاری فراموش نکنید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت: کارت برج

کارت برج : شما ترجیح می دهید همان طوری که خودتان دوست دارید و با آمادگی کامل با تغییرات مواجه شوید و وقتی سرعت تغییر و تحول افزایش پیدا می کند هراسان می شوید. بجای این که نگران شوید تمام تلاشتان را بکنید و منتظر نتیجه باقی بمانید. امروز روزی فوق العاده برای بیان احساسات شما است. افکارتان بسیار هوشمندانه و واضح هستند و کافی است بیان کردن آنها را آغاز کنید و خواهید دید که خودشان به سادگی لبریز خواهند کرد.

 فال تاروت امروز برای متولدین خرداد: کارت ابله

کارت ابله : ذهن شما سرشار از ایده های خلاقانه و متفاوت است، ولی اگر بخواهید بدون فکر و برنامه ریزی مدام راجع به آنها حرف زده و از شاخه ای به شاخه دیگری بپرید نمی توانید هیچ بهره ای از این افکار نبوغ آمیز خود ببرید. یک ایده را در نظر گرفته و تا انتهای راه آن را دنبال کنید. به جای این که به فکر خوشحال کردن و راضی نگه داشتن دیگران باشید بهتر است طوری زندگی کنید که خودتان شاد باشید و از زندگیتان لذت ببرید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر: کارت امپراطور

کارت امپراطور : سعی کنید با انتقاداتی ک امروز از شما می شود انگیزه خود را از دست ندهید. اگر از هدفتان مطمئن هستید با به کار گرفتن انتقادات سازنده می توانید خود را به آن نزدیک تر کنید. چرا از تغییرات وحشت دارید؟ اگر شما خودتان را با تغییرات سازگار کنید، آنها نیز با شما سازگار و هماهنگ خواهند شد، پس قدم برداشته و پیش بروید. امروز زیاد به خودتان فشار نیاورید و خیالتان راحت باشد که اگر برنامه منظمی داشته باشید به همه کارهایتان خوهید رسید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد: کارت قضاوت

کارت قضاوت : به همه اطلاعاتی که امروز به دست می آورید اعتماد نکنید، چرا که برخی از آنها ممکن است زیاد موثق نباشند و باعث گمراهی شما شوند. سعی کنید کارهایی که برایتان لذت بخش هستند و به شما امید و اطمینان می دهند را انجام دهید. در مورد دیگران قضاوت نکنید، گذشته هر فردی به خودش مربوط است، آنچه اهمیت دارد درسی است که از اشتباهاتمان می گیریم. با دوستان نزدیک خود دیدار کنید و اگر کدورتی بین شما وجود دارد آن را حل کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور: کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : امروز کلی کار برای انجام دادن دارید. به طور ناگهانی انگار شما در مرکز دنیا قرار گرفته اید و توانایی های ذهنی شما در معرض امتحان قرار گرفته اند. خودتان را برای امتحان آماده کرده اید؟ بهتر است خودتان را جمع و جور کرده و ذهنتان را به کار بیندازید. کافی است خودتان باشید و دنباله روی کورکورانه دیگران نباشید. به شایعات و غیبت هایی که می شنوید خیلی اهمیت ندهید و حرف هایی که از منبعی موثق نشنیده اید را باور نکنید، در غیر این صورت ممکن است به دردسر بیفتید.

 فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر: کارت جهان

کارت جهان : به نظر می رسد که دیگران علاقه چندانی به شنیدن اهداف و برنامه هایی که برای خودتان در نظر گرفته اید ندارند و شاید حتی حرف زدن با آنها به جای این که کمکی به شما بکند باعث از بین رفتن انگیزه تان هم بشود، پس به جای این که چیزی بگویید در خلوت خودتان به آنها فکر کنید. امروز ذهن خودتان را روی لذت های کوچک زندگی متمرکز کنید. تفریح و رسیدن به شادی و آرامش تنها در مسافرت به مقصد های دوردست و فعالیت های گران قیمت و تجملاتی خلاصه نمی شود. تمام آن چیزی که به آن نیاز دارید از درون شما نشأت می گیرد.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان: کارت قدرت

کارت قدرت : امروز به ذهن خلاق خود توجه کنید. اکنون وقت بسیار خوبی برای کاشتن دانه هایی است که در نهایت صحت و قدرت رشد خواهند کرد و به ثمر خواهند نشست. شما اکنون توانای رسیدن به ثروت را دارید، اما نمی توان راه صد ساله را یک شبه رفت. کلید موفقیت شما این است که آرامش خود را حفظ کرده و به مشکلات کوچکی که سر راهتان سبز می شوند عکس العمل شدید نشان ندهید. شما مهمتر از این هستید که وقت و انرژی خودتان را صرف چیزهای بیهوده بکنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر: کارت خورشید

کارت خورشید : امروز به خودتان انگیزه بدهید. تنها چیزی که صبحگاه به شما انرژی کافی برای ترک کردن رختخواب گرم و نرمتان و آغاز یک روز پرهیاهوی دیگر را می تواند بدهد انگیزه درونی شماست. تفریح و خوشگذرانی بیش از حد باعث می شود انگیزه خود را از دست داده و نسبت به همه چیز بی تفاوت شوید، در هر چیزی حد و اندازه را نگه دارید. تفاوت زیادی بین کمک کردن به دیگران و دادن اجازه سوء استفاده به آنها وجود دارد، این تفاوت را درک کنید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی: کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : با وجود این که ذهنتان اطلاعات را به سرعت هر کس دیگری تحلیل می کند، ولی شما توانایی فوق العاده ای در نظم و ترتیب دادن به افکارتان و عملی کردن آنها دارید. از این توانایی خود استفاده کنید تا خیلی زود به خواسته هایتان برسید. امروز ذهنی آرام خواهید داشت و روابطتان با دیگران خیلی خوب پیش خواهند رفت و به راحتی خواهید توانست منظور و حرف هایتان را به دیگران انتقال بدهید. شما اطلاعات مهمی برای به اشتراک گذاشتن با اطرافیانتان خواهید داشت.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن: کارت پاپ

کارت پاپ : این که بین شما و دیگران اختلاف نظر وجود دارد به هیچ عنوان دلیل برتری آنها نسبت به شما نمی تواند باشد. به خودتان و عقایدتان احترام بگذارید و حرف هایتان را با اعتماد به نفس تمام بزنید، اما برای دفاع از دیدگاه هایتان هم آماده باشید. از حرف زدن با عزیزان و نزدیکانتان لذت ببرید ولی از حرف زذن درباره موضوعات خسته کننده کاری با آنها خودداری کنید،مطمئن باشید آنها از این بحث هیچ لذتی نخواهند برد.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند: کارت ملکه

کارت ملکه : امروز با خیال راحت می توانید تنبلی کنید. تا وقتی که مجبور نشده اید به خودتان تکان ندهید. ولی این را هم به خاطر داشته باشید که نمی توانید دیگران را به انجام کاری مجبور بکنید مگر این که خودشان هم بخواهند. طبیعت انعطاف پذیر شما ممکن است به معرض امتحان گذاشته شود و شما مجبور شوید خودتان را با آنها هماهنگ کنید. آیا واقعا کاری را می کنید که خودتان دلتان می خواهد یا کارهایی را انجام می دهید که دیگران از شما انتظار دارند؟

منبع پاتوق آنلاین
ارسال نظر

آنچه دیگران میخوانند :
تبلیغات متنی